|
Тема |
Временен трудов договор и декларации |
|
Автор |
Ghanima (Мис Моралистка) |
|
Публикувано | 30.04.11 00:51 |
|
|
Здравейте,
Трябва ми спешна помощ до понеделник най-късно.
Заета съм през лятото на временен трудов договор. Сега разбирам, че трябва да подам декларация. До последно в обясненията трябва или не трябва се говореше за заети на 2 места едновременно или последователно, за уволнени, за съкратени, но никой не казва за временен трудов договор за 3 месеца с едно продължение от един месец, с внасяни осигуровки, без да е имало опция за минаване към постоянен трудов договор.
Трябва ли да подам декларация?
Позната данъчен инспектор казва, че не трябва, една счетоводителка казва, че трябва, а друга счетоводителка казва, че не е сигурна, ама май за мен не се отнася. А всички останали не-счетоводители ми казват да не подавам декларация, за да не се набивам в очите на НАП (не знам откъде тая логика).
И преди час разбрах, че глобата за неподадена такава декларация е 500 лв, но никой не може да ми каже със сигурност, с цитати от закони и нормативни актове, че да, за временен трудов договор, започнат през юни и прекратен по взаимно съгласие в края на септември трябва да се подаде декларация.
Благодаря предварително!
***
пол - Ж
Срещнах човек, който е чел всичко, но не знае нищо.
|
| |
|
|
|