|
Тема |
Re: Влакове и Пожари [re: ne_znajko] |
|
Автор |
Bpeдитeл (отговорен) |
|
Публикувано | 16.09.11 21:36 |
|
|
Локомотивите преобразуват много високо потенциално напрежение в много голям ток. Големите токове са способни да създават много високи потенциали от само-индукция, и са способни да отделят висока активна мощност съпротивителен участък.
Една опасност от запалване на електрическите компоненти на локомотив е от лавинен пробив и вторичната йонизация, за което при локомотивите са взети мерки, но тези мерки могат да аварират. При изключване на локомотива от контактната мрежа, е необходимо да е подготвен въздух под високо налягане, освобождаването му да се осъществи и да е кратко.
Механизмите имат износване и трябва да се подновяват, което е нормална технологична операция. Понеже аварията на каквито и да е активно натоварени механизми е предсказуема.
Друга причина за запалване извън пробивите е съсредоточаване на голям ток през съпротивителен път за определено време.
Без значение от какъв процес е доставено загряването, някои изолатори при сублимация или изпарение създават горими газове и при наличие на окислител спонтанно се окисляват. Горенето продължава докато продължава изпарението на горими газове и докато има окислител.
|
| |
|
|
|