|
|
|
Тема
|
OFF TOPIC. . .
|
|
| Автор |
NovobranecGT (Enthusiast) |
| Публикувано | 08.06.04 21:14 |
|
|
Попаднах на поредната малоумна тема, където се сравнява Голф 2 16в с Астра 2000 16в и естествено Голф-а е оплют подобаващо като селска и ръбата кола и т.н.(да казвам ли че повечето мнения са от фенове на Опел?)Само не ми е ясно защо не познавам нито един автомонтьор/тенекеджия, който да е фен на тая марка, повечето не искат и да чуят за нея или да си помислят да притежават такъв(говоря за стари модели преди 92-93)
- това е въпросната тема в клуб Тунинг.Не мога да разбера защо сравняват кола от началото на 80-те с кола от началото на 90-те.Да споменавам ли че до миналата година Голф 2 държеше по- висока цена от пърите Вектри, да не казвам Кадетите по колко вървяха(говоря относително защото все пак цената зависи от състоянието на колата, двигателя и екстрите)
Какво е вашето мнение по въпроса?
Хайде със здраве!
П.П. Все пак не искам това да се превръща в открита война между Опел и ФВ, а просто се интересувам от мнението на колегите от нашия клуб
GTI - German Technology Inside
| |
|
|
|
Браточка каквито и неща да говорят истината е една
Важното е че ние караме хубавите ФВ-та, докато те ходят по сервизи и най вече по тенекиджии  
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
| |
|
|
|
Единственото, което ме кефи при Астрите 16V е, че са по-нови от Голф.
| |
|
|
|
Ако някой си го кефи астрата, добре...
Ако друг го кефи голфа, пак добре...
Ако някой не го кефи или астрата, или голфа, това си е негов проблем...
За да даваш акъл кое е по-добро от друго, трябва да си ги карал и двете бая време...
Между другото, имам един колега с 'най-вървежния' опел на света - кадет C16NZ автоматик (моно 75 коня)... Яде баварки всякакви... И лексуси също... Спирали са го катаджии с над 200... На приказки... Сам си прави изводите... 
В крайна сметка според мен Oпел са добри коли с калпави ламарини...
Пък и познавам много хора, сменили Опел-а с Фолксваген, но нито един, направил обратното...
| |
|
|
|
Ами то никой няма да смени лодка с пояс или надуваем дюшек В понеделник с един приятел оглеждахме едно БМВ 318 90година за 500 евро(нов внос).Колата изглеждаше много добре и вероятно и техническото и състояние нямаше да е кой знае колко лошо, но моя човек нещо не му хареса, че трябва да плаща мито и вика на продавача "накрая ще си взема някое дърто ГСИ" при което оня едва ли не подскочи като ужилен и вика "не си купувай Опел в никакъв случай, няма да можеш да му насмогнеш на ремонти и най-вече на ръждите и изкърпванията на 1-2 години.Нямам нищо против нови Опели, но смятам, че един 10+ годишен ФВ е по-здрав от 10+ годишен Опел, зависи и от поддръжката, но като цяло наблюденията ми са в полза на ФВ, а и тия дъртите ръбести Кадети(по-старите от капката - Ц или Д, не помня) вече не ги виждам по улиците докато има доста единички в движение, а да не говорим за двойките
GTI - German Technology Inside
| |
|
|
|
Кадетите които имаш предвид се наричат кенефи
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
| |
|
|
|
Аз съм имал 2 Вектри сега карам втори Голф.
И двата модела си имат предимствата, но Голфа си е повече кола.
| |
|
|
|
Ами той и Венто май е сменил някой друг Опел и вече не иска и да ги види По принцип не са стока, все пак GM ги правят и имат някакъв друг по-различен дух от ФВ, но за всичко си има мераклии.И аз нямам нищо против някоя Астра ама като изгният веждите ще ми се свие сърцето, няма да е същата кола следкато я изкърпят, след време пак ще изгние ако не е направена като хората...а на вектрите по принцип им се сменят вежди отзад и прагове, но с друго няма проблем...май на по-дъртите кадети им влизаха амортесьорите в багажника и отзад става lowrider .Все пак първенец по гниене са Ладите (вежди,прагове,греди под праговете,под,поставки за крик,предни калници и ламарината под фаровете....имаше и едни работи по окачването ама не знам как се казват
GTI - German Technology Inside
| |
|
|
|
Абе да не ви пука нека завиждат,аз в един клуб пък чета,че от всеки 10 шофьора ,които засичали някой си то всеки 9 от тях били със голфове.  
| |
|
|
|
|