Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:33 27.09.24 
Мобилни оператори
   >> Виваком
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Виваком - клиентски ориентирания оператор  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано31.03.11 02:07



Това е. Затвърждават позитивните ми впечтления.



------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано31.03.11 14:07



Що толкова се опияняваш от нищо незначещи локуми, ами не помислиш?
Ако си настоящ клиент с едногодишен договор от януари и с клауза за авт. подновяване и Вива я денонсират...мислиш ли че няма да си задължен да си им клиент до януари догодина? Помисли добре в контекста на основното изречение в съобщението:
Компанията смята, че предприетите от конкурентите стъпки във връзка с отпадането на тази клауза само за новите им абонати не решават проблемите на потребителите и на практика означават запазване на статуквото..

В ретроспекция - от старта си Вива обичат да галят слуха на клиентите с хубави думички, но с 1-2 изключения в самото начало нищо от тях не влиза в договорите. Точно както цитираното - текущият абонат на Вива си е закрепостен с текущ едногодишен договор точно толкова, колкото и такъв на другите.

Подозирам, че ти четеш тези думи в смисъл, че текущите абонати на Вива единствени вече минават на безсрочни договори, но те уверявам, че грешиш. Пак виж - отпада клауза (при това незаконно, но на кой му пука за законност в Бг), не се денонсира договор.

Редактирано от Cтepн™ на 31.03.11 14:08.



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано31.03.11 15:10



И мисля че ако договора ти например е изтекъл февруари, съответно автоматично продължен от февруари, то той в никакъв случай не е станал автоматично безсрочен към настоящия момент. Ще стане ама февруари догодина, когато би станал и без никакви действия от страна на Виваком.
Е ползата* е че ако си сключил нов договор януари (както пишеш ти) - то с новите евентуални промени, янурари догодина договора ще стане безсрочен, а няма автоматично да бъде подновен както е било според подписаното.
–––––––––––
*Така де - за някои - полза



Bеer? Mоre?



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано02.04.11 23:15



Чета го именно както е написано - отмяната на клаузата за автоматичното подновяване на договора важи и за досегашните клиенти. След изтичане на срока, начален или преподновен, договорът става безсрочен. За старите клиенти на Глобул и Мтел това не важи. Тоест, ако след два месеца това не отпадне със законовите промени, за които говорим, досегашните клиенти на Мтел и Глобул ще се преобвързват автоматично докато свят им се завие.
Както съм казвал многократно, не се заблуждавам, това така или иначе ще стане, независимо дали операторите го искат или не.
Но Виваком си правят позитивния ПР и единственото, което ме интересува, че все пак искат да го имат. Докато на Мтел и Глобул просто не им пука какво мислят за тях хората - дебелашка, противна наглост.
Гледам рекламата на Глобул с ония дето видели сметката на съседите си и злорадстват. Сещам се и за серията реклами на Мтел, пак злобеещи към основния конкурент.
Е, при Виваком няма такова нещо в рекламите. В рекламите за тях Мтел и Глобул сякаш не съществуват. И са само позитивистично заредени, а не негативистично (дирекнтно или индиректно, с недомлъвки, към другите).

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано03.04.11 11:21



Точно затова писах, че са разтягане на локуми.
Вярно е, че прессъобщението на МТел не гали слуха, но пък е точно каквото трябва да е за да е в съзвучие със закона.
Първо казват, че новите договори са без тази клауза, т.е. съвсем честен договор с клиентите. И това е съгласувано с КЗП, което гарантира законността и легитимността на решението. А накрая се посочва легитимното решение за настоящите потребители - Всички оператори дадоха своето публично съгласие за отпадането на тази клауза от договорите, но решението трябва да стане със законова промяна.
Впрочем въпреки ПР-а на Вива, из форумите вече има хора, чийто договори са изтекли след 01 март, но от Вива са им казали, че клаузата ще отпадне след изменението на закона и засега авт. подновяване се изпълнява.

Така че оставам на мнението си - лимонада в ушите за лековерни. Които впрочем май се поизчерпаха, щото отдавна Вива срамежливо мълчат за броя на абонатите си.



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано03.04.11 15:37



В същност, за да бъде по закон, и за да бъде изпълнен договора, нещата биха могли да се решат много лесно - оператора се съгласява да не търси компенсации ако клиента поиска предсрочно прекратяване в удължения период.
Така закона е спазен, договора е спазен, а оператора проявява добра воля. Прекратяване по взаимно съгласие винаги е възможно, и няма как да бъде отменено.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: bira_more]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано03.04.11 18:59



Отлично предложение.
Щом са пичове да кажат, че не могат едностранно да променят клаузи, но могат да си променят ОУ и да запишат, че клиентите имат право да прекратяват удължен договор с едномесечно предизвестие без неустойки.
Тогава вече ще има резон в Стефчовата еуфория.





Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор MитpeШoпa (ОнзиСъщия123итн)
Публикувано03.04.11 19:18



На практика на това му казват" ако телето иска да не сучи кравата няма да го задължава". Юристите могат да му намерят правилната формулировка. Въпроса остава - а какво предлагаш та телето да остане при кравата/пиявицата.

Бъзика ме една фантазия: Някой оператор да обяви: Чарджвам разговорите по ст'инка на секунда, от първата секунда, във всички пакети. И копирам условията на всеки клиент преминаващ от друг оператор към мен. В никой договор не е забранено оператора да прави фактически намаления (па били те и в нарушение на договора) нали?

Може ли всеки да си провери сметките и да чирикне дали би сменил оператор при тези условия?

THESE ARE MY PRINCIPLES. AND IF YOU DON'T LIKE THEM, I HAVE OTHERS.


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор fen ® (майстора)
Публикувано03.04.11 23:59



не е за вярване,че може да си толкова заблуден по отношение на Виваком...
точно те са най-злобните
особено когато става въпрос за пренос на номера"



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 00:00



Не, приятелю, те не казват просто истината, те манипулират с истината. За да продължиш да ебеш контрагента си отвсякъде, ще намериш хиляда истинни обяснения защо го правиш, а през това време ще продължиш нагло да му го донабиваш... Това е Мтел с неговите обяснения за правни и законови договорни изпълнения.

Относно неизпълнението на отпадането от Виваком - доведи ги тия хора и тук, да не се пилеят "из форумите", ами да си кажат болката, че да разберем и ние. Че стига сме си наливали лимонада в ушите, нали.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: fen ®]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 00:30




Преноса на номера не става ли на гишето на приемащия оператор? Ти как го усети злобеенето?

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Е ти стигна до прозрение...нови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 00:37



Така и не разбрах необяснимите ти опити да поддържаш наглите, правещи на тъпаци хората, обяснения на Мтел, ама...

"Еуфорията" ми е свързана с това: отпадането на клаузата за автоматично преподписване важи и за досегашните клиенти - след изтичане на първоначалния или преподновения срок. Което за старите клиенти Мтел и Глобул НЕ ВАЖИ.

Това на практика означава, че ще има преебани клиенти, на които срока им се е подновил малко преди датата на отмяната. Но ще има и поне още толкова, на които срока им изтича малко след и те определено няма да са от преебаните, нали? Към тях спадат и тия, които са на първата си година.

При Мтел НЯМА да получат тази възможност:
- всички, на които първоначалния им срок изтича сега;
- всички, на които преподновения им срок изтича сега;
- и дори всички, на които първоначалния или преподновения им срок изтичат 364 дни след "отпадането" на клаузата, защото ден преди това "отпадане" са имали нещастието да сключат договор с Мтел...

Това ясно ли е или някак си не може да бъде схванато.
И разликата с Виваком ясна ли е. Или?

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор cyg (<>)
Публикувано04.04.11 08:52



досегашните клиенти на Мтел и Глобул ще се преобвързват автоматично докато свят им се завие.

Много си заблуден, няма такова нещо. Но ти си го знаеш, съдейки по последния ти пост.



Гледам рекламата на Глобул с ония дето видели сметката на съседите си и злорадстват.

Един роднина имаше проблеми с Мтел, та реши да си ревизира тарифите. Сега е с три мобилни телефона на трите оператора, стационарен на Глобул, а фиксирания на БТК бе изхвърлен. Та за сметката рекламата си е точна.

Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор cyg (<>)
Публикувано04.04.11 09:04



щото отдавна Вива срамежливо мълчат за броя на абонатите си.

БТК никога не са обявявали броя на мобилните си абонатите официално, а от няколко месеца не показват и броя на стационарните.

Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!


Тема Re: Виваком - клиентски ориентирания операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор mimosh ()
Публикувано04.04.11 09:44



Както бях написал в друга тема положението не е точно такова каквото го представят:



Прекомерната употреба на LINUX води до пристрастяване!

Тема Re: Е ти стигна до прозрение...нови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано04.04.11 10:30



Ясно е единствено, че НЕ Е ЗАКОННО да се променя договор едностранно.
Това е единственото, което обясняват МТел и Гл.
И това е разликата с Вива; последните обявяват, че променят едностранно клаузи. Което е недопустимо във всяка нормална страна. Защото в случая това действие Е в полза на клиентите, но утре може да последва действие, което НЕ Е в тяхна полза.
Нарича се прецедент. Толкова ли е трудно за разбиране?



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано04.04.11 10:37



Дефинирай твоята истина в контекста на чл. 20а от

.
Ама сериозно, без лирични отклонения.



