Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:57 14.07.25 
Автомобили
   >> Volvo
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема 760 --- 850нови  
Авторamatjora (Нерегистриран)
Публикувано14.06.05 12:30



Едно приятелче има 760, 2.4 ТДИ - май е 88 - 90г.
Нещо се колебае дали да го смени за 850/бензин/- 94 -95г.
На мен обаче лично ми е интересно каква е поддръжката на 850 - та , чувал съм, че излиза доста по-солено. А и не съм сигурен, че комфорта и возията му е по-добра от 7 и 9 - та серия.
Какво ще кажете



Тема Re: 760 --- 850нови [re: amatjora]  
АвторB52O2S (Нерегистриран)
Публикувано14.06.05 12:59



Kakwo da ti kaja za 850 ?! Shte predam dumite na edin poznat ot moto-phoe

"Chastite sa mo po-skypi ot na Mercedes NO PYK ZA TOVA se chupi po chesto."

Neznam kak sa go postignali no 850-cata e kato narkotik karash li ia edin pyt po-hubava niama da namerish pone az ne sym. (karal sym Mercedes E-klasa ochilarka, Renault Espase, VOLVO 460, VW Passat, VOLVO S40, VOLVO 240, Opel kadet, Opel astra).

Kato pod karane imam v predvid 20-30 minuti.



Тема Re: 760 --- 850нови [re: amatjora]  
АвторAnton (Нерегистриран)
Публикувано14.06.05 14:41



Az doskoro obikalqiki i tyrseiki chitavo Volvo za sebe si posybrah wpechatleniq i ot 850. Voziq-ne po meka ot tazi na 740 i 940. Wij za 760 ne znam, no ako sydq po 960(s niwomat) moje 850 da izleze otgore. Wynsniq wid na 850 opredeleno e po-dobyr osobeno wersiite na sedana sled 94 godina. Ako e nawit na kombi to zadyljitelno sled 95, zashtoto wsichki detski bolesti sa izlekuwani.Informaciq ot kolega pyrwa ryka: Smqna na angrenajen remyk+rolki w serviza na Moto Phoe-malko nad 400 lv. Za swedenie, smqna na angrenajni remyci na 940 2,4 dizel -60 lv. Rolka ot Shwedskata awtomaniq 66 lv. E kakto i da go smqtam poweche ot 200 lv ne moga da go izkaram. Syshtiq kolega smenql i syedinitel, kym 300-400 lv pak nqkyde beshe. Ot nego nauchih che kato hodil da tyrsi charkowe katalojnite im nomera sywpadali s tezi na V70, koeto si e now model trepach i samo chakat da te oderat za nego . Imam i info za ceni i na drug chasti i na wyprosa mnogo po-skypa li e poddryjkata na 850 ot klasicheskite Volva 7xx i 9xx shte kaja, da dosta po-skypa e. A da ne goworim che kato hodih da tyrsq i se spirah na 850 prodawachite otkroweno si mi kazawaha che twa e kola za chowek s mnogo debel portfeil. W kraq na kraishtata toi si reshawa, neka spodelqt kolegi koito naistina go imat i poddyrjat



Тема Re: 760 --- 850нови [re: amatjora]  
Автор Moxy_78O (Попай моряка)
Публикувано14.06.05 22:24



Не знам доколко мога да бъда безпристрастен, но ще се изкажа и аз Кажи на приятеля си да си купи 940 94-95 година, а ако има повечко парички, може и 960, освен, ако е недоволен от своето 740 и иска да го смени с нещо с предно предаване. Но 740 и 940 са безкрайно лесни и сравнително евтини за поддръжка, ти сам знаеш, че като отвориш предния капак и всичко ти е като на тепсия, имаш достъп навсякъде, а 850 е с напречен двигател, а е и доста по-малко от 940. Скоро четох тув във форума, че смяната на съединител на 850 е доста трудна работа, докато на 740 и 940 се сменя за норматив, а освен това издържа по 300 000км. Накрая ще кажа само, че 940 е изключително маневрено (диаметър на завоя - около 9,5м, при междуосие 2,8м) и е невероятно проходимо зимно време.

Ве пак това си е въпрос на вкус, така че...

Редактирано от Moxy_78O на 14.06.05 23:53.



