|
Тема |
Re: Снобария [re: Гeoprи] |
|
Автор |
Ecнaф (The Boomer) |
|
Публикувано | 21.04.04 14:22 |
|
|
Остава да видим - колко души у нас четат списанието (1), колко са екс-маркетинг мениджърите по света (2) и колко от тях пък са прописали (3) .
А, и (4) - колко от заглавията са от типа "The Fall of Advertising and the Rise of PR" (Al Ries), "The End of Marketing as We Know It" (Sergio Zyman) и пр. гръмки работи. Пък всъщност McKinsey има най-много фенове.
По-добре да съпоставяме писаното с опита и реалния свят. Всъщност всичко се мени доста бързо, всяка година е различна от предишната. Нови идеи, нови концепции, нови хора, нови медии, нови продукти, нови creative-центрове (примерно, Латинска Америка) ...
Agent of ChangeРедактирано от Ecнaф на 21.04.04 14:41.
|
| |
|
|
|