|
Тема |
Re: Питам аз:)) И отговор не искам... ;) [re: Opelist] |
|
Автор |
alexbg67 (Недоразбрал ;)) |
|
Публикувано | 14.01.03 16:11 |
|
|
EFI 77 KW `91 Говориме за загрял двигател 75 - 90 градуса...
1. Това с волана го прави и на място и в движение, ако е на границете на спирането (на кръстовища при изчакване демек) Изпарителя е монтиран по оста на а-ла, успоредни стени на калниците. Обороти ~1000 - 1100. При включване на консуматори се влияе, но компенсира - най- се усеща при вкл. на вентилатора на охлаждането, много е як... След форсиране на "място" се случва да загасне.
2.Съединителя е саморегулиращ се, не знам да има някакви спец джаджи.
3.Не смуче въздух.
4.Прави всякакви номера... :(
5.Това е ясно :)
6.Не. Адаптивната памет на ECU се прекъсва при работа на газ, една жичка до превключвателя и хоп...
7.Има един мноооого малък и мноооого незабележшм винт, опиращ в рамото на дросела, както при Жигулките едно време или на Шкодаците :) Навивам и дросела не може да затвори плътно... Не се отразява видимо на харча.
8.Описание от дросела към филтъра: Дросел в алуминиево тяло, пластмасов колектор, смесител (плочка), въздуховод, тяло на В. филтър.
Тройника дава газ с 2 8мм маркучета до плочката. Едни Баш Майстори изкараха от нея газ до клапата за празен ход с 1 16 мм маркуч, `са е по-зле - като дам газ и първо заглъхва. Плочката е била и непосредствено пред дросела, същата работа.
9.Традиция, стига да загрее нормално.
10.Отговарям на Черноглав: Не мога да се набутвам за нова уредба, след като за тази се изръсих 650 кинти.
Пробвано е и с електронен ограничител на минималните обороти, не му влияе...
1111111111111111111. 10Х !!!
Hates Bull Shits...
|
| |
|
|
|