Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:24 27.09.24 
Автомобили
   >> Volvo
*Кратък преглед

Тема Искам да си купя Волво S60. Моля за съвет!нови  
Авторalek (Нерегистриран)
Публикувано23.07.07 14:23



Продава се в Мото Пфое - Волво S60 i, закупена от Мото Пфое през юни 2004г. с всички екстри 2,4 бензин, 170 к.с. , 80 000км....Надявам се да са реални километрите, след като е от Мото Пфое....Цената е 30 900лв. Има възможност за лизинг - първоначална вноска 9200лв. и после три години по 720лв. на месец....Никога не съм имал хубава кола, все карам разни каруци. Сега много се замислям дали да не си купя нещо подобно и моля за съвет:
Струва ли си цената, разходът висок ли е, колко е автокаското на година, поддръжката скъпа ли е, лесно ли се чупят, и т.н....? Алтернативата е да си купя нова кола например някоя тойота корола или опел астра за горе-долу същите пари...Жена ми предпочита нова кола, но на мен ми се ще да подкарам някакъв такъв звяр, който не мога да си позволя да си го купя нов....Според един приятел, по-добре три годишно волво, отколкото нова кола тойота или опел... Надявам се да ме посъветвате...Поздрави!



Тема отговора е в новия форумнови [re: alek]  
Автор Efri74O (клубар)
Публикувано29.07.07 23:27





<и все пак>


Тема Не се лъжи:нови [re: Efri74O]  
АвторMиcлитeл (Нерегистриран)
Публикувано10.08.07 18:13



Волво отдавна не е онова с което се асоциира: от 15 години са пълни бракми. Да не говорим че стана един сбирток: електроника на Bosch, френски пластмаси, сглобка в Белгия... Обслужването в Мото-пфое е под всякаква критика, а другаде няма читав сервиз. Послушай жена си и си вземи нова Тойота. Слушай и мен: питай патило! Успех!
П.П./ Въобще не питай "форумци": Всички са надъхани волвоманиаци ама на втория пост се питат един друг как да си оправят боклуците...





Тема Re: Не се лъжи: [re: Mиcлитeл]  
Автор MichaelLeRoiМодератор (ShadowMan)
Публикувано12.08.07 13:54



Мислител, не се тормози много да мислиш.
За мотото си пиши каквото искаш, за форумците недей, не ги познаваш.



Тема Re: Не се лъжи:нови [re: MichaelLeRoi]  
АвторMиcлитeл (Нерегистриран)
Публикувано12.08.07 16:43



Нищо лошо не съм казал за "форумците"- просто във форумите на всяка автомобилна марка не очаквай обективни мнения; всеки е запален фен. Пък и не е необходимо лично познанство- всеки непредубеден, който посети клубния форум ще види Волво здрави коли ли са. Вече дори Hyundai са много, ама много по-надеждни от Volvo, особено след като шведите попаднаха под шапката на Форд... Лично мнение и нищо лично към когото и да било! Бъдете здрави!



Тема Re: Не се лъжи:нови [re: Mиcлитeл]  
АвторMиcлитeл (Нерегистриран)
Публикувано14.08.07 19:49



Виж


Правете си изводите сами...



Тема Re: Не се лъжи:нови [re: Mиcлитeл]  
Автор Lianka (непознат )
Публикувано17.01.09 16:10



Да ме прощаваш Мислителю ама да говориш така за Волво... всъщност имал ли си Волво S60? Карал ли си волво S60? Поддържал ли си Волво S60? И най-вече усещал ли си какво е Волво S60?!
Аз карам Волво S60 Rally Design. 2004, AWD, 2.5, 300 к.с. Наблъскана е с толкова електроника че и Бооинг 747 да ти завиди. От севъзможните глезотий като различното подгряване на седалка и облегалка, памет на седалките, фотосоларни огледала, телефон, 5 CD чейнджър и какви ли още не дреболийки... обаче има едни нещо като адаптивно окачване.... което прави автомобила практически невъзможен за обръщане. Системите за сигурност и комфорт нямат аналог. Двигателя е най-мощния поставян във Волво до момента. И въпреки цялото изобилие от копчета и копченца комфорта е несравним, демек не се чувстваш като в космически кораб и да те е страх да хванеш волана. Карала съм и обикновенната S60 и S80 и XC70.... ъпсурдно е да ми сравняваш Волво с Тоиота, Опел и дрън дрън, било то и нови. Човека много правилно си се е ориентирал. Поддръжката наистина е "златна", (2500 за съединител и ангренаж, 1500 амортисьор....но ако се стигне до там- семенят веднъж и забравяш), но всяка стотинка си заслужава. Хората не случайно са казали да си купиш Волво ако искаш да те надживее. Да не говорим че и рядко се крадат точно поради причината че са твърде скъпи, трудно продаваеми респективно, а и все пак са коли за ценители. Не е като да се качиш на мерджана на комшията, който седи цяла зима пред блока. Колкото до обсужването от МотоПфое.... на 100% съм съгласна- може да се говори за качество на ремонтите, но не и на обслужване. Там човек трябва да е просто с много здрави нерви за да не напердаши някой служител. В момента там се продават две Арки като моята- едната е черна, а другата е убийствено грозно зелено комби (ако питате мен е природно недуразумение да съчетаеш спортен двигател и комби, ама...) В Англия такава кола струва максимално 6000 паунда, в МотоПфое за 2000 лева обръщат волана. Парите не са никак малко, но за изживяването което ти дава шофирането на такава луда кола си е направо евтино.
Както Мислителя каза- питай патило!




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.