| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     volvo v40 1.9d 
 | 
 
 |  
| Автор | full4o (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 13.01.06 00:50 |  
             |  
           | 
            
           
  Здравейте!Ас сам решил да си взема В40 1.9д.Говорите за бензиновите варианти на Волво,а за дизеловите малко сте казали?Разбрах 4е са на Рено(това добре ли говори за двигателите).Четах някаде че дизелчето харчи 8 градско и 5 изванградско.
 Искам и да попитам С40 и В40 иматли разлика(като исклучим комбито) например в екстрите.
 **Ако може малко инфо за моделчето.**
 
 Ауди А4 ,Пежо 406 и Волво с40 -това ми бяха алтернативите но сега сам се спрял 90% на Волво 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: volvo v40 1.9d 
[re: full4o]
 | 
 
 |  
| Автор | xaмлeт (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 13.01.06 00:57 |  
             |  
           | 
            
           
  честно казано от скоро имам S40 1.9Д 99г.(несъм сигурен дали е ТД, смисъл купих го за чисто Д ама си има Турбо, отгоре на капака на двигателя пише Direct Injection) и наистина на извънградско харчи 5/100км. при нормални условия(без климатик и не уйасно много натоварено в такова положение разхода стига докъм 6.5) в градско несъм му засичал харча но някой ден и това ще направя, иначе колата е много стабилна на път, екстри няма чак кой знае какви (климатик, АБС, въздушни възглавници ако това са към екстрите де), немога да ти кажа разлика м/у С40 и В40.
 Лично аз бях изправен пред същата дилема (Рено Лагуна, Пежо 406, Ауди А4) и накрая си избрах виждаш кое ;о)
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Когато купувах моята - 440 ТДи бях малко разтревожен че двигателя е Рено. После някъде четох че рено правят едни от най добрите дизели... но все пак си имах едно на ум - когато човек купува дизел е хубаво да го огледа... Ако искаш да ме питаш дали съм доволен, питай ме! Колкото по-студено става времето, толкова по-доволен ставам ;) Но... все пак зависи от това как е подържан. Както каза Сашо веднъж - омръзна ми да го хваля :) Айде и успех с избора!
   Don't tell me there's no hope at all
 Together we stand, divided we fall
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Навремето си мечтаех за френска кола и то дизел затова че са най икономични в Европа коли. Така че френския дв. си е френски, и доста техника дизелова има по света и се работи с нея - в европата.
 Тъй като разбрах че тия дв. са на рено лагуна - чух от няколко човека комшии и познати лично (на лагуна) че са много доволни от тия двигатели и че са били перфектни и на натоварвания и без проблеми в тех. им подръжка.
  МОЛЯ ДА НЕ СЕ ВЛИЯЕТЕ ОТ МОЕТО МНЕНИЕ ДОКАТО АЗ САМИЯ НЕ ИЗПИТАМ ТОЗИ ДВ. ЗА ТЕЗИ НЕЩА 
 ДИЗЕЛА СИ ОСТАВА НАЙ ИКОНОМИЧНИЯ ДВ. НА СВЕТА И НАЙ МАЛКА ПОДРЪЖКА  от бензина и газта 
 Ако някой погледне обявите за тези модели коли ауди,пежо,голф - ще види че се предлагат много - тоест че са от масовите коли, докато хората който карат волво са друга класа хора 
 
 п.п. - VOLVO съм забелязал има по банки и училища - реномирани и квалитетни 
 
 <и все пак>
 Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО Редактирано от Efri 74O на 13.01.06 10:12. 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  И аз съм със същото моторче като асо спатия. За един месец съм му врътнал 1 000км ...50/50 градско и извън....не можах да му засека точен разход но извънградско е между 5 и 6. 173К км е ...не знам дали са реални но за сега не е пипнал грам от маслото, но казват че това се разбира след 2 000км след смяната. Сутрин като е студено -9 -10 с 2 подгриавания ми пали, като е по-топло около 0 от втория път без допълнително подгряване   ама майстора каза че е най-вероятно дюза. Докато пали въобще нямам и намерение да разбирам какво е. Очертава й се на колицата да навърти още 1 000км за 2 седмици. След това ще имам повече впечатления  .
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Вземи че си смени свеща подгревната(и) да не се прецака и още някоя или релето - Shubert44O
 Зарад това може и да ти е това проблема ниски обороти при студен двигател.
 <и все пак>
 Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО Редактирано от Efri 74O на 13.01.06 17:16. 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Те са си ниски и при загрял. За оборотите Васко каза че трябва да се ходи на помпаджия щото от там се регулирали и че ако е било свещ то е нямало да пали всеки път. Явно когато е под 0 градуса ще е всеки път с 2 подгрявания. А пък свещи ще гледам на пролет като се затопли 
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |