|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Passat 96 / 97 godina
|
|
Автор | sharky (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.05.04 13:24 |
|
Zdrvaeite,
naskoro si prodadoh stariya Passat (89g., 1.8MI), koito vapreki perfektnoto si sastoyanie (pri edna sistemna ta dazhe dosadno chesta poddrazhka) si beshe za prodazhba.
Sega mislya za Passat 96 godina, no veche ne sam tolkova ubeden che tazi kola si struva parite.(okolo 7-8) Poglezhdaiki tsenata na Passat 97 godina (novata maska) tsenata mu skacha tolkova mnogo v nebeto che toi otiva dalech nad tsenata na edno Audi A4, ta dazhe i nad tsenata na Mercedes 180C (makar i 95 godina).
Ot druga strana Passat po-star ot 7-8 godini na zapad se kara veche ne ot germantsi i italiantsi, a ot vsyakakav rod emigranti i e maksimalno skapan ot karane. Dokato edna po-luksozna kola syakash ne e bila podlozhena na takova karane.
Po avtokashtite e palno s morgi, koito sa v otchaivashto tragichno sastoyanie, ta chak mi e machno za stariya mi Passat.
A i Passat koito ne e 2.0 16V si ostava otnositelno tromav.
Vidyah tochno takav kakavto tarsya no pak 9500 kato tsena za 95 godina, makar i VR6 (173 konya) neznam dali e OK imaiki vpredvid poddrazhkata na tozi dvigatel.
Kakva e razlikata v tsenata na poddrazhkata na Passat 97godina i taza na Audi A4 97g. ili Mercedes 180C (95g.) ? Ako nyakoi znae neshto shte sam blagodaren da go spodeli.
| |
|
карам такъв 99г. само че е 2.5 ТДИ. Бензиновите дават проблеми.. не че дизела не дава, но е някак по-сигурен.
Поддръжката между един такъв и едно А4 е почти еднаква - носеща част, окачване и т.н. всичмкото им е едно и също. Според мен се насочи към Мерцедес.. малко по здрави са С-класите въпреки че вече не са като старите 124..
Мой съвет ако ще взимаш пасат или А4 - 1.9 ТДИ 110 коня. Напълно достатъчно ако не си състезател.. Иначе бенц 220 дизел или бензин какъвто ти е кеф - вървят екстра. Твоя пасат е пъргавелка - карал съм точно такъв, но той е до 170км*ч . Но е оса де..
| |
|
Черноглав сигурен ли си за окачването? Специално за А4 - има много сложно и скъпо предно окачване. Има по 4 носача от всяка страна отпред и всеки е по 130-150 лв. Един мой приятел взе А4 и смени 6 от тези носачи - с труда и реглаж - 1000 лв.
До колкото знам това окачване е само на А4 - поне от аудитата и май са се отказали германците от него. Проблемът е носачите са с втулки, които не се сменят - сменя се целия носач. Не че това е проблем за Германия, но по българските пътища...
| |
|
Passat '97 насам, AUDI A4, A6, A8 имат едно и също предно четириточково окачване с по 4 носача от всяка страна
| |
Тема
|
Re: аз да ти кажа..
[re: Vlad777]
|
|
Автор |
Pichaga (ne_na_kef) |
Публикувано | 18.05.04 09:39 |
|
и аз знам така за предното окачване на ауди А4 един приятел има такова 2,6 и само частите по ремонта му бяха 600 лв, не че за него са проблем....., но пък за 40 000 км в БГ само това е правил........освен консумативите
| |
|
виж и мненията по-долу
и аз вече смених два долни носача - по-евтините - по 140лв парчето и две биалетки - 70лв
на всичкото отгоре още нещо скърца.. уж беше ок, майтора даже ми смаза всички други шарнири по носачите, та се надявам от това да е проблема.. е два горни носача са още 300лв
Добре че му е сменена помпата на дизела.. специално на 2.5 двигателя нещо не са го измислили.. колко народ знам на който точно на 2-рата или преди 2-рата година им гърми тая помпа.. а тя е 4 бона лв 
| |
|
Това да помпата и аз съм го чувал . Много е неприятно и най- интересно, че верно е само за 2.5 двг. Мой познат само това го спря при избора на AUDI ALLROAD и взе бензиновия вариянт, не че нямаше пари за тая помпа, ако и се случи нещо.
Абе колкото е по-нова колата, толкова повече разходи за поддръжка (по-рядко, но по-скъпо).
| |
|
това е много правилно и се отнася за всички по- нови коли-"по-рядко, но по-скъпо" просто си правиш сметката-искаш ли да кибичиш по сервизите и да се нервиш от 100 дребни проблема-повечето мах за 50-60 лв с работата или по-рядко, ама с яко изваждане
| |
Тема
|
Re: сигурен
[re: Pichaga]
|
|
Автор | sharky (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.05.04 13:50 |
|
И аз така съм чувал. На първия вариант вече бях. Кофти беше.
Сега съм пуснал нова тема как да се закупи по-безопасно и със сервизна книжка и след TUV примерно.
Ако знаете нещо пишете.
| |
|
Но АУДИТАТА ( А6 предимно) са на най малко 2 години и към 4 година идват подобни проблеми; на километража пише от 60000..80000км, а реално са на над 350000 км. Лично съм виждал такива прекупвачи които карат колите от Германия и са ми показвали сервизните книжки на 2 години едната колата беше изминала 250000 км и си имаше всичките сервизни обслужвания нанесени в сервизната книжка от купуването до последно, сравних и лепенката в серв. книжка и отзад в багажника - еднакви бяха. На таблото пишеше 68000 км. Вие си направете изводите как се карат дизелите в Германия ( и двете коли бяха оттам ).
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|