Здравейте, Лора Много ме заинтригува написаното от Вас! 1.Що за понятие е това 'конфекция на Ажура'?!? Ако става въпрос до гъвкавост в настройката на системата - то АЖУР Ви предлага избор както на готови варианти, така и на възможност СВОБОДНО да дефинирате и изградите счетоводната система. 2.Какви са тези 'методи на работа', които Ажур 'НАЛАГА' на счетоводителя?!? Ако става въпрос за Конто - ДА, там се налага метод на работа - при осчетоводяване на покупки с ДДС трябва да минете задължително през с/ка 401, а при продажби с/ка 411. В Ажур - къде има такива неща, дори и подобни да са??? Още повече пък в Ажур 2000 - там дори няма това разделяне на 'Операции с ДДС' и 'Свободни операции', както няма и менюта за осчетоводяване на операции с валутни сметки, а изчисляване на курсовите разлики и осчетовдяването им става от екрана за осчетоводяване на операциите. 3.Не зная кои ви е помагал при внедряването на Ажур - ще се радвам да ми кажете. Аз лично като официален представител на Боневсофт никога не съм използвал един и същ сметкоплан за различните предприятия. Винаги сядаме с гл.счетоводител и проучваме производствения процес, документо оборота, организацията на счетоводството, предлагам оптимален вариант в зависимост от изискванията на клиента. Ако клиента реши може дори да се получи изцяло нова организация на работата - оптимизирана според персонала, броя на компютрите, организационните звена и т.н. Зная обаче за дистрибутори (не представители), които ползват стандартен сметкоплан навсякъде. Представителите на Боневсофт в 90% са експертсчетоводители, които могат да направят счетоводството Ви перфектно като система. 4.Времето за снедряване е различно - в зависимост от желанията на клиента - до колко ще иска да оптимизираме и настроим счетоводството му, от обема на цялостната работа - прехвърляне на съществуващата информация към Ажур, обучение на персонала (обикновено за няколко часа) за работа със системата, а също и с новата организация на работата. 5.Цената - ами тя е по договаряне. За неща които правим в цялост, т.е. не да въведем един сметкоплан (един ден), според съществуващия до момента, се договаряме. Ако е за няколко часа - да демонстрираме програмата+настройка на сметкоплана - на час по $11. Това е цената, която можете да си спестите с повечко труд и време след като се запознаете с изключително подробното ръководство за потребителя. Но обикновено повечето клиенти ги мързи да четат!!! 6.Кажете наистина кои е този, които е работил с Вас? Ние винаги служим на клиента - при всякакъв проблем, денонощно, дори през почивни дни се отзоваваме при клиента. Често са ми задавали счетоводни въпроси за решаване на определени казуси - ако под това разбирате поучаване - ДА даваме съвети на клиентите! 7.Какво разбирате под 'корекции в рамките на една година'? Свободно можете да работите в ДВЕ години при ДОС версия, а при Windows - няма ограничаване. И тук не става въпрос за корекции. Така или иначе Вие правите счетоводен отчет в края на годината и не можете да коригирате директно осчетоводяванията от предходни години!!!Счетоводно имате способ за осчетоводяване на грешки в счетоводни отчети - вижте съответния НСС!!! 8.Под Windows справките не са по-бавни, а просто по-бавно се изобразяват на екрана - проблем на операционната среда, особено ако ви е по-бавен компютъра, т.е. при малък обем данни - ДА, по-бавни са, но пък при голям обем данни - НЕ са!!! 9.Ако имате въпроси позвънете ми на 048 797774 или на колегите ми на 088 202063 и 088 202064. Стига да сте в района ни (Плевен - Ловеч) - ще Ви окжем съдействие с удоволствие!
|