|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Ламба сонда
|
|
Автор |
Air Cooled (Въздухар) |
Публикувано | 05.05.05 09:50 |
|
Абе пичове голфа ми 3-ка 1,6 ми 75 кс на 180000 км нещо се спъна от миналата седмица?
Махнах му катализатора и сложих тръба. Резултат никакъв! Свалих ламба сондата и турих на неино место болтче и откачих за малко акомулатора - ефекта е пушка!!! Върви като разпран а и харчлъка се оправи!
| |
|
Е как би пич? Тез работи дето ги пишеш зачеркват цялата инженерна мисъл на коскоджамити концерн бе? Сигурен ли си?
mun4o беше прост човек...
| |
Тема
|
Re: Ламба сонда
[re: Air Cooled]
|
|
Автор | Любo (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.05.05 18:43 |
|
е как така върви с болтче, вместо ламбда сонда??
| |
|
Върви яко!
Е са по празниците бяхме 4 човека от които 2 женски София-Пещера-яз.Батак-св.Константин и обратно абе кам 400км. навартях и горе долу изчислих 7.5 тунджа на 100!
Никакви грижи!
Ако някой не вярва ще му покажа.
Аз съм на принципа има ли електроника - да се изхвърля!!!!!
| |
|
Ти ме смая бе човек.Аз имам същия мотор предполагам!Напиши първите 3 букви на означението на мотора?За да сравня с моя и ще опитвам и аз Коя година е колицата?
Е Е И ЙЙЙ баси майтапа си ти,няма ли проблеми с компа?
Редактирано от Golfiera на 10.05.05 09:57.
| |
Тема
|
Re: Ламба сонда
[re: Golfiera]
|
|
Автор | Air Cooled (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.05.05 11:12 |
|
1,6 ABU е кода мод 94г.
Махаш катализатора и в Мкомплект ти заварват тръба, откачаш куплунга на сондата, после+ на акомулатора и ....
| |
|
Ако си оставя катализатора защото е добре ,пречи ли?И какво казват спецовете за това ,че няма ламбда?
Газ до Ламарината и не мъчи Машината
| |
|
Ако си оставя катализатора защото е добре ,пречи ли?И какво казват спецовете за това ,че няма ламбда?А иначе мотора ми е същия
Газ до Ламарината и не мъчи Машината
| |
Тема
|
Re: Ламба сонда
[re: Golfiera]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.05.05 20:37 |
|
Не е много добре така...
Когато няма ламбда, компютъра дето управлява двигателя не може да коригира оптимално състава на сместа, и разчита на твърдо заложени в паметта си таблици, които общо взето създават излишно обогатена смес (за да е сигурно че ще върви и няма да гасне).
При наличие на ламбда, в такъв режим колата работи само за кратко, докато ламбдата загрее. Като няма - си кара така постоянно, а може и грешки да трупа (зависи от конкретното ECU).
Махнеш ли ламбдата - оставяш уредбата без обратна връзка. Между другото защо е било нужно да се сменя ламбдата с болтче? Могло е просто куплунга й да се разкачи, пък тя да си седи да запушва дупката.
По правило колата наистина върви добре без ламбда, но и харчи повече. Е, ако преди това ламбдата е била много зле може и да изглежда че е по-добре. :-)
Така че - по добре е да си има ламбда, а катализатора може и да го няма. Виж обратното не е редно (катализатор без ламбда), защото неоптималната смес ще му разкаже играта бързо.
| |
Тема
|
Re: Ламба сонда
[re: koko]
|
|
Автор |
Golfiera (опознаващ) |
Публикувано | 10.05.05 23:09 |
|
Има логика в това което пишеш ,и мисля че ще оставя нещата така както са
Газ до Ламарината и не мъчи Машината
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|