Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:27 14.11.25 
Автомобили
   >> VW
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема SUBARU e kolata  
АвторWW ll (Нерегистриран)
Публикувано22.01.05 20:34



predi imah staro subaru, sega imam po-nov passat s 4 godini. Subaruto godini nared ne sazdade nito edin problem. Mnogo pove4e extri, meka vozija i komfort. Kola kojato nikoga niama da te ostavi. Ergonomia i lestno ypravlenie, mnogo ydobni kasi skorosti i boxer dvigatel 101konja, i nai-vaznoto - 4 WD! V nai-golemia sniag sam se razhozdal iz bonsovi poliani, s koi akal :)
Na pasata postoianno ima nesto za opraviane. Neznam kakvo im haresvate na tezi VW i koe im e tolkova zdravoto. Vinagi bih predpo4el japonska kola pred nemska - subaru, toyota ili honda, aide v kraen sly4ai mazda i mitsubishi.
edinstvenia problem sled 7 godini karane, no i fatalen - SUBARUto nakraja izgni zverski i go prodadoh. No prez sazhitelstvoto ni po4ti ne sam otvarial kapaka. Neznaeh kakvo e tova da ne ti raboti klaksona, drazhkite da ti zajazdat ili da ti izgori lampi4ka. Ne e zagrialo nikoga i ne my se razvali amartisior. Abe kola kojato samo kara6. Nali tova e smisala, ne mi e hobi da si barnikam po kolata i da obikaliam po maistori.
Vie kak mislite?



Тема Re: I si prav i ne siнови [re: WW ll]  
АвторValve (Нерегистриран)
Публикувано25.01.05 15:11



:)))Za da e iasno karam Golf 3 ,1.8
I subaru sum karal i mazda i to ne koia da e ,isiakakvi drugi ))
Da , Subaruto niama ravno shto se otnasia za 4x4 , i na zvuk zaradi boxercheto go dokarva i na moshnost , izobshto e edna ot nai dobrite koli ,

Inache ot Gofa sum dovolen , na 10 godini e i sushto ne poznavam rujdata i drujkite ne mi zasichat :)))))))))))
No ako iskash da kajesh che pri edna marka , dori i kapaka niama da ovorish a pri druga , edva li ne ne se izmukvash izpod neia , pozvoli mi da ne se suglasia s teb )))
Ostanaloto m se vika nepukizum , che maslo se smenia , che sveshti che remuci che nakladki che amortisiori ,.......ti na tova li azvash uspeh ako ne si gi smenial pone 1 put?????

Inache moiata si vurvi i to mnogo dobre , Niama kalpavi marki ,ima kalpavi shofiori!!!!
A kolkoto do tova che ne iskash da razbirash ot djadji , to prosto e nujno
ot tova niama da iziagash ,........inache strada kolata ,respekivno ti !

Ha sus zdrave i, moje puk da stane iznteresen disput))))))



Тема Re: I si prav i ne siнови [re: Valve]  
Авторaзo (Нерегистриран)
Публикувано26.01.05 14:13



Теорията ми е такава, понеже сме в европа и заради това ни внасят много повече европеиски кочини, отколкото японски, заради това в България влизат повече тотално скапани коли.
Не съм привърженик на пасат, но преди година приятел си вкара един пасат 90година, но го беше взел от там на по=висока цена, не 200евро, колата беше с книжка и сервизно обслужена, мунала ТЮФ и т.н., още тогава ми направи впечатление колко е запазена, значително повече от нашите тук по пазарите. Колата бе на реални 250000, и сега след година е с още 60000 отгоре, а кажи речи не е пипана.



Тема Re: SUBARU e kolataнови [re: WW ll]  
Автор Pichaga (завеян)
Публикувано26.01.05 16:55



ами браво за японските
според ауто билд, в момента най-здравата кола е мазда
ама не дай си късмета да се счупи



Тема Re: SUBARU e kolataнови [re: Pichaga]  
Автор P1O ()
Публикувано28.01.05 09:37



Какво ще стане като се счупи????
Смяташ, че ремонта ще е в пъти по-скъп от на пасата????
Едва ли разликата ще е повече от 20-30% и това което се е счупило
ще изкара още в пъти повече от същото на пасата.