Тема Re: 760 --- 850нови [re: Moxy_78O]  
Автор 4i4o (непознат засега)
Публикувано15.06.05 01:28



Абе ей! Защо ви мързи да четете по-старите постинги? Вече беше писано за 850! И както обича да казва Efri: ...и все пак:
-Нещата в живота, в частност при колите, още по-частно при Volvo 850, нещата не са нито само "бели", нито само "черни", а в нюанси на сивото. Което ще рече, всяко нещо си има и положителни, и отрицателни страни. И стигаме до казаното от Moxy: ...все пак е въпрос на вкус!
-Имам 850 Т5 и със сигурност това е най-бързия и динамичен модел /поне за времето си/ на Volvo. Това е и единствения модел засега /дано не греша/на Volvo, който участваше 90-те години в европейския шампионат на писта за серийни автомобили. Двигателите, които се появиха най-напред при 850 - В5ххх и до ден днешен продължават да се монтират с леки козметични промени, което говори добре за тях. Изключвам 6 и 8- цилиндровите нови агрегати. Гледам че салоните и на последните модели са досуш като при 850 /без таблото и без ХС/ И..."не всичко е пари, приятелю": Забравяш колко струват разни части при удоволствието от возията! Е,дано случиш със запазен автомобил, управляван С ЧУВСТВО!...



Тема Re: 760 --- 850нови [re: Moxy_78O]  
АвторAnton (Нерегистриран)
Публикувано15.06.05 09:04



Az imam 940 Dizel, oswen towa sym na wie s kolite, naskoro si go kupih moq zwqr:)
Towa koeto me uchudi e wisokata manewrenost za takawa ogromna kola. Ot ceni na charkowe sym dowolen ot towa koeto se predlaga kato originalni, bez da broim glaworezkite firmi razbira se. A za prohodimostta zime tepyrwa she go izpitam, oswen towa si ima blokaj na diferenciala, s nowi gumi ochakwam da e kato tank



Тема Re: 760 --- 850нови [re: 4i4o]  
Автор Moxy_78O (Попай моряка)
Публикувано15.06.05 09:27



Возията си е возия, аз за нея нищо не казвам, защото не съм се возил на 850, но на 740 и 940 съм се возил доволно много и смело мога да кажа, че в по- комфортен автомобил не съм се качвал. Предполагам обаче, че по отношение на возията двата модела са съизмерими. Колкото до мощността - ДА, но не всички 850 са Т5, да не кажа, че повечето не са. Но наистина, ако човекът е със спортен дух е по-добре да си купи 850 Т5, но и 940 не са за подценяване - в зависимост от двигателя 940 са от 113 до 200кс (а аз лично съм виждал едно с 230кс, но то вероятно е пипано допълнително), което мисля е предостатъчно, за един неспортен автомобил. Но аз май го обърнах на спор от сорта на "Кое е по-хубаво?", все пак както казах е въпрос на вкус.

Аз, както собственик на 940, не бих го сменил за 850, а си мисля, че и ти своето 850 не би го сменил за 940, просто двата модела са достатъчно различни. А понеже човекът в момента кара 740, та затова казах - ако е доволен от него, да си купи 940, ако ли не - 850 - просто е, като 2+2=?



Тема Re: 760 --- 850нови [re: amatjora]  
Авторamatjora (Нерегистриран)
Публикувано15.06.05 09:31



Даа, общо взето подкрепихте и мойто мнение.
Абсолютно безсмислено е да сменя кораб за лодка.
За маневреността тя безспорно е уникална. Със задното предаване диаметърът на завой е с 1 метър по малък от този на Фабия, Поло, Ибиза - правете си сметката.
Волвото на моя приятел е 760, не 740. Моделът му е много странен. Според него е предназначен за американския пазар. Търсихме го в АвтоДата и за тази година излизат два модела между 100 и 115 коня, неговият е 130 к.с. , предният му капак е много голям и стига чак до челното стъкло, като чистачките влизат под него, предната маска е като на 940, има страшно много екстри - дори е с климатроник. Проблемът му е в задния мост - мултилинк е. Беше му изпуснал едни амортисьор - 600 - 700 лева. Добре, че намери на старо за 80 лева и вече кара 30000 км. Дано не му се налага да го ремонтира.



Тема Re: 760 --- 850 [re: amatjora]  
Автор Moxy_78O (Попай моряка)
Публикувано15.06.05 10:37



По-скоро е, като на 960, щом капакът стига до предното стъкло. След 87-а г. всички 760 са такива, ето виж тук -

. Попринцип има един модел дизел, който е 95кВ (129кс), но доколкото знам той се монтира само на 780, другите са по 122кс, такива са на Ефри, на Алман и на Антон, ако не се лъжа.



Тема Re: 760 --- 850нови [re: Anton]  
Автор Moxy_78O (Попай моряка)
Публикувано15.06.05 10:48



Като дойде зимата ще видиш до какви места може да се достигне с този автомобил - там където само джиповете и белите мечки ходят




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.