|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
VW Passat ~1991: 2.0i 16V ili G60?
|
|
Автор |
Лъkи Cтap (непознат) |
Публикувано | 10.05.04 10:08 |
|
Здравейте!
Искам да си купя VW Passat комби и парите ми стигат за около '91. Общо взето искам да има климатик и ABS и затова възможностите в повечето случаи се свеждат до вариантите с 2.0, 2.016V и G60. По някаква причина G60 е по-евтин от останалите и се чудя дали няма да се набутам, ако си взема такъв. Не съм състезател, но и бих се възползвал на магистралата в крайна сметка G60 варианта е Syncro и това много ме изкушава! Някъде четох, че прехвърляло мощност отзад само при необходимост? Не че очаквам да е супер икономичен, това е ясно
Passat G60 ~ 4600лв
Passat 2.016V ~ 4800лв
Има ли разлика в цената на газовата за G60 и каква е вероятността газаджиите да си оставят ръцете като я слагат?
Някой кара ли на метан, това ще се развие ли в България, т.е. мислите ли, че има смисъл да се бръкна повече сега и някой знае ли колко по-евтино излиза?
Благодаря!
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0i 16V ili G60?
[re: Лъkи Cтap]
|
|
Автор | VW Passat 2.Oi 16V (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.05.04 11:30 |
|
kolega az si vzex 2.0! 16v 1992 ABS карам го само от два месеца но мога да ти кажа че сам много доволен от него. Прилично ускорение стабилен в завоите отлични спирачки . значи минал сам около 2600 км до сега с него и като разход сам приятно учуден градско 9.5- 10 извън 7.5 л в града карам на малки разстояния с климатик а извън градско при 130-140, обаче рядко ми се случва понеже доста върви и като видя някой бърз голф го хапвам за закуска :) 210 км разширението по пътя за благоевград.
Мисля че решението си е твое но на твое място не бих си слагал газова или метанова уредба 1-вата свясна ще ти струва аколо 500-700 лв а при разлика от около 3 лв на сто едва ли си струва да не говорим за проблемите с дюзи например + бутилка за метана съм чувал хубави работи но цената е над хиляда лева бут. е дебелостенна и ще излезе че си качил едно цяло трабанче в комбито. за Г 60 знам че харчи много 16-17 пък и каде 6е караш самолетче отделно че е 1.8 а пък 160 кс т.с много форсиран като япоските а пък те спихват на 200 000 км така че за мен изводът е ясен Успех при избора
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0i 16V ili G60?
[re: Лъkи Cтap]
|
|
Автор | VW Passat 2.Oi 16V (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.05.04 13:15 |
|
zabravix da spomena 4e znam samo za dve metanovi stancii v sofia a bitilkite koito moje6 da sloji6/много са тежки понеже издържат налягане от 200 бара/ sa za okolo 200 km probeg kato cena gledax min година на пловдивския панаир излиза около 2/3 от цената на газ около 35% по- евтино но неудобството си остава + цената на уредбата
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0i 16V ili G60?
[re: VW Passat 2.Oi 16V]
|
|
Автор | _Glll_GTl (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.05.04 13:49 |
|
Брато, я пак разкажи как "изяждаш бързите голфове" , че нещо не схванах. Голфетка от същия клас двигател ще те направи смешен..
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0i 16V ili G60?
[re: Лъkи Cтap]
|
|
Автор |
brabusGTl (ентусиаст) |
Публикувано | 10.05.04 14:18 |
|
Малко отзад напред. Който търси икономичност (ще слагаш газова), последния модел, който си купува е G60. Това е всичко друго но не и икономичен двигател - разход и поддръжка.
Ако 4х4 те изкушава ето товае твоя модел:
Version Fuel Transmission Capacity KW/HP Construction period
Passat Variant Syncro GT Benzin G5 1984 ccm 85/115 10/1990-08/1993
Изобщо не съм запознат с газовите, но на този май ще бъде най-лесно да се сложи (имай впредвид най-малко последствия за компютъра и инжекторите, защото едва ли имаш впредвид газов инжекцион от 1500 лв.)
