Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:21 26.06.24 
Автомобили
   >> VW
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
Тема Re: ЗА Спортните филтринови [re: Vento]  
Автор rado_mit (животновъд)
Публикувано29.10.03 16:31



... като сте започнали с просветителската дейност ... драснете и няколко реда за буст-контролерите и турбо-таймерите ....



Тема Не знам,нови [re: rado_mit]  
Автор VentoМодератор (VW маниак)
Публикувано29.10.03 17:19



не съм достатъчно наясно, за да седна да обяснявам тези неща. Още чета и се уча за тях!



Тема Re: Предлаган tunning ot vasнови [re: Vento]  
АвторMechka (Нерегистриран)
Публикувано29.10.03 22:16



imam golf2 1.8/16v-140konia s golemite kolektori ? kolko pari i kolko konia 6e mi vdigne 4ip tunninga?zavotcki i drugi ako ima pri vas estestvenno.Blagoderia vi predvaritelno za informaciata?



Тема Re: Предлаган tunning ot vasнови [re: Mechka]  
Автор VentoМодератор (VW маниак)
Публикувано30.10.03 07:54



Около 12тина коня и 20тина Nm. Намалява разхода при нормално каране с около 1/2л. и максималната скорости се увеличава с 8-10км/ч.
Цената е около 200лв.



Тема КОНКУРЕНЦИЯТАнови [re: Vento]  
Автор VentoМодератор (VW маниак)
Публикувано30.10.03 08:17



Ето адреси на конкурентни фирми в областта на чип-тунинга - обадете се да сравните условия и цени:

АТБ Тунинг
Адрес: София; ул. Ал. Пушкин 45
Тел.: 088 237 110, 088 224 395; Факс:
Дейност: Чип тунинг


ДЖИ ТИ МАКС
Адрес: София; Дианабад, бл.2, ет.3, ап.12
Тел.: (02) 62 01 42; Факс: (02) 62 01 42
Дейност: Чип тунинг


PS Engineering Ltd.
София, бул.Сливница 237
Tel. 02 / 931-16-90, 088 8661383, 088 8240843
PSTuning@mail.bg
http://pstuning.hit.bg/index_big.html


ДНМ ВЕЛОСИТИ
Адрес: София; Младост 2
Тел.: 088 977 737;
http://tuning4power.hit.bg/

Ама като им чета писанията - всички от един и същ източник са преписвали. ДОСЛОВНО! Половината без дори да го разбират...

Редактирано от Vento на 30.10.03 09:19.



Тема Re: ЗА Спортните филтринови [re: Vento]  
Авторpassat_ariva (Нерегистриран)
Публикувано30.10.03 09:18



Abe hora imam edin vupros ia mi iziasnete neshtata molia vi se: Znachi ako si kupia konusoviden sport filter, triabva da mahna kutiata na passato, i togava shte zasmukva vuzduh ot dvig. otsek, obache shtom nemeza go e napravil da smuche vuzduh otvunka, znachi tova e po dobria variant, drugia variant koito se seshtam e pak sport. filtur no s pravougulna forma stavasht v kotiata. Koi variant e po dobria, i dali pravougulnia filtur e po losh ot konusovidnia,
Aide sus zdrave



Тема Re: ЗА Спортните филтринови [re: passat_ariva]  
Автор VentoМодератор (VW маниак)
Публикувано30.10.03 09:29



Еми питай немеца, щом е по-умен и така го е измислил! И ги разбира нещата - ние тука пасем патките по асфалта!
Вие няма ли един ден да разберете, че много неща в автомобилите са компромисни, за да са универсални. Идеята на тунинга е именно индивидуализирането и подобряването на заводските параметри, като се търсят и отстраняват пропуските и компромисите.

Наистина е по-добре да смуче въздух извън моторния отсек, защото е по-студен (съответно по-богат на кислород в единица обем). НО това не е никакъв проблем да се направи - слага се едно алуминиево гофре и готово!
Аз съм сложил конусен спортен филтър директно горе на капачката на моноинжекцията. Махнал съм кутията и тръбата на оригиналния филтър и съм сложил гофре от 2лв. за да вземе свеж въздух отвън.
Правоъгълният спортен филтър не е по-лош от конусния. Но ефекта му е малко по-слаб, защото скоростта на въздушния поток се намалява от чупките на тръбите. Освен това е поне 2-3 пъти по скъп. За твоя Пасат на К&N и другите водещи фирми е около 230-250лв!

Редактирано от Vento на 30.10.03 09:32.



Тема NI6TO PODOBNO!))))нови [re: Vento]  
Автор AstraMan (GSI maniak)
Публикувано30.10.03 11:46



Cenata na filtura za kutia e okolo 100lv. Efekta naistina ne se use6ta po4ti.

Za Konusa - mnogo e vazen naistina tozi moment s toplia vuzduh. Principno za PASSATa ima variant da se mahne samo gornia kapak na kutiata . Filtura na FK e podhodya6t po forma i zaspiva tam.
Drugia variant e da se slozi lamarinena pregrada m/u konusa i motora.

Tva koeto si napravil Vento e golyama gre6ka - slozil si konusa na sredata na motora....



Тема Re: NI6TO PODOBNO!))))нови [re: AstraMan]  
Автор VentoМодератор (VW маниак)
Публикувано30.10.03 12:56



K&N за кутия за 100лв... малко трудно, не че е невъзможно, ама трудно. Евентуално от разпродажба в Германия!
Нормалната цена по листата на фирмата е 235 мисля, че беше за Вентото.
Нека да е грешно слагането директно на моноинжекцията
Ние си обичаме грешките! Би ли ни обяснил сега защо?!
Защото според мен е грешно твоето предложение за монтаж на конусен в оригиналната кутия, защото от чупките на тръбата се убива скоростта на притока въздух. ОСВЕН това, за да не се загрява, трябва да се слага специална тръба (алуминиева или от друг материал с лош топлообмен), която също не е евтина. А при моя монтаж се ползва алуминиево гофре, което е 2лв. Ако искаш по-голем приток - такова за кухненски аспиратор! И студеният въздух ти идва без никаква промяна в скоростта - безпроблемно. Ако ми кажеш, че датчика на кутията и вакуумната клаопа няма да работят - за какво ти е топъл въздух лятото?! А зимата, както вече казах - аз слагам нормалния филтър. За датчика - няма никаква разлика с какъв филтър си!



Тема Какво е буст-контролер???нови [re: Vento]  
Автор rado_mit (животновъд)
Публикувано30.10.03 13:26



Буст-контролера, е прибор, позволяващ "в движение" да се регулира налягането на компресора на автомобила. В комплекта с всеки буст-контролер има собствен соленоид (електрически клапан), които заменя стандартния. От тук и съответното правило, че буст-контролер се слага на турбо двигатели, на атмосферен просто не работи.
Във всеки блок за управление (ECU) на всяка турбо машина има “защита”, която прекратява подаването на гориво не само при достигането на максималните обороти на двигателя, но и при достигане на максималното налягане на турбината. Например, при Subaru Impreza GT тази граница е 1.2 бара (при номинално налягане 0.9 бара). Ако с помощта на буст-контролера увеличим номиналното налягане до 1.15 бара, то мощността от стандартните 100% ще нарасне примерно до 125-140%. Главното различие на буст-контролера от чип-тунинга е възможността винаги да се “върнеш” на заводските настройки на двигателя с натискането на едно копче, както и възможността да се регулира налягането на турбината на всяка скорост /предавка/ на автомобила /при по скъпите модели/. Все пак 1.15 бара на първа скорост и 1.15 бара на пета са доста различни неща.
И малко снимков материал ….

Редактирано от rado_mit на 30.10.03 13:41.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.