|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Re: самолетна задача [re: bozho-109952] |  |  | Автор | Atilea (старо куче) |  |  | Публикувано | 24.07.14 16:53 |  |  |  | 
        
 Ами да, и аз съм на същото мнение, е...  почти.
 
 В случая има следи от шрапнели от лявата страна на носа, точно под пилотския прозорец. По цялята лява половина на самолета (е, по останките от нея - от средната й част, от опашката, от задната част) няма следи от шрапнели - изобщо. Спорно е дали по лявото крило има следа от шрапнел - някои смятат така, аз смятам, че е по-скоро следа от сблъсък на крилото с отломка след взрива, понеже се вижда по-скоро остъргване, отколкото пробив. Никъде не успях по снимките да видя оцелели отломки от дясната половина на самолета.
 
 Така че:
 
 1) взривът не е съвсем отдолу под самолета - тогава щеше да има следи от шрапнели по долната част на крилата и няма как да има следи от шрапнели по челната част на самолета
 
 2) следите от шрапнели по челната част на самолета по-скоро говорят, че ракетата се е взривила отпред.
 
 3) липсата на запазени големи късове от дясната половина на самолета не знам как да тълкувам - дали взривът е бил по-скоро вдясно от траекторията... но няма как да е бил вляво, понеже по останките оттам няма следи от шрапнели.
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |