|
Тема |
Re: самолетна задача [re: bozho-109952] |
|
Автор |
Atilea (старо куче) |
|
Публикувано | 24.07.14 16:53 |
|
|
Ами да, и аз съм на същото мнение, е... почти.
В случая има следи от шрапнели от лявата страна на носа, точно под пилотския прозорец. По цялята лява половина на самолета (е, по останките от нея - от средната й част, от опашката, от задната част) няма следи от шрапнели - изобщо. Спорно е дали по лявото крило има следа от шрапнел - някои смятат така, аз смятам, че е по-скоро следа от сблъсък на крилото с отломка след взрива, понеже се вижда по-скоро остъргване, отколкото пробив. Никъде не успях по снимките да видя оцелели отломки от дясната половина на самолета.
Така че:
1) взривът не е съвсем отдолу под самолета - тогава щеше да има следи от шрапнели по долната част на крилата и няма как да има следи от шрапнели по челната част на самолета
2) следите от шрапнели по челната част на самолета по-скоро говорят, че ракетата се е взривила отпред.
3) липсата на запазени големи късове от дясната половина на самолета не знам как да тълкувам - дали взривът е бил по-скоро вдясно от траекторията... но няма как да е бил вляво, понеже по останките оттам няма следи от шрапнели.
|
| |
|
|
|