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0i 16V ili G60?
[re: Лъkи Cтap]
|
|
Автор |
lnjector (Injectorman) |
Публикувано | 11.05.04 12:57 |
|
Vij drugata tema TUK - "GTI 16V vs G60 ? ".
GOlfDZILLA
| |
|
O6te nqma takav Passat koito da me e izduhal .
GOlfDZILLA
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0
[re: Лъkи Cтap]
|
|
Автор |
salle (един такъв) |
Публикувано | 11.05.04 15:19 |
|
Моят Пасат е 2.0E - 115к.с. 91-ва комби с ABS и климатик.
Взех го миналата година и за около 10 000км съм старшно доволен от него. Двигателят пасва много добре на купето и скоростната кутия. Малко мудно ускорява ама в крайна сметка това е семейна кола нали така?
Хубавото, е че двигателя работи на ниски обороти - в София много рядко ми се налага да качвам над 2000. Дори и когато реша да се набирам на някой светофар стигав до 2500-3000.
А това, че мотора постоянно е на ниски обороти определено му удължава живота. 1991 е преди 13 години все пак.
През зимата в най-стедуното време и най-дълбокия сняг в София т.е. постоянно работещо парно, отопление на задното стъкло и огледалата и фарове, малки разстояния (студен двигател) си засякох 12.5 л /100
Между София и Търново при 150 по магистралата и max 100 извън нея засякох 6.8/100 без климатик, но с включени фарове (цвета е направо маскировъчен - слива се с асфалта)
Това е почти колкото заводските данни на този двигател:
2Е комби: 90 км/ч -> 5.2л, 120 км/ч -> 7.1л, градско -> 11.8л,
.... при това положение хич не ща и да си помисля за газова уредба.
Това е най-слабия двигател от трите на които си се спрял, но аз не бих го сменил с по-голям.
Специално за G60 казват, че калпав компресор. Нямам впечатления.
Няма съществена разлика въпреки, че е с 21 к.с. повече. Някой с повече опит трябва да ти разкаже за разликите.
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0
[re: salle]
|
|
Автор |
ALEXLB (непознат) |
Публикувано | 11.05.04 22:50 |
|
От 5 г карам PASSAT G60..колата никак не е лоша въпреки, че е доста старичка (92г)... благодарение на синхрото се държи много добре ( особенно зимата )... двигателя е достатъчно мощен за тежкото купе, предавките са доста еластични и като прибавим високия въртящ момент на мотора 225Nm... чувството при шофиране е много приятно... с повечко въображение можем да качем, че има спортен характер :)
Освен компресора (хубаво е да се преглежда на 50 000 км .. виж тук за повече инфо http://www.g40g60.bol.bg/ ).. няма други някакви по-специални поддръжки. По отношени на разхода...много зависи от десния крак.. :) но средно градско ми дава 12 ...а на газ 14... тук трябва да отбележа, че колата е с климатроник.. т.е. работи почти НОН СТОП ...а това си е разход...:)
От 2 години имам АГУ BRC.... наистина имаше доста ядове докато се направят настройките... но след това всичко е ОК.. не съм имал проблеми. Въпреки всичко... моят съвет е ако не "въртиш" много км неслагай газ.
....а забравих да спомена друг факт...винаги трява да си с 4 еднакви гуми (заради синхрото)
p.s. Ти сам трябва да прецениш за какво ще използваш колата и колко ще я караш... и след това направи своя избор :) УСПЕХ
| |
Тема
|
Re: VW Passat ~1991: 2.0i 16V ili G60?
[re: VW Passat 2.Oi 16V]
|
|
Автор | MlMO(Audi fen) (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.05.04 15:11 |
|
1.g60 har4i kolkoto tvoq .Ne pove4e ot 10 gradsko!
2.Vurvi pove4e.
Loshto e ,4e za nego moze da se slozi samo Gazov injection!
Za6toto e s kompresor ,a ne s turbo.
I trqbva da se pravi profilaktika na turboto na 50000 hil.(Davat garanciq)
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|