|
Тема |
Re: Палене на газ зимно време [re: KOKO] |
|
Автор |
млaдeжa* (ентусиаст) |
|
Публикувано | 29.10.03 19:58 |
|
|
Верно че се е появявала тази тема в настъпването на есенно-зимния сезон.Какво съм правил и правя.
Все още паля на газ по добре в гаража сутрин и по зле на работата вечер.Ясно е защо предполагам.Не правя никакво подгряване предварително все още.Но обикновенно доста ръзбъзиквам настроиките така че и стила на палене на студено се променя много.Не е както бензина врътнеш -пали.
Нещо което дължа на Прешър от клуб лада - в тия температури да речем че е около 5-10 градуса по Целзий - начи интензивното изпарение на гориво в изпарителя го довежда до замръзване но все пак охлаждащата течност е с по висока температура и все пак го загрява и не му дава да замръзне окончателно.Вероятно експлоатационния ресурс на мембраните се намалява с колко не знам щото още си карам с оргиналните.Друго е когато е под или около нулата.Защо ли е друго?
Друг почин от един комшу-запали колата вика на газ и после с копчето в купето спри подаването и като усетиш че намалява и аха-аха ще угасне па пусни и така докато малко позагрее.Щом няма газ в изпарителя или е малко то температурата там няма как да падне чак толкоз.Забележителното е че при приключване на газта в изпарителя обикновенно оборотите се вдигат което е сигнал да се подаде на клапана за газ още един импулс.И напъли отново изпърителя за следващите секунди работа при неблагоприятни условия.Мръдне ли стрелката н атемпературата спокойно се тръгва без форсиране и така до работна температура.
Вярвам съм внесъл някои нови моменти така че има още какво да се учи.То има и поговорка за случая.
Което не става с кубатура става с обороти
|
| |
|
|
|