|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Моля помогнете!!!
|
|
Автор |
ivan81 (непознат
) |
Публикувано | 18.05.04 21:56 |
|
Здравейте, отново аз с тези мои тъпи въпроси. Каръщината все по мен върви. Качвам се аз, паля си колата и след малко какво стана - аз настъпвам гаста а колата една мудна не ще да ускори, даже на моменти вместо двигатела да се изфорсира, той заглъхва. Бях на сервиз отново и там какво диагностика на двигателя отново. Качихме се да я пробваме с майстора и пак същата работа мудно набира иначе скорост си вдига (200 по километраж), но бавно, няма ряз. Върнахме се обратно в сервиза и започна да мерише на нещо средно между развалени яйца и бунище. Казаха ми че било задръстване на катализатора - може ли да е това наистина причината която прави мудна работата на колата и от какво се получава тази миризма на газовете от ауспуха.
| |
Тема
|
Дай още информация!
[re: ivan81]
|
|
Автор |
KR-16V (Бесния) |
Публикувано | 18.05.04 22:51 |
|
Каква е колата с какъв мотор, има ли АГУ и т.н.
Няма значение дали караш бавно, важното е да не спираш.
| |
Тема
|
Re: Моля помогнете!!!
[re: ivan81]
|
|
Автор |
rmk (един друг) |
Публикувано | 18.05.04 23:05 |
|
Тази миризма която описваш е точно от катализатора, а колкото до мудното набиране - нямам представа.
..:: каквото и да ти говорят, знай че става дума за пари ::..
| |
Тема
|
Re: Моля помогнете!!!
[re: ivan81]
|
|
Автор |
Vlad777 (6000 rpm) |
Публикувано | 18.05.04 23:10 |
|
Доколкото аз знам ако ти е запушен катализатора след като покараш колата и го погледнеш той трябва да е почервенял - много се загрява, когато е запушен. Иди по-добре и го свали! Сложи си резонансно гърне - май е около 50 лв. На колко км ти е колата? Според мен така или иначе му е изтекъл живота и само тормозиш колата.
| |
Тема
|
Re: Дай още информация!
[re: KR-16V]
|
|
Автор |
ivan81 (непознат
) |
Публикувано | 19.05.04 00:23 |
|
Колата е Golf3 Gti с 2Е мотор. Не съм привърженик на АГУ и затова нямам, но с това покачване на бензина се замислям.
| |
Тема
|
Re: Моля помогнете!!!
[re: Vlad777]
|
|
Автор |
ivan81 (непознат
) |
Публикувано | 19.05.04 00:26 |
|
Колата е на 147000км или поне така пише на таблото. Благодаря за предложението, така и мисля да направа. Разбрах се с един майстор да го разтвори и изтърбуши а после с телоподаващо пак да го затвори - поне вида да запазим .
| |
Тема
|
Re: Моля помогнете!!!
[re: ivan81]
|
|
Автор |
ivan81 (непознат
) |
Публикувано | 19.05.04 01:23 |
|
Пичове, още проблеми. Е сега бях до денонощния за цигари. Мале тая кола ме уплаши. Работи на пресекулки, тресе двигателя, от ауспуха излизат газовете на тласъци и смърди та се нетрае, ама имам чуство че мерише не само отзад ами и при двигателя. Незнам какво става, имам чуство че се въртя в някакъв омагьосан кръг. Кажете моля какво да правя преди вече 10 часа и правиха диагностика и настройка уж на компютъра всичко е ок, не било то ламбда, не било то един тон други показания а резултата е плачевен. Възможно ли е от запушване по изпускателната система да връща газове към двигателя и да ми мирише и от там и от това може ли да се получи това тресене и работене като на пресекулки.
| |
|
Не се коркай, просто имаш абсолютно всички симптоми на запушен катализатор. Тичай някъде да го сменят с резонаторно гърне или другия вариант е при твоя човек да го отваряте, но е по-голяма играчка.
За да си сигурен, че е от него, просто го откачете (катализатора) и вратни няколко кръкчета на квартала (ще ръмжи повече, но си заслужава пробата). По принцип има случаи и на запушени гърнета (ефекта е същия - колата не ще да набира), но тогава няма да имаш гадната миризма, поне така си мисля.
Успех.
| |
|
Разбихме го тотално, останах си без катализатор:)) Но сега стана малко по -шумна колата, получи се едно реване иначе сега поне си върви няма ги тея истории да ми губи мощността. Ако са закупя такова резонаторно гърне по-тиха ли ще стане колата, и това гърне има ли си отвор на него за ламбда сондата или се магери допълнително.
| |
Тема
|
Re: Моля помогнете!!!
[re: ivan81]
|
|
Автор |
Vlad777 (6000 rpm) |
Публикувано | 19.05.04 23:50 |
|
На мойта кола сондата седеше на изходния колектор. Той се прееба. След дълго търсене не намерих нов колектор с дупка за сонда, но по съвет на един колега от клуба направих следното:
На тръбата под колектора - към първото гърне пробиха една дупка и завариха там гайка. На тази гайка навиха сондата. Това ми струваше 30 лв. малко скъпо стана, но пък го направиха в добър сервиз и го разгледах - добре е станало!
Така че ако не ти харесва звукът на колата - слагай гърне!
на мойта кола след като махнах катализатора и сложих резонаторно гърне се промени звученето към по-тихо дори!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|