|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Мъка
|
|
Автор |
Masklin (Ном) |
Публикувано | 13.03.04 20:54 |
|
От доста време се каня да си купя Кола. Очевидно е каква, щом пиша тук
И значи тази седмица си харесах едно 460 1.9 ТД от септември 1996-а. Понеже на практика от коли не разбирам, договорих се със собственика да я заведем на сервиз.
И там направо ме срязоха със заключението си - двигателят е здрав, но трябва да се направи ремонт на ходовата част за около 600 лв. Като се има предвид, че собственика ми искаше 7800 и не склони да свали от цената, естествено се отказах.
Проблемът ми е, че сериозно се разколебах в качествата на серията 4x0. Защото не ми се струва нормално за 1 година каране в България и още 6 в Италия да се стигне до такъв ремонт. Не ме питайте какво точно не беше наред, доколкото си спомням окачването + кормилната система.
Та питането ми е какво бихте ми препоръчали за около 8000 лв? Да си внеса 850 отнякъде? Или 740/760 ... но май са доста старички (а кола над 10 години не искам да си купувам)
И ако можете да споделите опит как се държат големите Volvo-a по разбитите ни пътища? Най-вече ходовата им част.
P.S. Преди време бях пуснал тема за едно 850 и хората ме разубедиха, че е твърде скъпо - и като начална цена, и като поддръжка. Затова се насочих към нещо по-простичко, но нямам идея какво да е.
Редактирано от Masklin на 13.03.04 20:55.
| |
Тема
|
Re: Мъка
[re: Masklin]
|
|
Автор | Nikson1O (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.03.04 00:40 |
|
Абе да ти кажа твоя проблем си е и на всички по-нормални хора. Естествено 850 е най-доброто Волво за парите си. Това е флагмана на марката но както се сещаш удоволствието струва пари. Що се отнася за окачването - какво те учудва, всичко зависи от това как е карана колата. "Италянците" не се славят като грижовни шофьори и това всеки ще ти го каже. За ремонтите по колите от марката - съмнявам се, че са Много по различни от тези на други марки. Естествено тук по-трудно се намират ментета части но това едва ли трябва да те притеснява. Аз например съм сменил на моето (850) един кормилен накрайник за 42лв. За GOLF например е около 30. Обаче за сравнение на колите не искам вьобще да говоря. Скоро ще сменям още нещо (нещо трака яко от дясно ама не съм му обърнал сериозно внимание още) и ще имам повече инфо.
Волво 850 на по-малко от 10години - скъпичко. Но пък тия коли имат ресурс на двигателя около 400 000 МИЛИ! Ако се поддържат добре, та според мен може да се направи компромис с годината (аз така направих)
А за окачването - ВСИЧКИ коли в даден момент влизат в бокса за ремонт на окачването. Просто вечни части там няма. Шарнири, накрайници, тампони, амортесьори - това е нейзбежно.
Аз съм имал досега Mazda 323 (1983), Toyota Corrola (1992), Nissan Primera (1991) и имам наблюдения върху Toyota Carina 2 (1992), Mazda 323 (1989).
За сега не виждам съществена разлика в поддръжката но пък имам Волвото от по-малко от година ( 9 месеца). За тоя период като се изключат дреболиите (капачка за резервоара и др.) единстено накраиника съм сменил.
| |
|
Ако наистина искаш хубава кола (Волво) до 8000 лв. мога да ти намеря с всички екстри и не повече от 7-8 годишна ,нов внос и запазена отвсякъде.Ще те свържа с хора, а ти ми пиши тук в клубовете.Ще ти отговоря задължително
| |
|
за 460 96-та 7800 са много пари,реалната цена е около 7000 лв,но трябва да има всички екстри и да няма нищо по нея
| |
|
А бе какво е това Волво 4хх от 96 година. Малко пръчка изглежда. Бас фащам,че е 95 и както обикновено (и особено ако е от Горубляне) послъгват с една година. Цената е доста висока, да не казвам убийствена. Годината лесно ще я познаеш - погледни маркучите (ако не са сменяни) или пък стъклата - на най-долния ред с надписите на всяко отос стъклата има една единствена цифра - това е последната цифра от годината на производство.
Бодигард като моя (95 година) с климатик и фабрична газова не може да струва повече от 5500 кинта
| |
|
Не държа особено на екстрите; предпочитам да е без тях, но здрава. Каква кола все пак имаш предвид? Защото за 460 8000 лв са много, а за 850 - малко ...
| |
|
Сигурен ли си в годината? ВОЛВО произвежда Бодигард през периода 01.94 - 12.95. От 96 година влизат новите S. Малко е вероятно 4х0 ВОЛВО произведено през 1996 - поне ВОЛВО не знаят
| |
Тема
|
Не съм гледал документите,
[re: diamond]
|
|
Автор |
Masklin (Ном) |
Публикувано | 14.03.04 22:26 |
|
но според сайт колата се произвежда до 1997-а, даже има специални издания на 460 от май 96-а. А според сайт S40/V40 са представени даже 1995-а
| |
|
Ако говорим zа флагмани, то 940/60 по-може да се нарече флагман на марката, като се има пред вид, че е и по-голямо. А относно окачването - 240 си остава най-zдравото Волво. Моето лично мнение е, че колите със zадно са много по-малко уяzвими от гледна точка на предното окачване, да не говорим и zа другите предимства, но това е друга тема ЛоШото е, че едно 960 от 1995а например (тъкмо гледам едно в ) струва 8000 Евро, а и митото сигурно Ще му е около 6000 лева По-старите модели - 91-92ра могат да се намерят на сравнително приемливи цени, оЩе повече, че говорим zа Волво - годинките му не са от толкова голямо zначение. Моето вече отдавна е пълнолетно пък оЩе от ниЩо не се оплаква
| |
Тема
|
Re: Мъка
[re: Moxy_78O]
|
|
Автор | Nikson1O (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.03.04 13:32 |
|
За това, че 240 е една от най-здравите коли ваобще спор няма. За флагмана - виж тука е въпрос на гледна точка. Найстина 9хх е по-голямо и по-луксозно но това не е основен фактор. Както навремето Xantia на Ситроен бе флагман на фирмата, независимо от факта, че имаше и ХМ по онова време. Въпроса е, че това е пъвия голям модел на Волво с предно предаване. На него се възлагат големи надежди да изкара фирмата от имиджа "колата на чичо", ето защо няма модел под 123к.с. Има нововъведения почти във всеки детайл. А 9хх е в един по-различен сектор, където Вовло си имат добро име от край време. За съжалене по- "гъзарското" изпълнение е за сметка на пословичната здравина на старите Волво (240).
А за предимствата на задното пред предното - нова тема
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|