|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
Тема
|
ШАХ...и МАТ
|
|
| Автор | Lazo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 16.01.06 16:42 |
|
|
460 инжекция
Шах: Взе да придърпва пущината. Върви, върви и забие муцуната. Прекъсва 5-10сек. и се оправя... и така до следващия път. Общо взето го прави, когато е тръгнала да загрява или е загряла. Вече два месеца търся изход. Сменени са свещите, кабелите, дистрибутора, палеца, бензиновият филтър, направена е диагностика, в бош сервиз, регулирана е сместа и са проверени всички датчици. Всичко е ОК. Отворих бензиновата помпа перфектна е и цедката е като нова. Бензина в резервоара е като вода в чаша - никакви утайки. Правеше лек вакум в резервоара, та продухах отдушника, да не би това да товари помпата. Сега вакум няма. Сложих и добавка за прочистване, ей така, за всеки случай. Колата не вдига разхода и когато не придърпва си работи нормално. Обаче ядец. След всичко изброено дотук, тя продължава да прекъсва. Емииии...МАТ. Ха-ха калници ли да почна да сменям? Моля ако някой има смислено предложение нека каже. Ама много моля.
VOLVO е религия!
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ или още ходове има!
[re: Lazo]
|
|
| Автор |
Efri 74O (turbo D 2.4) |
| Публикувано | 16.01.06 19:31 |
|
|
.... а тоците на таблото как са в този момент?,
и акомулатора наколко години ти е ?
и само на бензин си?
Май нямаш амперметър - значи как ти е алтернатора!!!? - скоро правен ли е?
и последно да те питам. Контактният ти ключ - наред ли е?
Това всичкото което те питам може да се крие проблема.
Как го усещаш проблема - като липса на ток или липса на бензин??
п.п.- останаха тея елементи за смяна. Ще се намери проблем.
Така на мен ми правеше проблем нищо че съм дизел - мислех че е от времето НО!!
Още е почти студена и изведнъж изгасва - въртя не пали или спира да върти - мине се 10-15 мин. и запалва като чели не е имала пролем, и така се зачести проблема. Преди това пак така правеше но като либса на гориво - беше запушен отдушника - вакум в резервоара.
п.п.п.п.-- има и още за питане!
<и все пак>
Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО Редактирано от Efri 74O на 16.01.06 19:39.
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ или още ходове има!
[re: Efri 74O]
|
|
| Автор | Lazo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 16.01.06 19:58 |
|
|
От тоците не работи само крушката за коланите на таблото. Акумулатора е в гаранция и пали та али. Алтернатора презарежда с малко, но дори вентилатора в купето да пусна пада в нормите, сиреч 14,4, а иначе 14,8-15. Само на бензин съм по убеждение (не обичам газта). Контактния ключ беше с разбито легло и след като ми поискаха 79лв., го оправих с латун. Сега е чук, а мотопфое ще почакат да се износи латуна (само те го внасят). Проблема обаче е много отпреди да оправя ключа.
ШАХ... и МАТ.
Направо ме боли. Днес хвърлих едно око на други Волва. Леле.... мойта си харесвам и това е. Ще се боря до откат.
VOLVO e религия!
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ или още ходове има!
[re: Lazo]
|
|
| Автор | Helper© (Нерегистриран) |
| Публикувано | 16.01.06 20:07 |
|
|
А дюзите?
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ или още ходове има!
[re: Helper©]
|
|
| Автор | Lazo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 16.01.06 20:23 |
|
|
Опазил ме бог. Как дюзите? Всъщност до тях ще стигна най-накрая. Преди това е вентилаторът на инжекторите. Но все си мисля, че не са те. Карах едно Ауди със запушени дюзи и то работи като на 3 цилиндъра. Мойта когато не прекъсва е изтребител. А и сложих добавка.
VOLVO e религия!
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ
[re: Lazo]
|
|
| Автор |
Efri 74O (turbo D 2.4) |
| Публикувано | 16.01.06 20:44 |
|
|
Не ми отговори на тия въпроси или не те разбрах за тях:
тоците на таблото как са в този момент?,
Как го усещаш проблема - като липса на ток или липса на бензин??
Контактният ти ключ - не е за пренебрегване!!!
<и все пак>
Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ
[re: Efri 74O]
|
|
| Автор | Lazo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 16.01.06 21:06 |
|
|
Виж сега тоците на таблото са си добре. Правила ми го е проблема на тъмно и всичко е наред. Не трепкат, не изчезват, не светят наполовина. Нормално си е всичко, а контактния ключ е чисто механична повреда. Разбито пластмасово легло, което е уплътнено с латун.
VOLVO e религия!
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ
[re: Efri 74O]
|
|
| Автор | Пaлaвниk (Нерегистриран) |
| Публикувано | 16.01.06 22:14 |
|
|
Колкото и да слагаш добавки нищо нямя да стане. Отиди при читав майстор да ти свали и прочисти дюзите с ултразвук. Тогава проблема ще се оправи временно, разбира се караме коли над 300000 км. ко и тогава не се оправи взимай нови дюзи*или на старо* и не се притеснявай. Айде безаварийно
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ
[re: Пaлaвниk]
|
|
| Автор | Lazo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 17.01.06 10:29 |
|
|
Абе да така е, но одавна съм споменал, че мойта си е на на оригинални километри. Имам пълна документация още от първия ден както е излязла от магазин и адрес и телефон на първия собственик. Четохме и компютърът в мотопфое. Той пък според тях си пази пробега запаметен и о чудо - съответства на уреда на таблото, който в момента показва 116 000км. Аз също не вярвах (нали сме свикнали все да ни лъжат), но аргументите, че колата е на оригинални километри са повече да не кажа една папка документи (извлечения от прегледи, сервизна книжка, извлечения за СО всяка година, Зелени карти до Ирак и Малта и какво ли още не) Пък и колата е взета директно от собственик, а не от автокъща и на всичкото отгоре е поддържана в сервиз в Комо, където пък впоследствие се оказа, че един приятел работи и потвърди автентичността на документите (щото аз все пак си мислех, че може пък да са фалшиви, нищо, че имат печати). Та мисълта ми е, че бая съм си поиграл с "родословието" и взех да вярвам, че е на тия километри. Това не пречи да са запушени инжектори (малко вероятно с оглед километрите), ама дай нещо по-оптимистично, щото ако не са те, си отлитам с още 80лв. ей така за спорта, търсейки на сляпо.
VOLVO e религия!
| |
|
Тема
|
Re: ШАХ...и МАТ
[re: Lazo]
|
|
| Автор | Helper (Нерегистриран) |
| Публикувано | 17.01.06 12:04 |
|
|
Когато обърнах внимание на дюзите имах по-скоро предвид импулсното захранване на дюзите. Така описан, най-вероятно проблема е в лош/прекъснат ел.контакт и както казва Ефри голяма е вероятността да е в контактния ключ.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|