|
Тема |
Re: Влакове и Пожари [re: Exhemus] |
|
Автор |
vuglevodorod ((engineer)) |
|
Публикувано | 20.09.11 20:00 |
|
|
Най-праводоподбно ми се струва становището на Exhemus. Маслата, контактувайки с нагорешени повърхности, ( а те се нагорещяват най-вече в точките на трибоконтакт) отнемат част от топлоната на триенето и те самите се загряват, това е едно от експоатационните свойства на маслата. Голяма част от маслата имат пламна температура 150-200 С, а тези темератури не се достигат трудно, Като се добят и онечистванията от прах, твърди частици (коксови, разни колоидни примеси, нагар) започва "тлеене", което предизвиква детонация (рязко и лавинообразно повишаване на налягането в малък обем) се стига в карайна сметка до самозапалванена маслото. Проблема е още по-сериозен при дизеловите локомотиви.
|
| |
|
|
|