|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
От 8 на 16V -> възможно ли е ?
|
|
Автор | Gele (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.05.04 11:43 |
|
Възможно ли е двигател 8V на Голф да де преправи на 16V, какво трябва да се смени и колко дебело излиза ?
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: Gele]
|
|
Автор |
Turtey () |
Публикувано | 04.05.04 11:49 |
|
Сменя се само половината двигател
няма смисл - по-добре си купи нов двитател
Beauty is not enough
| |
|
Мене ако ме питаш по-добре сложи разпилен мотор от Варбург!
Отпада ти грижата за клапаните, ремък и т.н. и е по пила от 8 клапановия
по ефтин е за ремонт и т.н.
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: Gele]
|
|
Автор |
brabusGTl (ентусиаст) |
Публикувано | 04.05.04 12:00 |
|
Не се захващай. Не си струва. Просто трябва да се сменят прекалено много неща. Не е само глава, а дистрибуторни капачки (мястото и - примера е за 1.8 на Голф), инжекциона, компютъра и други неща, за които сега не се сещам.
Само външните разлики са доста.
П.П. Снимките са прекалено "лъскави".
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: brabusGTl]
|
|
Автор | Caм (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.05.04 12:30 |
|
Ок, де - явно е много играчка.
Ама какво може да се "побутне" нещо елементарно, 4е да събудим няколко коня повече ? Например от 115 HPS, 2L ?
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: Caм]
|
|
Автор |
brabusGTl (ентусиаст) |
Публикувано | 04.05.04 14:36 |
|
Ами какво да ти кажа, започваш да намаляш съпротивлението:
1. Спортен въздушен филтър (конус или оригинален размер, за да си влезе в кутията).
2. Помисли за гърнета.
3. Евентуално чип.
4. Всичко друго трябва да ти е наред - свещи, кабели, датчици и т.н.
Пробвай с Н98 (с него малко боли!)
Разбирам, че колата е GOLF 3 GTI 8V и не казвай, че искаш повече да върви, а я караш на газ.
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: brabusGTl]
|
|
Автор | Gele (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.05.04 15:02 |
|
Човече, това "газ" е забранена дума
По точка "3. Евентуално чип. " С две думи - за какво е ?
А за свещите - има ли занчение какви са ? ( Зависили от това дали ще върви повече или по малко от модела )
А за гърнетата, ако се преработят с колко кобили може да се вдигне мощноста ?
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: Gele]
|
|
Автор |
brabusGTl (ентусиаст) |
Публикувано | 04.05.04 15:22 |
|
Ами за чипа говори с "Vento" или "AstraMan" те могат да ти предложат, а и прочети
За свещите: има значение. На казват, че с тяхните свещи на Volvo с двигател 2.4 са вдигнали мощността с 10кс, а въртящия момент с 20Nm. И на половина да е вярно пак е много добре, защото комплект 4 свещи е 38 евро.
За гърнетата: преди 4 години лично правих запитване в REMUS за AUDI A4 2.6 V6. Отговора им беше, че гарантират при смяна на цялата генерация (не си спомням добре цената ~ 2 500 DM) 12 кс., което си е 8% за този двигател.
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: Gele]
|
|
Автор |
Turtey () |
Публикувано | 04.05.04 15:23 |
|
единствения верен отговор на с колко ще ти се вдигне мощността е "зависи"
общия ефект от такива промени е ок 10%
предлагат ти обаче да почетеш малко теория на флуидите (за аспуховата система) и малко за двг и що е то "ламбда прозорец" (за чип тунинга)
това като за начало
имаш и друг вариант - много пари - отиваш в фирма Н - има достатъчно - та те ти оправят нещата - а да не забрава - казват ти че свалят разхода на гориво
Beauty is not enough
| |
Тема
|
Re: От 8 на 16V -> възможно ли е ?
[re: Gele]
|
|
Автор |
lnjector (Injectorman) |
Публикувано | 04.05.04 15:31 |
|
Slagai 4ip ,smeni garnetata ili si vzemi cql dvg. 16V barabar s periferiite.
GOlfDZILLA
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|