|
Тема |
Re: зареждане акумулатор [re: selski_tarikat] |
|
Автор |
rien ne va plus () |
|
Публикувано | 30.01.23 19:59 |
|
|
Значението е следното:
Ако се включи първо минуса, който е свързан към корпуса на автомобила, и след това инцидентно се окъси плюса към корпус (което лесно може да стане при стягане на клемата с ключ например), се получава късо на акумулатора, което при здрав и зареден акумулатор може да доведе до доста сериозни и нежелателни последици, включително изгаряния, че дори и пожар.
По същата причина първо се откача минуса, после плюса.
При включване и изключване на зарядните се предполага същата логика ако акумулаторът се намира в автомобила докато се зарежда. Ако е изваден, няма значение кой полюс се включва първо. Но поради принципни съображения, да се спазва винаги една и съща последователност се препоръчва винаги да се прави по този начин.
Правилно е да се пише акумУлатор.
|
| |
|
|
|