|
Тема |
Как производителите на алкохол си хвърлят парите. |
|
Автор |
ClD (акъл wanted) |
|
Публикувано | 19.04.04 01:39 |
|
|
"Като обществени и отговорни стопански субекти, които се занимават с производство на алкохол, по-скоро трябва да се грижим за превенцията и възпитателната част в обществото, отколкото да ограничаваме рекламата. Защото няма никакви доказателства във световната практика, че рекламата влияе върху увеличаване или намаляване на консумацията на алкохол. Дори нещо повече - има случаи, като Канада например, където 15 и повече месеца е имало тотална забрана на алкохол и нямало никакво помръдване на продажбите."
Източник:
Излиза, че рекламата не увеличава продажбите т.е. производителите си хвърлят парите за реклама на вятъра. Защо ли харчат пари, след като не се увеличават продажбите? Аз мислех, че първата цел на рекламата е да увеличава обема на продажбите.... Явно съм грешал...
Work like a slave.
Command like a king.
Create like a god!
|
| |
|
|
|