|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Нещо полезно...
[re: Vlad777]
|
|
Автор |
Vento (VW маниак) |
Публикувано | 22.01.04 01:57 |
|
| |
Тема
|
Re: Смяна на свещи на двигател RP
[re: Novobranec]
|
|
Автор | truli (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.01.04 11:18 |
|
RP е надежден и добър ДВГ (при условие, че се поддържа правилно). Според книгата на AutoPoint свещите за този ДВГ са Bosch W7 DTC, Beru 14-7 DTU, Champion N7 BYC. От линка на Vlad777 се вижда, че това са свещи с топлинно число 7, дължина на резбата 19mm, 3 електрода, направени от сплв от никел и мед. На моята кола, която е с RP ДВГ бяха сложени NGK с 3 електрода. Сега съм сложил Bosch Super 4 с 4 електрода и работи нормално. При избора са важни следните параметри: топлинно число, стъпка на резбата, дължина на резбата, брой електроди (само при по-нови ДВГ, за RP - може с 1, но може и с 4 електрода).
http://vw.noxis.net/articles.php?id=6&page=2
Диагностика на работата на автом. свещи
При мен се получи подобен проблем - няколко месеца не ползвах колата. При първия пуск ДВГ се запали и заработи с големи вибрации (като дизел). При натискане на газта оборотите не се качваха. Изгасих. Повторен пуск - същото. Реших да изчакам 10 мин., като през това време дозредих акумулатора (от външно зарядно). Следващ пуск - тръгна и заработи нормално. Според мен причината е в бензина и най-вече в смолистите отлагания, които се получават, също и в боклуците, които съдържа.
Ако ДВГ е работил нормално и всичко е било ОК, след продължителен престой може да има проблем при пуска, който най-вероятно се дължи на кофти бензина, който се продава у нас.
| |
Тема
|
Re: какви свещи
[re: drob4o]
|
|
Автор | Coupe (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.01.04 12:01 |
|
Днес отидох до Юнитрейд и поисках такава свещ 101000036АА ей така да я видя, обаче е ТРИелектродна, така че не бълвай лъжи в нета, а пък твойте ако не са триелектродни значи са ментета и може да си ги завъртиш отзад.
| |
Тема
|
Re: Смяна на свещи на двигател RP
[re: Novobranec]
|
|
Автор |
ESPACE (MPV) |
Публикувано | 25.01.04 18:26 |
|
Абе не ми е работа да се обаждам много във Вашия клуб, ама ти имаш един проблем.Значи проблема не е в нагара по свещите , нито бензина в маслото.Тия две неща произтичат от преобогатена горивна смес, търси и отстрани причината за нея, другото ще се оправи от самосебе си.Успех.
| |
Тема
|
Re: Смяна на свещи на двигател RP
[re: Novobranec]
|
|
Автор | Novobranec (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.01.04 22:24 |
|
Ходих на Auto Plus и според техния каталог свещите за моя двигател(RP) от марката Bosch трябва да са W7RTLC или нещо подобно,но ги бяха свършили.Не са такива каквито аз и вие мислехме че са.
Преобогатената смес беше заради изпънатата пружина на клапана за бензина.След леко изпиляване на въпросната пружина налягането спадна на 1 бар при запален двигател,от 1,25 бара.Смятам,че това е била причината за преобогатената смес.С тия свещи колата си вървеше много добре,въпреки че са с по-голямо топлинно число - "8".Проблема е,че е зима и неможеш да разбереш дали студа прави мизерия или пък бензина с вода и боклуци и други такива.Оня ден щях да разтикам каруцата,но се оказа,че акумулатора е паднал.Ако нагара по свещите се изчисти от самосебе си и придобият нормален цвят,това означава,че проблема е бил във въпросната пружинка.
Като оправя всичките бакии и разбера къде е проблема ще пиша!
Хайде със здраве!
| |
|
nagar niama da se iz4isti sam
zemi si vodna 6kurka i si po4isti sve6tite
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|