|
Тема |
Re: промяна с фазова скорост [re: Герисъм] |
|
Автор |
zornik2 (неспасяем) |
|
Публикувано | 09.10.15 18:01 |
|
|
И тоя "пренос на вълнов процес с каква скорост се случва? Щотъо сплетените частици не са на малко разстояние, докато корелацията се регистрира практически едновременно.
Мигновено се случва, заради влиянието на фазата на този вълнов процес при структуриране на РАЗДАЛЕЧЕНИТЕ вак. подложки, върху които частиците непрестанно се образуват. При отпадане на тая фазова връзка, образуването на частиците вече е върху нова вак. подложка: за първата частица изпитващото поле "казва": спин нагоре. За втората частица -близнак, изпитващото поле казва - вероятността за спин надолу е по-голяма от накъде да е.(зависи и от други условия на експеримента - което показва, че и близнакът е придобил степен на свобода - освободил се е от корелация със старо състояние)
Хаосът между двете частици се увеличава при скъсване на ластика. И дори и да се запазват части от геодезичната - самоволно (от само себе си) връщане назад - няма! Декохеренцията променя полевите "граници" във всички направления и вероятността за зашнуряване за стояща вълна по геодезична зависи и от разстоянието и е много малка.
Корелация означава, че промените за двете частици са противоположни - няма "може да се променя, може и да не се променя"
Измерването на първата частица показва накъде е насочен спинът й.
Може да е нагоре, може да е надолу!
Не се твърди, че спинът й е постоянно насочен нагоре и си го "държим в кутия" в това състояние - в този смисъл може или не може да се променя за всеки цикъл на образуване (зависи от фазата - невъзможно е за измерване), а близнакът му се "прави" с алтернативен спин при непрестанното си образуване.
Моделът казва, че близнакът е с противопосочен спин на първия - не казва, че постоянно е с така насочен спин - в една посока. Ако искаме да застопорим за по-дълго време това състояние (едно състояние), трябва всеки път при "раждане" на обектите да внасяме поле в средата на опита и ... сплитането става проблемно.... Щото, проверката "а дали е така?" - води до хаос.
И декохеренцията рита канчето със супата ... ще карат по-нататък ... на сух хляб!
Задачата на науката е да обясни това, което е невъзможно да се разбере
|
| |
|
|
|