|
|
|
Тема
|
Разписка след платено обаждане?
|
|
| Автор |
bira_more (бира) |
| Публикувано | 18.09.13 14:43 |
|
|
При предплатените карти на МТел, човек може да си включи искане за разписка след всяко действие, което струва пари - обаждане, СМС, данни. И съответно получава USSD notification с оставащия баланс. Включва се и се изключва с позвъняване на *102#.
Чудя се дали при виваком има подобна екстра?
Разбира се мога да звъня на *123# след всяко обаждане, или след всеки СМС, но автоматиката от доставчика си има своите предимства.
В офис на виваком, ми казаха да звъня на 123 - ако такава екстра няма, ще угробя куп време да се разправям безмислено.
Bеer? Mоre?
| |
|
Тема
|
Re: Разписка след платено обаждане?
[re: bira_more]
|
|
| Автор |
MитpeШoпa (ОнзиСъщия123итн) |
| Публикувано | 11.11.13 23:17 |
|
|
Има начин да видиш само остатъка от включените пакетни услуги. Влизаш в applications v GSMa, then Vivacom, Menu, Smetki i plashtaniq, prowerka na smetka, za abonati, и ти се появява въпросник (на латиница)
1. Текуща сметка
2. Оставащи минути
3. Оставащи СМС, ММС и МБ
Избираш кое искаш да питаш, и полу1чаваш отговора (с 15 мин' давност)
THESE ARE MY PRINCIPLES. AND IF YOU DON'T LIKE THEM, I HAVE OTHERS.
| |
|
|
|
|