Тема Абе аре бегай от тука бе..нови [re: P1O]  
Автор KR-16VМодератор (Бесния)
Публикувано28.01.05 09:55



Аз карам немска "кочина" въздушния филтър ми е 6лв. Братчед ми кара японска тойота на 20години филтъра и е 17лв. (сигурно изсдържа 10пъти повече)
Счупиха му мигача оказа се че няма мигачи ( честито), намери некакъв плексиглас и го нагласи за мигач. А на мене мигача ми е 9лв. (чисто нов)
Прееба му се алтернатора- и кво стана айде нов- нямаше настаро.
Какво да разправям за дръжките хонда акорд 98г. (чисто нова е купена)-дръжката не замръзва обаче ми остана в ръцете и пак бонус 130лв дръжка.
Така че карайте си японските коли и си се кефете ама нема нужда да лъжете другите хора тва че вие сте се набутали е ваш проблем.


Няма значение дали караш бавно, важното е да не спираш.


Тема Re: Абе аре бегай от тука бе..нови [re: KR-16V]  
Автор P1O ()
Публикувано28.01.05 10:11



Ок ще си ги караме, благодаря, че ни разреши!
Аз никого не убеждавам в нищо, само вие с "кочините"/ти така ги нарече/
винаги се опитвате да ги убедите. А относно този филтър за 6лв, нямам думи какъв филтър си купуваш /за лада е 4/.
Аз няма да споря нито с теб нито с друг колко струват моите и твоите части, но да сравняваш кола на 20г японска с голф на 20г е просто няма логика/дали ще разбереш защо /


пс: на мен чисто нов мигач ми струва 11лв, но не мисля, че това са
елементи по подръжката на кола, които трябва да се сравняват.



Тема Има си класи в тази работанови [re: WW ll]  
Автор PRN (ваш приятел)
Публикувано28.01.05 11:21



Наскоро си избирах нова кола. Карах почти всичките разновидности на Субару в момента (2.5л Легаси, 2.5 Форестър, 2.5 Импреза, 2.0л Легаси турбо). Тогава 3л двигатели още не бяга излезли, сигурно и тях щях да карам. Заедно с Пежо и Хода Акорд Евро. Накрая си купих новия дизелов Голф-5 с новата скоростна кутия на Ауди. Има си класи в тази работа и поне в моите очи Фолксфагена е момента е една класа над остарелите тромави скоростни кутии и вечно жадните боксерни двигатели на Субару. Постоянното 4х4 е много примамливо нещо, но добре направеното предно или задно окачване с електонните програми за стабилност не му отстъпват (аз не карам на сняг).



Тема колко е здрава здравата кола?нови [re: PRN]  
АвторWW ll (Нерегистриран)
Публикувано29.01.05 00:53



Прав си че Субару харчи доста, но аз сравнявам двете коли и мисля, че има някяква мода, или шаблон, незнам, както виждате и тук, много хора са готови да те убеждават, че едните коли са "много здрави и евтини за поддръжка", а другите били "кофти и с много скъпи части". А не е така, като има големи разлики в комфорта, ергономията, двигателите, с една дума качеството. Не случайно на най-големия пазар - САЩ, все повече продават японците.
Иначе аз харесвам повече дизайна на европейските автомобили, но това е нормално - японците имат много различно виждане за нещата и са на другия край на света. Това разбира се не ни пречи да им купуваме техниката



Тема Re: колко е здрава здравата кола?нови [re: WW ll]  
Автор PRN (ваш приятел)
Публикувано29.01.05 12:46



Всъщност Субару не е точно "японска" кола, като другите японски коли. Голямото име им го направи 4х4то и ралитата спечелени от импрезата. Чудесно, подобни 4х4 предавки има и фолксфаген и ауди, че дори и някой от рената. Новата Хонда Легенд също ще го има. WRX STi е впечатляваща кола и голям кеф за малки разстояния по планински пътища. Добре е да си вземеш и някое хапче против повръщане ако смяташ да я наистина "опънеш" Митсубиши Еволюшън не е с нищо по-лошо обаче (според истинските разбиратели, аз не съм от тях - дори по-добро). Не мисля, че Субару старее с особено достойнство. На стари години едва ли има по-нещастна кола от разхлопано Субару. Боксерният му двигател придава особен драматизъм на звука.

Иначе да се избира кола по-това как и колко се троши ми се вижда дървено философстване. Много по-важно е състоянието на конкретната кола, отколкото реномето на марката. И късмета ти разбира се. Повечето съвременни коли са добре и здраво направени. Въпросът е коя ще ти допадне като кола. Мене да питаш колите имат души... Поне в моите ръце нито немските коли, нито японските се трошат.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.