Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 12:28 25.05.24 
Автомобили
   >> VW
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Golf R 32нови  
Автор brabusGTl (ентусиаст)
Публикувано14.05.04 10:04



В момента е много лесно да бъдеш авто ентусиаст, защото на пазара има много модели, което даже затруднява избора. Искате спортна кола? Какво ще кажете за Nissan 350Z, Mazda RX-8, Audi TT или Porsche Boxster всяка една от тях отговаря на изискванията. Искате палав компакт? Няма проблеми.… Mini Cooper S, Golf IV GTI или Honda Civic Type S или Si. Просто изборът е огромен.
Досега две коли практически бяха забранен плод за пазара в САЩ: Subaru WRX STI и Mitsubishi Evolution, две коли от WRC шампионата. Но това е досега.



През Януари 2003 Mitsubishi отговори първи и представи 271hp Lancer Evolution. Една седмица по-късно Subaru показа WRX STI, но с 2.5l (боксер) двигател с 300hp and 300 lbs/ft.
По средата на това Volkswagen се намеси със специалния R32 с 241hp 3.2l V6 (VR6), all-wheel-drive, големи гуми, големи спирачки и много други спортни характеристики. Замислен да бъде “черешата на тортата” R32 изглеждаше да бъде поредната недостъпна кола в САЩ. Но от VW много бързо обявиха, че стъпват на пазара. Веднага започнаха дебати коя е по-добрата кола: EVO или STI. Едните казваха, че едната е с по-добро управление, а другата с по-добра мощност. Може ли R32 да се сравнява с тези коли? Ясно е, че R32 има по-друга мисия, спрямо другите две. R32 е базирана на all-wheel-drive V6 Golf и няма връзка с текуща рали програма на Volkswagen. Също така той е хечбек, а другите са седан. Отговорът предстои.
Нашата цел не е да засичаме ускорение 0-60mph или четвърт миля… това вече е правено многократно. Това, което искаме да видим е как се държат тези коли на пътя и пистата. Да определим + и – на всяка от тях. С това наум да започнем.

Volkswagen Golf R32



Тук в САЩ, когато кажем спортен Volkswagen си мислим за GTI. Обаче няма да намерите никакви емблеми GTI на R32. Той даже изглежда по консервативен паркиран до STI и EVO.
Първата, най-видима разлика между стандартния Golf и Golf R32 идва още при пръв поглед върху колата. Предната броня е с 3 огромни отвора за въздух, добавени са прагове и е променена задницата заради двата хромирани 3" ауспуха. Друго забележимо е 20mm по-ниското окачване сравнено с GTI, 18” OZ джанти с 225/40ZR-18 Michelin Pilot Sport, както и двете емблеми R32 отпред и отзад.




R32 е с 3.2l VR6 под капака. Този 3.2l предлага 241hp (177kw) при 6250rpm и max въртящ момент 236 lb-ft (320Nm) от 2800 до 3200rpm. И двете криви са много линейни и това осигурява прекрасен “гърлен” звук при ниски обороти и невероятен рев при всички. За това способства и специалната дроселова клапа монтирана в последното гърне, която управлява потока на отработените газове.

Мощността се предава чрез MQ350 6 скоростна кутия и Haldex електронен съединител към 4 колела. Haldex clutch-pack е електронно контролирана система, която разпознава приплъзването и има възможност да реагира мигновенно, по-бързо от много други all-wheel-drive системи. Тази и способност и позволява през другото време системата да се държи като нормално предно предаване.




R32 е получил 333 мм (13.1 inch) предни вентилирани дискове и 256,5 мм (10.1 inch) задни също вентилирани, с боядисани в синьо спирачни апарати. Volkswagen са вложили, както ABS, така и Electronic Stability Program или ESP, която благодарение на сензорите за промяна на курса, сензорите за приплъзване и сензора за положение на волана улавя приплъзването и нанася необходимите корекции с помощта на спирачките (за презавиване и недозавиване). Както във всяко VW, ESP може да бъде изключена, чрез копче на таблото, за по-голяма доза адреналин.
Окачването на R32 отпред е MacPherson, докато задното е напълно независимо с dual-link рамена. Пружините и амортисьорите са доставени от H&R and Bilstein (въпреки всичко имат щемпел "Volkswagen Racing") и осигуряват твърдо и стабилно окачване, подходящо за спортно настроени шофьори. В съчетание с това са монтирани и по-масивни roll-bars, които предотвратяват всякакъв вид усукване. Това окачване може да се може, че е най-агресивното, което някога е монтирано серийно в Volkswagen и е много впечатляващо.




