| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Ламба сонда 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Air Cooled (Въздухар) |  
| Публикувано | 05.05.05 09:50 |  
             |  
           | 
            
           
  Абе пичове голфа ми 3-ка 1,6 ми 75 кс на 180000 км нещо се спъна от миналата седмица?
 Махнах му катализатора и сложих тръба. Резултат никакъв! Свалих ламба сондата и турих на неино место болтче и откачих за малко акомулатора - ефекта е пушка!!! Върви като разпран а и харчлъка се оправи!
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Е как би пич? Тез работи дето ги пишеш зачеркват цялата инженерна мисъл на коскоджамити концерн бе? Сигурен ли си?
  mun4o беше прост човек...
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ламба сонда 
[re: Air Cooled]
 | 
 
 |  
| Автор | Любo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 06.05.05 18:43 |  
             |  
           | 
            
           
  е как така върви с болтче, вместо ламбда сонда??
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Върви яко!
 Е са по празниците бяхме 4 човека от които 2 женски София-Пещера-яз.Батак-св.Константин и обратно абе кам 400км. навартях и горе долу изчислих 7.5 тунджа на 100! 
 Никакви грижи!
 Ако някой не вярва ще му покажа.
 Аз съм на принципа има ли електроника - да се изхвърля!!!!!
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ти ме смая бе човек .Аз имам същия мотор предполагам!Напиши първите 3 букви на означението на мотора?За да сравня с моя и ще опитвам и аз  Коя година е колицата?
 Е Е И ЙЙЙ баси майтапа си ти,няма ли проблеми с компа?
 Редактирано от Golfiera на 10.05.05 09:57. 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ламба сонда 
[re: Golfiera]
 | 
 
 |  
| Автор | Air Cooled (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 10.05.05 11:12 |  
             |  
           | 
            
           
  1,6 ABU  е кода мод 94г.
 Махаш катализатора и в Мкомплект ти заварват тръба, откачаш куплунга на сондата, после+ на акомулатора и ....
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ако си оставя катализатора защото е добре ,пречи ли?И какво казват спецовете за това ,че няма ламбда?
  Газ до Ламарината и не мъчи Машината
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ако си оставя катализатора защото е добре ,пречи ли?И какво казват спецовете за това ,че няма ламбда?А иначе мотора ми е същия 
  Газ до Ламарината и не мъчи Машината
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ламба сонда 
[re: Golfiera]
 | 
 
 |  
| Автор | koko (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 10.05.05 20:37 |  
             |  
           | 
            
           
  Не е много добре така... 
 
 Когато няма ламбда, компютъра дето управлява двигателя не може да коригира оптимално състава на сместа, и разчита на твърдо заложени в паметта си таблици, които общо взето създават излишно обогатена смес (за да е сигурно че ще върви и няма да гасне).
 
 При наличие на ламбда, в такъв режим колата работи само за кратко, докато ламбдата загрее. Като няма - си кара така постоянно, а може и грешки да трупа (зависи от конкретното ECU).
 
 Махнеш ли ламбдата - оставяш уредбата без обратна връзка. Между другото защо е било нужно да се сменя ламбдата с болтче? Могло е просто куплунга й да се разкачи, пък тя да си седи да запушва дупката.
 
 По правило колата наистина върви добре без ламбда, но и харчи повече. Е, ако преди това ламбдата е била много зле може и да изглежда че е по-добре. :-)
 
 Така че - по добре е да си има ламбда, а катализатора може и да го няма. Виж обратното не е редно (катализатор без ламбда), защото неоптималната смес ще му разкаже играта бързо.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ламба сонда 
[re: koko]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Golfiera (опознаващ) |  
| Публикувано | 10.05.05 23:09 |  
             |  
           | 
            
           
  Има логика в това което пишеш ,и мисля че ще оставя нещата така както са 
  Газ до Ламарината и не мъчи Машината
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |