|
Тема |
Re: задачи за делфи [re: gali] |
|
Автор |
gali (много ядосана) |
|
Публикувано | 08.10.02 13:05 |
|
|
вижте, споделям идеите ви, че трябва да се учи и стил, и алгоритми, но явно се налага да оббясня ситацията по подробно.
в 9 и 10 клас в бг училище по програма се изучава един едик за програмиране под дос - почти навсякъде това е паскал. в 11 и 12 клас се продължава със съответния визуалин език. след като сме изучили повечето от алгоритмите в малките класове, предпочитам да ги приложим, а не да ги тъпчем отново. освен това при обясняване свойствата на различните обекти се налага да дам примери, не може да отвориш някоя книга, да натъпчеш главичките, пълни с тинейджърски бръмбъри, с разни термини и да мислиш, че те са разбрали нещо. аз обикновено първо показвам как се прави нещо, после обяснявам термините. то е като първо да се научиш да караш кола, и чак след това да я ремонтираш. та след като има дам едно примерче, бих искала да им дам друго подобно, с което да затвърдят уменията си - доколкото стига времето.
в края на всеки учебен срок всеки ученик получава курсова работа. предвид недостатъчното време, това са съвсеееееемммм елементарни задачи!
та такива задачи търся, а не програмиране на сложни системи. това мога да си го позволя в профилираните паралелки, но за тях шефката ми е вързложила достатъчно задачи - искаме да автоматизираме повечето дейности, свързани с организацията на учебния процес.
надявам се да ми влезете в положението и да не ме корите много.
Преди да направиш нещо, преброй до 20. усмихвай се по-често от другите
|
| |
|
|
|