|
Тема |
Re: da popitam .... [re: minimiro] |
|
Автор |
alexbg67 (Недоразбрал ;)) |
|
Публикувано | 21.06.02 23:10 |
|
|
Не знам дали ще съм полезен, но нека споделя и моя опит Шкода+АГУ
10 години, от които 7 на газ, едно такова нещо 120Л старото купе, новия двигател, куп екстри (шибидах, 5 ст. скоростна кутия, оборотомери, широки гуми, усилен заден мост... бе имаше още много) и смея да твърдя с първата бутилка в купето, зад задните облегалки...
Значи туй чешко чудо на техниката си работеше с един сбирщайн за АГУ перфектно и палеше на газ до -8 градуса навън. Изпарител - Ренцо Ланди, разположен отзад, отляво под преливника. Захранване с охл. течност от байпаса на парното. Демек от другия край - десния заден калник. Външно пълнене и без ограничител на обема. Смелчага !
Ако си с тройник - има значение и за двете камери количеството газ за празния ход - те не се затварят плътно!!! Или поне чехът така го е конструирал... При износване на рег. винтове на дроселите може да се получи пълно затваряне, което влияе на празния ход. (Такова понятие "тихи обороти" няма). Значи, както ти казва Шкода, ако на бензин е перфектна, тогава според мен имаш ядове с изпарителя. На колата не и пука дали е зима или лято, повярвай ми! Ако караш предимно на газ и дай предварение 7 градуса - най-добре и се отразява! Ако сложиш електронно запалване (транзисторно или теристорно) промени електродното разстояние на 0,9 - 1 мм.
За сега друго не се сещам. Успех!
.
Все за нещо ще намери
да се начумери...
Винаги намирам причина
|
| |
|
|
|