|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Я кажете нещо за смяната на двигателчето ми...
|
|
Автор |
vw_golf_2_Memphis (поназнайващ) |
Публикувано | 26.05.04 15:35 |
|
Аз и преди съм ви питал ама...да се подсигуря
Та моята ГОЛФетка е с двигател 1.6карб.Искам да инплантирам по-мощен мотор защото не ми стига мощта а и моя нещо е почнал да здава багажника напоследък съм започнал да карам само на 2-ра а газта е натисната до долу
1-во си мислех да сложа 1.8и 16В но той е много тежък и май трябва да се подсилжа коша.
Сега обмислям да сложа 1.8и 8В 112к.с. като бившата на нашия общ познат "Търтея"
И ме интересува абсолютно всичко което се сещате...всичко без регистрацията защото в талона ми пише "без номер"..та така.
Кажете какво трябва да се сменя....какви кабели трябва да се прокарват допулнително...запалвания ала бала...скорости...брей то много неща стават бре
А другия вариант е да си купя един донор и да му разплача майката а моя да го направя слънце
Помагайте хора моля ви сЪ...искам да стана по-вървежен
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
| |
|
100 % вариант две - намилаш ударен какъвто ти трябва - ще ти излезе макс 1000 лв и от двете правиш една прекрасна защото от карбуратор към инжекция си е мното работа - двг+ск кутия плюс резервоар+бензинови помпи+бензинопроводи+упрлавление на помпата (ново табло за бушоните+кабеляци) и т.н.
ама зависи - ако можеш да си го направиш сам ще ти излезе по-евтино (май)
а защо не вариант 3 - продаваш твойта и взимаш нова? двойките вече са евтини?
аз май-съм най-фен на вариант три- още повече че това и направих като блъснах мойта
Beauty is not enough
| |
Тема
|
Re: Я кажете нещо за смяната на двигателчето ми...
[re: Turtey]
|
|
Автор |
Pichaga (ne_na_kef) |
Публикувано | 26.05.04 15:49 |
|
търтей прав си, подкрепям ти идеята за нова кола, въпреки че като се замисля-регистрация, смяна консумативи, аларма, каско, гражданска отговорност, касетофо/СD, направо ми става лошо....но...
Мемфис, освен ако не си манияк и да си прекарваш съботата и неделята в смяна на ДВГ, просто не мисля, че ще ти е изгодно като вложени време и пари-това е мое мнение де, а ако си решил успех и почвай да търсиш ДВГ 1,8i
P.S. нямал си мощност с 1,6 и 75 к.с. а аз 1,3 и 55 к.с. ..........
| |
Тема
|
Re: Я кажете нещо за смяната на двигателчето ми...
[re: Pichaga]
|
|
Автор |
Turtey () |
Публикувано | 26.05.04 16:14 |
|
e po4ti - аларма, каско, гражданска отговорност, касетофо/СD, си ги прихваща в цената на старата - а консумативи така или иначе си се семенят - остава само регистрацията да тежи
Beauty is not enough
| |
Тема
|
Re: Я кажете нещо за смяната на двигателчето ми...
[re: Turtey]
|
|
Автор |
Pichaga (ne_na_kef) |
Публикувано | 26.05.04 16:37 |
|
абе парите са едно на ръка, а времето което ще загубиш по магазини, брокери и майстори....тръпки ме побиват
| |
|
Според мен си заслужава, особенно щом в талона ти пише двг без номер.
Търси нещо ударено, най добре да е преобръщано, за да няма много поразии по двг, радиатор, скоростна кутия и т.н. Ще ти трябва и окачването, заедно със спирачките. Така че си помисли. Всичко се свежда до пари, явно желание имаш.
| |
|
Брат ми си купи двигател 1,8 карбуратор без номер от джета от познат за малко пари. И той е с 1,6 карб без номер и реши, че ще слага по-мощен. Решил е обаче да разглоби 1,8 и да го види евентуално ако трябва да се сменя нещо да го оправи преди да го слага.
Това е най-лесната смяна от карб - към карб. Почти нищо не се сменя - повечето части около двигателя даже са същите. Ако те интересува на братлето стария двигател - 1,6 карб - обади ми се. Той още си е с него, така че ще можеш да го видиш в движение!
| |
|
Избий си от главата идеята за смяна на двигателя!Нямаш представа колко време и средства ще глътне тази операция!Продавай този Голф и си купи ГТИ ако искаш пълна инжекция.Аз бих ти препоръчал да оправи този двигател и да го преработиш с цел повече мощност или да сложиш 1,8 карбуратор и да преработиш него.Има много варианти, но тоя с преместването на всичко от един Голф във друг е неприемлив 
Хайде със здраве!
GTI - German Technology Inside
| |
|
ееее вие направо убихте всичко детско в мен 
Благодаря ви за отговорите!
Ако си мислите че не съм си мислел да слагам 1.8 карб....лъжете се
Така е оферта защото скоростите и карбуратора си остават...
Но тук идва ред на лакомията...струва ли си да слагам 1.8карб като е само с 15к.с. отгоре?Има защото моите куци дъргели са макс 55
Обаче имам чувство че моя двигател не е издухал а е въпрос до настройки на карбуратора.Защото е на 130хил км. 100% реални!Абе личи си по много неща че не е каран...
Но съм ходил при много майстори да ми регулират карбуратора а те ми казват-ууу много е сложен този карб(2Е2) или уж го регулират ама нещата са си все същите.И след тези изцепки започнах да си го регулирам сам и според мен всичко си му е в ред ама колата не върви
Сега ще ви помоля да ми кажете как да го направя този или 1.8карб по-вървежен.Само не ми казвайте спортен филтър итн
Или ако знаете много добри спецове по карбуратори...или пък да ми сменят карбуратора...свиркайте
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
| |
|
Също така да вметна че една пила не може да направи како трябва а гумите са ми 175/70Р 13...
Незнам защо но имам чувство че на задна се представя по-добре...
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|