Когато се качите в R32, Вие не просто влизате в една спортна кола, а същевременно и луксозна. Първото нещо, което прави впечатление е са седалките. Направени от Konig специално за този модел, те осигуряват невероятна стабилност и същевременно комфорт. Понататъшното оглеждане на интериора показва, че не е пестено време и енергия, за да бъде създадено едно наистина луксозно спортно купе. Много добър волан, алуминий, а не пластмаса и много други малки детайли, показват, че тази кола е крачка пред вашите очаквания.



Дано ви е харесало. Ще последва и продължението, но сега нямам време.
Статията е взета от VWVORTEX.COM






Тема eeehhhhh brabusнови [re: brabusGTl]  
Автор 16V (още може)
Публикувано14.05.04 10:18



eh me4ti
10x za statiata



Тема Re: Golf R 32нови [re: brabusGTl]  
Автор Vlad777 (6000 rpm)
Публикувано14.05.04 10:32



BRAVO BRABUS!!! EVALA! Samo taka!
Gotina e statiata, chakame produljenie! publikuvaj ia i v vwclub-bg.org kato ia dovurshish



Тема Re: Golf R 32нови [re: Vlad777]  
Автор vw_golf_2_Memphis (поназнайващ)
Публикувано14.05.04 10:48



И аз много ти благодаря за статийката!
Просто нямам думи за този ВЕЛИК ГОЛФ
Който кара такова чудовище надали му се слиза

Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!


Тема muka muka mukaaaaaaaнови [re: brabusGTl]  
Автор Drago_CL (power^sound)
Публикувано14.05.04 10:59



pri sredna cena ot 25 000 EUR i to na 2godini ima da pochkam dokato go podkaram tova........
eto spravka za cenite ako vse pak niakoi ima tia pari plus oshte 5 000 ta da go vkara ot germania





Тема Re: Golf R 32нови [re: brabusGTl]  
Автор Pichaga (ne_na_kef)
Публикувано14.05.04 12:57



отново почвам да не закусвам
евала брабус...



Тема Re: Golf R 32нови [re: Pichaga]  
Автор brabusGTl (ентусиаст)
Публикувано14.05.04 13:23



Не става със закуските. Пробвал съм и не става.



Тема Re: Golf R 32нови [re: brabusGTl]  
Автор Pichaga (ne_na_kef)
Публикувано14.05.04 15:28



мани мани аз след онзиденшните изваждания съм в амок все още - финансов



Тема Golf R 32 (част ІІ)нови [re: brabusGTl]  
Автор brabusGTl (ентусиаст)
Публикувано14.05.04 15:48



На улицата








Два от тези автомобила са базирани на коли от Рали шампионата, но те не са съвсем еднакви с първообраза си. Въпреки всичко EVO и STI са “избухливи” и мощни, така, че оставят някакво съмнение за тяхното предназначение. Несъмнено е много забавно да се карат, само зависи къде поставяте тънката граница между комфорта и забавлението?
За повечето от нас карането започва с влизане в колата и сядането. Всяка от тези коли е насочена към спортно ориентираните шофьори. Когато седнете в някоя от тях, размерът има значение за комфорта (седалките). Някои от тест пилотите заложиха на R32, други на STi.



Recaro – то на EVO изглежда, че осигуряват най-добра смесица от уютство и комфорт. Седалките на STi изглеждат да бъдат много комфортни, но от Subaru са ги направили специално за пазара в САЩ, за да поеме големите “баджаци” на американците. Така най-уютно е в R32 и EVO, докато STi пасва на едрите (дебелите).
От шофьорската седалка първото нещо по което може да се търсят + и – и в трете коле е арматурното табло.



