|
Тема |
Re: Метан и надзор [re: DanailP] |
|
Автор |
4oko (непознат
) |
|
Публикувано | 08.07.04 08:46 |
|
|
първото и най-важно нещо е бутлките за тях по закон а и за да не утрепеш себе си или по-лошо някой друг те не може да са други освен метанови тази глупост че става с със съдове за кислород я разправяй на лаиците и на старата ми шапка та значи за да не даваш пари на разни "гладни" предприемачи когато си копуваш съда до гърлото му има щемпел на завода производител там трябва да пише следното: МЕТАNO или CNG - 200/300 тоест 200 атмосфери работно налягане 300 пробно за сведение кислородна бутилка 150/230 а водолазната такава 15литрова с 300/500 струва колкото 50литрова за метан . Така вече имаме съд закупен от морга или от друго подобно ефтино място , остава да се убедим че това дето го пише работи наистина тоест трябва ни тест лаборатория , в софия е една за работа с клиенти ТехногазКООП тя ти издава сертификат за годност на съда за 5 години . По същият начин би било добре да си закупим зареждащо устойство за метан хубаво е да е от по-новите модели с възвратен клапан а не с кран тъй като крана почва да изпуска след време стигаме до редуктора ако наистина държим да има реална икономия и колата да върви вземаме нов само 150лева е иначе бъркаме в торбата разбирай моргата и честито не е сигорно какво вадим а и никой в българия не може да го отремонтира ( от 216атм. на 0.2бара) не е майтап нали , трябват ни още кранове с дебитоограничителен клапан който да работи за него има стендове и стар да сложим става също и стманена тръба 6/1 с полиетиленово покритие 14лв . Запретваме ръкави и сами или като европейци в сервиз си монтираме уредбата , бутилките задължително на стойка която да е достатачно здрава за да ги пази от удари и да не дава възможност да се разместят при движение по прекрасните ни равни и гладки пътища крановете се стягат с 40 килограма усилие с динамометричен ключ а после с датчик за CNG се търсят пропуски . на преглед се ходи на една година за него след малко че трябва и да поработя
|
| |
|
|
|