|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
проблем с акумулатор май
|
|
Автор |
DTMF (болен мозък) |
Публикувано | 09.08.04 18:35 |
|
голф 2-ка ,проблема е че акумулатора не може да завърти стартера. Напрежението беше паднало на 10 волта.Взех ток от друга кола и запалих,измерих напрежението от динамото което беше 13,2 до 13,5 волта,това нормално ли е или малко?? Зарядния ток беше 1,2 ампера.
Къде може да е проблема,в акумулатора или в ниското (дали е ниско?) напрежение от динамото което го зарежда?
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатор май
[re: DTMF]
|
|
Автор | kuki-6 (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.08.04 21:09 |
|
Naprejenieto ot "dinamoto" e dobre-akumulatora e zle,nemoje da suhranqva energiqta. Ako e ostaven s nisko nivo na elektrolita makar i za kuso vreme proti4at burzi neobratimi procesi: dokato si v dvijenie "pali" kato postoi 24 chasa-ne moje! Moje da e star i da se e sulfatiziral-namalqva aktivnata plo6t/pada kapaciteta/. Ako go durjite zacapan postoqnno te4e ute4en tok i stareeneto stava burzo.Ako merite naprejenieto m/u poliusitee,tova trqbva da stane kogato motora 'vurti" za6toto pri startirane na studen dvigatel konsumaciqta moje da stigne nad 100 A
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатор май
[re: kuki-6]
|
|
Автор |
DTMF (болен мозък) |
Публикувано | 09.08.04 22:07 |
|
значи това не стана внезапно,през последния месец при палене стартера се задъхваше доста, но при втория оборот вече си палеше, а сега изобщо не се завърта.
напрежението 10 волта беше измерено в режим на покои без никакви консуматори,естествено че при палене е по-ниско)))
13,2 волта е напрежението от динамото при запален двигател
значи май проблема е в акумулатора..лошо гошо трябва да се дават пари
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатор май
[re: DTMF]
|
|
Автор | Mитko (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.08.04 22:14 |
|
Казано накратко...не виждам как акумулатор може да даде 10V ако някоя клетка не е разрушена. Дори най-разредения акумулатор е някъде към 12V. За да ти дава 10 значи някоя е тръгнала по пътя от който няма връщане. Виж плътността на електролита, а също и как изглежда той. Сигуренс съм че имаш полуразрушена клетка
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатор май
[re: DTMF]
|
|
Автор |
KR-16V (Бесния) |
Публикувано | 11.08.04 00:04 |
|
Алтернатора (динамото) не ти зарежда както трябва напрежението трябва да е около 14V.
Разгледай това:
Няма значение дали караш бавно, важното е да не спираш.Редактирано от KR-16V на 11.08.04 00:10.
| |
|
Би ли ми казал колко трябва да е дебелината на проводника за да издържи над 100А?
Няма значение дали караш бавно, важното е да не спираш.
| |
|
кр-16в, наистина колегата е прав. в първоначалния момент на стартиране тока е голям. след развъртане на електромотора тока пада значително - затова кабелите, такива каквито са, издържат.
и в тази връзка, поради протичането на такива токове е много важно връзките в силовата верига да са много стабилни - да няма никакво контактно съпротивление, за да не се губи напрежение по тях. проверете си ги в началото на есента.
а сега - щастливо лято на всички!!!
Save water: drink BEER!! 
| |
Тема
|
Re: Питанка?
[re: KR-16V]
|
|
Автор |
DTMF (болен мозък) |
Публикувано | 11.08.04 23:57 |
|
кабела към стартера е към 7-8или повече квадратни милиметра за да издържи стартовия ток.
Прочетох из другия форум темата но не разбрах в крайна сметка трябва ли да ремонтирам и и динамото което дава само 13,2 волта
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатор май
[re: KR-16V]
|
|
Автор | kuki-6 (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.08.04 09:44 |
|
Zna4i,govorq za postoqnen tok za 5-10 sec.,taka ,4e 6 kv.mm e dostatu4no se4enie/kato energiqta koqto se prehvurlq e 100 A po 12 V/
Ne e nujno da ima razru6ena kletka,dostatu4no e da ima "naprednala" sulfatizaciq,koqto e po4ti neobratim proces.
Ako zaredite akumulatora s impulsen tok v rejim 6 A za 0,5 sec. zarqd--3 A za 0,25 sec. razrqd!
Dinamoto e izpravno!!!
| |
Тема
|
Re: проблем с акумулатор май
[re: kuki-6]
|
|
Автор |
DTMF (болен мозък) |
Публикувано | 21.08.04 03:10 |
|
значи измерих всяка клетка поотделно,всички са по 2 волта с изключение на последната. Ако зареждам само тази клетка в такъв режим заряд/разряд както го описа има ли шанс да се възстанови? Ще купувам нов ак.б. но за всеки случай да питам 
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|