Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:26 13.07.25 
Автомобили
   >> VW
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема проблем с акумулатор майнови  
Автор DTMF (болен мозък)
Публикувано09.08.04 18:35



голф 2-ка ,проблема е че акумулатора не може да завърти стартера. Напрежението беше паднало на 10 волта.Взех ток от друга кола и запалих,измерих напрежението от динамото което беше 13,2 до 13,5 волта,това нормално ли е или малко?? Зарядния ток беше 1,2 ампера.

Къде може да е проблема,в акумулатора или в ниското (дали е ниско?) напрежение от динамото което го зарежда?



Тема Re: проблем с акумулатор майнови [re: DTMF]  
Авторkuki-6 (Нерегистриран)
Публикувано09.08.04 21:09



Naprejenieto ot "dinamoto" e dobre-akumulatora e zle,nemoje da suhranqva energiqta. Ako e ostaven s nisko nivo na elektrolita makar i za kuso vreme proti4at burzi neobratimi procesi: dokato si v dvijenie "pali" kato postoi 24 chasa-ne moje! Moje da e star i da se e sulfatiziral-namalqva aktivnata plo6t/pada kapaciteta/. Ako go durjite zacapan postoqnno te4e ute4en tok i stareeneto stava burzo.Ako merite naprejenieto m/u poliusitee,tova trqbva da stane kogato motora 'vurti" za6toto pri startirane na studen dvigatel konsumaciqta moje da stigne nad 100 A



Тема Re: проблем с акумулатор майнови [re: kuki-6]  
Автор DTMF (болен мозък)
Публикувано09.08.04 22:07



значи това не стана внезапно,през последния месец при палене стартера се задъхваше доста, но при втория оборот вече си палеше, а сега изобщо не се завърта.

напрежението 10 волта беше измерено в режим на покои без никакви консуматори,естествено че при палене е по-ниско)))
13,2 волта е напрежението от динамото при запален двигател


значи май проблема е в акумулатора..лошо гошотрябва да се дават пари



Тема Re: проблем с акумулатор майнови [re: DTMF]  
АвторMитko (Нерегистриран)
Публикувано10.08.04 22:14



Казано накратко...не виждам как акумулатор може да даде 10V ако някоя клетка не е разрушена. Дори най-разредения акумулатор е някъде към 12V. За да ти дава 10 значи някоя е тръгнала по пътя от който няма връщане. Виж плътността на електролита, а също и как изглежда той. Сигуренс съм че имаш полуразрушена клетка



Тема Re: проблем с акумулатор майнови [re: DTMF]  
Автор KR-16VМодератор (Бесния)
Публикувано11.08.04 00:04



Алтернатора (динамото) не ти зарежда както трябва напрежението трябва да е около 14V.
Разгледай това:



Няма значение дали караш бавно, важното е да не спираш.

Редактирано от KR-16V на 11.08.04 00:10.



Тема Питанка?нови [re: kuki-6]  
Автор KR-16VМодератор (Бесния)
Публикувано11.08.04 00:07



Би ли ми казал колко трябва да е дебелината на проводника за да издържи над 100А?


Няма значение дали караш бавно, важното е да не спираш.


Тема Re: Питанка?нови [re: KR-16V]  
Автор Red Jetta (>100 кг,<2м)
Публикувано11.08.04 07:31



кр-16в, наистина колегата е прав. в първоначалния момент на стартиране тока е голям. след развъртане на електромотора тока пада значително - затова кабелите, такива каквито са, издържат.
и в тази връзка, поради протичането на такива токове е много важно връзките в силовата верига да са много стабилни - да няма никакво контактно съпротивление, за да не се губи напрежение по тях. проверете си ги в началото на есента.
а сега - щастливо лято на всички!!!

Save water: drink BEER!!


Тема Re: Питанка?нови [re: KR-16V]  
Автор DTMF (болен мозък)
Публикувано11.08.04 23:57



кабела към стартера е към 7-8или повече квадратни милиметра за да издържи стартовия ток.

Прочетох из другия форум темата но не разбрах в крайна сметка трябва ли да ремонтирам и и динамото което дава само 13,2 волта



Тема Re: проблем с акумулатор майнови [re: KR-16V]  
Авторkuki-6 (Нерегистриран)
Публикувано13.08.04 09:44



Zna4i,govorq za postoqnen tok za 5-10 sec.,taka ,4e 6 kv.mm e dostatu4no se4enie/kato energiqta koqto se prehvurlq e 100 A po 12 V/
Ne e nujno da ima razru6ena kletka,dostatu4no e da ima "naprednala" sulfatizaciq,koqto e po4ti neobratim proces.
Ako zaredite akumulatora s impulsen tok v rejim 6 A za 0,5 sec. zarqd--3 A za 0,25 sec. razrqd!
Dinamoto e izpravno!!!



Тема Re: проблем с акумулатор майнови [re: kuki-6]  
Автор DTMF (болен мозък)
Публикувано21.08.04 03:10



значи измерих всяка клетка поотделно,всички са по 2 волта с изключение на последната. Ако зареждам само тази клетка в такъв режим заряд/разряд както го описа има ли шанс да се възстанови? Ще купувам нов ак.б. но за всеки случай да питам




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.