Mitsubishi страда най-много от трите, уредите му са с малък контраст и размери. Двете и R32 и STi са много по-добре. R32 има изчистено и лесно за разчитане табло, на което всичко си е на мястото и е радост за окото. Факт е, че не са вложени много качествени материали при производството на Subaru and Mitsubishi – липсва полирания алуминий, който е заменен с боядисана пластмаса, за да изглежда като метал. Ето тук, луксозния R32 излиза напред. Ако търсите плюш, Вашата кола е Sti. При нея, когато запалите таблото, усмивката ще изгрее на лицето Ви. Таблото е идеално осветено в червена луминесцентна светлина. Уредите са така направени, че да осигуряват перфектна видимост, както през деня, така и през нощта. С това Subaru излиза напред, докато останалата част от таблото изглежда прекалено обикновена.
Един подкарали тези коли ще забележите разликите в това как произвеждат своята мощност.



EVO има малка мощност при ниски обороти, но когато турбото се развърти до 19.5psi налягане, просто изстрелва колата. При R32 дори и при ниски обороти двигателя просто дърпа и дърпа по един много линеен начин. Двигателя на R32 не е толкова нервен както на другите две коли, но съчетан с уникалната изпускателна система, я прави привлекателна. Evo и STi са забележително по-тихи, като Evo има много тих звук на празен ход. STi попада някъде по средата между R32 и Evo (това е за саунда б.пр.). STi има по-линейна крива на мощността от Evo и съответно по-добър въртящ момент в ниските обороти, докато се развърти турбината.



Докато експериментираме с мощността се запознахме и с някои “чудатости” в скоростните кутии на трите коли. Volkswagen и Sti предлагат 6-степенна скоростна кутия с къси предавки. И при двете се изисква ІІІ скорост преди да достигнете 60mph(100 кмч). Скоростите изглеждат подходящи и добре настроени към двигателя, позволявайки Ви да стоите в мощната зона на оборотомера колкото искате и даже прави карането още по-забавно при изпълването на оборотомера. 6-та скорост на R32 е добре настроена, докато при STi на 6-та си личи, че е доусъвъншенствана 5-степенната кутия от стандартния модел WRX. Тя не показва симптоми на слабост както е при WRX. Но лоста на скоростите изглежда някак слаб, това се дължи на пръстена, който се повдига, за да се включи задна. Evo е с 5-степенна кутия. Тази кутия ви позволява ускорение с по-малко превключвания, но за сметка на това трябва да натискате по-здраво колата, за да я държите в обороти. Тази кутия се оказа най-стегната от трите, при нормално каране, докато при агресивно имаше прихъркване между 1-ва и 2-ра, но най-вече между 4-та и 5 –та.Да се надяваме, че проблемът е бил само в тестовата кола.
На улицата и с трите коли е много трудно да спазваш ограничението на скоростта.
Както беше споменато по-рано Evo и STi могат да се разглеждат като хомологизирани улични бегачки, които са шумни и предават всяка неравност и камъче в купето. R32 предлага много по-голям комфорт, като изолира голяма част от външните шумове, но все пак усещате достатъчно двигателя благодарение на специалната изпускателна система, която Ви напомня какво имате под капака. Evo и STi изглеждат по-груби от R32, дължащо се на новите платформи и изглежда, че ще предават повече влиянието на пътя в купето, отколкото R32. Evo осигурява спортен микс с твърдо шаси, което балансира външния шум и вибрации с шофьорския комфорт. STi изглежда е най-шумната от трите, като шум от гумите има и при ниски скорости.
Така, очевидно ако искате комфорт съчетан със спортни наклоности, то R32 е царят в тази група.

To be continued............




Тема s risk da me napsuva niakoi :)нови [re: brabusGTl]  
Автор lyubo_bg (Go FAST!)
Публикувано15.05.04 14:34



az si padam po MITSUBISHI-to




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.