| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Въпроси от новак във бизнеса | 
                 |  
| Автор | 
kube (jako pakostnici) | 
 |  
| Публикувано | 26.09.06 23:17 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
					
				
			 
				Създадох си дружество което е ЕООД.Ще бъде бърза закуска-дюнер,грил,хог-док,принцеси и т.н.Още не съм почнал работа обаче.Най-вероятно няма да имам работници или най-много един.Имам няколко въпроса.Първо какви неща за счетоводството ще ми трябват и да правя за да нямам проблеми със даначни и други институции.За касов апарат е ясно.Сигурно трябва и някаква счетоводна книга.Трябва ли да е някаква определена или то си е един единствен вид.Ще мога ли да се оправям сам със нея или ще ми трябва счетоводител за нея.Разполагам с ограничени финанси и избягвам каквито и да е разходи за неща с които мага да се справя и аз.Едва ли ще права милиони.За това гледам да мина и без работник.Ако работя сам трябва ли да се осигорявам.Ако да на какви условия.Имате ли представа какви данаци ще плащам.Имате ли представа какви разрешения и документи ще са ми нужни да представа при евентуална проверка на органите.Нямам предвид ХЕИ или Пожарна,а свързаните с даначни итакива.А па ако знаете нещо и за другите и ви се пише и занимава може да споделите.Иначе става въпрос за павилион.Имам разрешение за него,нает е вече,има ток и вода(+топла).Фирмата е създадена.Оборудване имам.Много малко ми остава да отворя.Но незнам какво още ми остава да направя.Освен касов апарат и книга от какво друго се нуждая.Благодаря на всеки  опитал се да помогне.
  луд  сам мамо,ям паркет
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |