|
Тема
|
zashto zagrqva kolata
|
|
Автор | problem (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.05.04 18:15 |
|
mnogo mi zagrqva kolata v grada (na dalag pyt sys skorost nad 100 nqma problemi)... ne e ot termostata i ohlajdata perka (smenih gi). po rano mi beshe spukan radiatora na parnoto smenih go, no mi kazaha che predi moje da sa probvali s prahcheta i te da sa zapushili neshto i ot tam da zagrqva? vyzmojno li e tova? drugi prichini? blagodarq
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: problem]
|
|
Автор |
Pichaga (ne_na_kef) |
Публикувано | 03.05.04 18:35 |
|
не би трябвало, но виж дали нямаш въздушна възглавница някъде-казват че сама се обезвъздушава системата след интервенции, но от опит ти казвам ,че трябва да й се помогне. Запушване от течности и прахчеута срещу течове, също е възможно, котлен камък образуван в радиатора-големия отпред
а и колко много ти загрява, като мине центъра стрелката включва ли вентилатора и той работи ли докато се върне стрелката малко под центъра
термосуича /датчика който определя на какви градуси да включи вентилатора/ също е добре да се провери
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: problem]
|
|
Автор | wili98 (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.05.04 21:33 |
|
Daj info za kwa kola stawa wypros, i kyde ti otiwa strelkata...
Shtoto twa sys zagrqwaneto e golmo show...
doliwash li wodica?
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: wili98]
|
|
Автор |
feb (заплес) |
Публикувано | 04.05.04 14:42 |
|
В тоя род на мисли. Голф 2 1.6 карбуратор. Значи на датчика за температурата на таблото имам едно дебело бяло деление, след него ми е чертичката, на която стрелката седи най-често (е ли нормално това и колко градуса е?), после имам една, която е малко след средата и на нея ми се включва перката (но това съм го виждал само на градско, в някое от задръстваннията засега).
Та някой има ли идея как е разграфена пустата му скала и къде трябва да ми седи стрелката?
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: problem]
|
|
Автор |
lyubo_bg (Go FAST!) |
Публикувано | 04.05.04 14:47 |
|
zapalitelnata sistema - ako si sas delko - chuhcke i nakovalnia
sasto i moment na zapalvane
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: feb]
|
|
Автор | wili98 (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.05.04 21:50 |
|
PErfektna rabota, malko mi mirishe na kofti termostat, ama towa koeto kazwash <1 mm ot strelkata sled sredata sa TOCHNO 91 gradusa, meril sym si datchika kato idiot..
Parai i ne mu se plashi.. oshte poweche, che towa e 1 wa stepen na datchika.. :))
a weroqtno imash i 2 ra :)
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: wili98]
|
|
Автор |
Vlad777 (6000 rpm) |
Публикувано | 06.05.04 00:21 |
|
Аз за 15 лв. си купих нов датчик за температурите при която се включват 1ва и 2ра скорост на перката. Дори в магазина ми предложиха варианти за температура. Това беше преди зимата и през зимата малко съжалявах, че съм взел този, който включва по-рано, но сега като се затопли времето е по-добре. Не помня точно стойностите, но май този дето взех е с 8 градуса по-ниски температури (нещо от сорта на 82 и 90 градуса за 1ва и 2ра скорости, но не съм сигурен).
Сега температурата, която съм виждал максимално на бордовия компютър е около 110 до 115 градуса, а той показва температура на маслото, която е нормално да е по-висока.
Този датчик е много лесен за подмяна - сваляш акумулатора за по-голямо удобство, развиваш стария и бързо навиваш новия. Аз загубих около 200 гр. антифриз при тази операция.
П.С. Вече взе да става много дълго, но аз да си кажа . Смених датчика, защото стария беше блокирал и перката на радиатора въртеше нон-стоп. Една сутрин ставам и няма грам ток в колата. Оказа се, че перката е въртяла след като съм изгасил до пълното изтощаване на акумулатора. Така че имайте предвид!
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: Vlad777]
|
|
Автор | problem (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.05.04 13:45 |
|
(нещо от сорта на 82 и 90 градуса за 1ва и 2ра скорости, но не съм сигурен).
togava ti se puska perkata? znachi tq non stop bachka kato q karash v grada? dali shte izdarji dylgo?
| |
Тема
|
Re: zashto zagrqva kolata
[re: wili98]
|
|
Автор |
feb (заплес) |
Публикувано | 06.05.04 15:24 |
|
А това значи ли, че края на бялата зона е 70 градуса, а делението след нея и преди това в средата е 80?
Колко е нормалната работна температура на двигателя?
Не е ли 90 градуса?
| |
|
|
|
|