Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:45 13.07.25 
Автомобили
   >> Volvo
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема на студено по-трудно палинови  
Авторnocalled (Нерегистриран)
Публикувано13.12.05 23:20



Що така откакто стана по-студено и започна да пали по-трудно?
Докато беше малко по-топло на четвърт ловеше а сега ... ела да видиш върти докато падне акумулатора /почти/ а той е на 3 месеца.

Между другото е 55А/Ч, това да не е малко?
или друга причина да търся?



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: nocalled]  
Автор anton94O ()
Публикувано14.12.05 08:56



Моя е 80 А/Ч, дизел, винаги пали от четвърт, е не съм го пробвал в кучешки студ, но снеговете и захлаждането не му се отразиха никак.



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: nocalled]  
Автор stoyanz (член)
Публикувано14.12.05 09:34



Не е от акумулатора и аз съм със същия, кажи с къв двигател беше, та да умуваме. Като запали вднъж, след това имаш ли проблем ?



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: stoyanz]  
Автор sasho_s4O (2.0l 16v 100kW)
Публикувано14.12.05 11:47



Според мен проблема е в маслото. Когато е студено маслото става много гъсто и това зависи от вискозитета му. От рядко (тънко ) към гъсто са в следния ред:
0W40
5W40
10W40
15W40
Това е маркировка по стандарт SAE. Колкото е по-голямо числото преди W толкова е по гъсто по принцип маслото. Най-често редките са синтетика и са по-скъпи. Има и много гъсти които са за трансмисии-скоростни кутии.След W съм виждал и 30 и 50 мисля, че беше нещо за качество и присадки. Та конкретно на въпроса ако си с гъсто масло зимата като стане още по гъсто от студа, а и в скоростите ти също, познай дали му е лесно на акумулатора да развърти и разбие маслото. Най-добре като е студена завърти за не-повече от 5 сек. изчакай 5 и отново докато палне. Това го казвам от опит - по бързо и лесно пали.
Някъде из форумите четох едно огромно писание на човек явно добре запознат с темата за маслата щото всичко беше подробно и ясно описано но не го открих сега.



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: sasho_s4O]  
Автор stoyanz (член)
Публикувано14.12.05 12:17



Според мен маслото не е чак такъв проблем за студеното палене. Миналата година в най-големите студове, когато 50 % от колите си стояха пред блоковете, моята барака си палеше като кибрит с това уточнение което правиш ти, че по-трудно завърта.



Тема Re: на студено по-трудно пали [re: sasho_s4O]  
Автор s_volvo (член)
Публикувано14.12.05 17:37



двете букви на маслото (преди и след W) показват вискозитета на маслото при ниска и висока температура Това няма нищо общо с присадки, добавки и т.н.



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: s_volvo]  
Автор Efri 74O (turbo D 2.4)
Публикувано14.12.05 18:37



Незнам дали го разбрахте но ви каза че върти доста и преди да падне акомулатора вече запалва.
Това ми намирисва на центровка или копютъра ти прави номера.
Ако бе дизел със сигурност е подгревни свещи.

<...и все пак...>



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: nocalled]  
Авторnocalled (Нерегистриран)
Публикувано14.12.05 20:02



та, двигателя е 2.3 инж. двувалка бензин.
не, палне ли веднъж си пали на 1/4. докато запали първия път е зора. на студено.
маслото е 10W40 пол усинтветика. добро.
дето вика Стоян трудно върти, склонен съм да мисля че маслото оказва влияние при ниска температура.
но се замислям и дали не ми е слаб акумулатора за тия 2.3 кубика.

утре ще се консултирам с майстор и ще кажа какво е разкрил.



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: nocalled]  
Автор MichaelLeRoiМодератор (ShadowMan)
Публикувано14.12.05 21:15



Аз съм с 1,7 и в книгата дават 55 ампера, ама съм с 60 амперал. Виж в книжката (ако имаш). Веднъж един приятел ми даде за малко един 75 ампера, стартера върти... а бе само на стартер мога да карам дето се казва.



Тема Re: на студено по-трудно палинови [re: MichaelLeRoi]  
Автор Ace of Spades (Volvo 440 TDi)
Публикувано14.12.05 21:38



да дам и аз едно скромно мнение....
принципно капацитетът на акумулатора (амперчасите) не дават отражение на това как върти стартера. това важи естествено за напълно заредени и изправни акумулатори. отражение дава вътрешното съпротивление на акумулатора. обикновенно то се увеличава с годините. би трябвало при почти нов акумулатор (както спомена ти) съпротивлението да е достатъчно малко и да върти на пушка.
има естествено някаква слаба зависимост на вътрешното съпротивление и капацитета на акумулатора но то при теб не трябва да дава отражение.
та... мисля си че бавното въртене може да е причинено от неизправен стартер - изхабени втулки или нещо такова...

май изписах повече отколкото трябваше

Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall



Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.