|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
GOLF 2 GTI 16v & RENO 19 16V
|
|
Автор | KR-16V (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.06.02 21:54 |
|
Ako moze te drasnete nqkoi red otnosno kolite koito sum supostavil. Koq e po purgava i po zdrava.MERSI
| |
Тема
|
Re: GOLF 2 GTI 16v & RENO 19 16V
[re: KR-16V]
|
|
Автор |
Calibra16V (nenadminat) |
Публикувано | 15.06.02 12:23 |
|
golfa razbirase i ne e nugno tova da se komentira ne vigdam
zashto namesvate marka kato renault sred prestignite nemski marki kato
Volkswagen izobshto ne moge i da stava duma za sravnenie.
vinagi do maksimalni vuzmognosti!
| |
|
Абе Колибри 16В бие всичко, дето лети или се търкаля...
Нема база за сравнение...
*Как мина абитуриентската?
**Оправи ли колата?
Сега из Пловдив се разкарва една Калибра с "Е"-номера, та си помислих да не си ти, ама не си... Черна, с тъмни задни стъкла... и тъпи ляти джанти...
Volkswagen е моят автомобил!Редактирано от Vento на 15.06.02 12:49.
| |
|
dobre mina kolata e gotova i vsi4ko e ok. oba4e mcphersona otdiasno e kriv i
triabva s oshte 7mm da se tegli! tova se vidia iasno na stenda za regulirane
na preden most.i sled 90 km/h nagore kato pusne6 volana leko nadiasno otiva,
oba4e moge i taka da se kara.Dvigatela e lud. Edin sus Citroen ZX se opita na
start na sfetofara da mi razigrava cirkove ama sled kato oborotomera sko4i kum 7100 i se vklu4i zashtitata tozi prosto izdishna kato balon i udriashe po volana
zashto e na 100metra zad men.
vinagi do maksimalni vuzmognosti!
| |
|
McFerson-a си го оправи, не карай така, защото освен че ще ти износва неравномерно гуми и детайли по окачването е и опасно! Кое по-точно ти е криво - горе, където амортисьора се хваща за тампона, или долу по носачите и щангите нещо?!
Ситроен-ът дори и да е спортния ZX е слабичък. А това за 7100 оборота няма да го коментираме...
Volkswagen е моят автомобил!
| |
|
ami ako znaesh v jahinovo kudeto regulirat preden most tam biax predpolagam,4e
triabva da go znaesh.Iznosvane na gumite niama gledai sega Mcphersona e kriv
dolu shtoto teia nekadurnici deto mi pravixa kolata sa se zabludili toi mi kaza tam
4oveka ot jahinovo i ottam e do6la tazi razlika.Kaza mi,4e imam dva varianta
ili da smenia Mcphersona ili da izdurpam s oshte 7 mm celia.Kaza mi ,4e moge
taka da se kara niama da ima problem,oba4e ostava edno no...............
vinagi do maksimalni vuzmognosti!
| |
|
Моят съвет е да смениш всичко изкривено с ново. Знам, че не е евтино, но поне няма да имаш проблеми за вбъдеще...
Останалите варианти са твърде компромисни...
Аз не съм от София и не знам за кой сервиз ми казваш, но сигурно са прави хората...
Предполагам, че носач и/или щанга са ти изкривени, а те са отговорни неща - особено за стабилността в завои!
Volkswagen е моят автомобил!
| |
|
abe kak moje da se sravnqvat takiva koli bre????
prosto ne moga da razbera kak moje nqkoi da se seti da gi supostavq?!?!
Purvo na purvo, nemska i frenska kola ne se sravnqvat! (dori trabant i P. 607)!
Vtoro - shte ti kaja nqkolko fakta:
- golf IIse proizvejda pochti 10 godini: idealno izchislen po vsqkakvo otnoshenie!
- strashno mnogo modifikacii: dori sa praveni mnogo modifgikacii za shtatite, a tam iziskvaniqta i standarta sa dosta po-visoki ot evropa. Dokazatelstvoto e qsno: prez 80te i nachaloto na 90te v amerika se vnasq samo bmw, mercedes i saab.
vadi si sam zaklyucheniqta!
Аз пилотирам Golf II GTi!
| |
|
nosa4a ili shtangata ne sa iskriveni samia mcpherson vutre s pruginata i amortisiora triabva da se drupne s okolo 7 mm oshte.
vinagi do maksimalni vuzmognosti!
| |
|
Taq glupost che se wnasiat samo tiq tri marki prez 80-te i 90-te koi ti q kaza?
Sluchaino da ti e izwestno che welikata marka YUGO syshto se e wnasqla w USA?!
Neshto da mi kajesh za Audi 4000 ili 5000, 80 90 90C 90CS? Ili za Golf I, Golf I Cabrio, Golf II, Jetta, Rabbit, FOX?!?! Do momenta daje w USA Ventoto se wika Jetta, a Borata Jetta 2000! Volvo syshto sa si karali horicata tam. 340, 360 (mai taka se wikaha tiq starite) 740, 760. Wsichkite tiq koli gi ima tam ot nachaloto na 80 i kraq na 70-te daje
S Cars - Crazy Cars!!!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|