Тема Re: Е ти стигна до прозрение...нови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 18:41



Единственото трудно за разбиране е твоята позиция.


Веднъж смяташ, че Виваком могат едностранно, чрез промяна в ОУ, да променят разни работи, а друг път смяташ, че Мтел не могат да направят това.
Не се притеснявай, полагам всички усилия, за да те разбера.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Е ти стигна до прозрение...нови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано04.04.11 19:06



Трудно я разбираш, защото мислиш повърхностно по темата, иначе е елементарно.
ОУ са рамков договор, който може да се променя от предлагащия го по всяко време; единствено е длъжен да публикува промените публично с някакъв аванс преди влизането им в сила. Освен това ОУ задължително са публични.
Индивидуалният договор може да се променя и/или прекратява предсрочно задължително със съгласието на всички страни, които са го сключили. Някъде ти пратих линк към чл. 20а на ЗЗД, там съвсем ясно е написано. Индивидуалните договори могат да са и конфиденциални.
Освен това инд. договори са с приоритет над ОУ, така че дори и оператор да впише там, че няма авт. подновяване, то ще е невалидно, ако фигурира в инд.договор.

Така, клаузата за авт. подновяване е в индивидуалния договор, а не в ОУ. Затова в конкретния случай се изисква двустранно съгласие (или отправяне и приемане на предложение) за промяна на клаузата. Това ще ти каже всеки студент по право, дори и от Ихтиманския юридически факултет.
А разните работи, дето съм ти казвал, че могат да се променят в ОУ, явно са били клаузи от ОУ и тях операторът може да си ги променя.
Апропо измежду предложенията за промяна на ЗЕС има едно, дето е най-потребителски ориентирано - промяната на ОУ от страна на оператора да е достатъчно условие абонатите, които не са съгласни, да прекратят срочния си договор без неустойка. Но не вярвам да го приемат.

(това е извадка от едно мое становище което бе прието, така че можеш да вярваш на написаното)



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 19:44



Чл.20. При тълкуването на договорите трябва да се търси действителната обща воля на страните. Отделните уговорки трябва да се тълкуват във връзка едни с други и всяка една да се схваща в смисъла, който произтича от целия договор, с оглед целта на договора, обичаите в практиката и добросъвестността...
Това ли?
Мисля, че няма какво да дефинирам, "моята" истина е казана едно към едно в самия закон, особено в болдираното.
- каква е общата воля на страните - револвиращо заробване докато свят светува ли?
- какъв е смисъла на договора - револвиращо заробване, докато свят светува? Или ползване/предоставяне на телекомуникационни услуги?
- какви са обичаите в практиката на телелкомуникационните услуги - револвиращо заробване докато свят светува? Или след изтичането на първоначален, предпазен и за двете страни, срок преминаване към договори с едномесечно предизвестие?
- какво е ДОБРОСЪВЕСТНОСТ - да натикаш на клиентите си клауза (която не желаят, но не могат да откажат поради липса на избор) за револвиращо заробване докато свят светува? И да се опитваш по всякакъв начин да избегнеш натиска на обществото с всевъзможни манипулативни, иначе верни, правни основания?

Фокуса на твоите кахъри трябва да е как Виваком би могла на практика да приложи обявеното справедливо решение, а не абсурдни обвинения, че не била изрядна от юридическа гледна точка и не по-малко абсурдна подкрепа на очевидното за всички нагло шикалкавене и нежелание на Мтел за промяна.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано04.04.11 19:53



Ясно съм написал - 20а:

Чл.20а. (нов,ДВ,бр.12 от 1993 г.)
(1) Договорите имат сила на закон за тези, които са ги сключили.
(2) Договорите могат да бъдат изменени, прекратени, разваляни или отмени само по взаимно съгласие на страните* или на основания, предвидени в закона.

Толкова е ясен, че няма нужда от коментар.

А и твоето "четене" на 20 не се нуждае от коментар; това, което си подчертал единствено означава, че договорът не е подписван под принуда или с недееспособно лице. Само това. Интерпретациите ти са детски.

* Специално го подчертавам, да няма никакво място за наливане на лимонада и тълкувания. Да се отрече това, значи да се отрича законноста. Което аз няма как да направя.

Редактирано от Cтepн™ на 04.04.11 19:55.



Тема Re: Е ти стигна до прозрение...нови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 19:53



Това наистина го приемам - едностранната промяна в общите условия да е достатъчно основание за излизане от договора. Но това не важи ли и сега. Никога не съм чел общи условия, но съм останал с впечатлението, че има срок след публикуването им, в който отсрещната страна може да прекрати договора, ако не е съгласна с промяната.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Е ти стигна до прозрение...нови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано04.04.11 20:01



Има го сега и може да се прекрати договор, но прекратяването е по общите условия, т.е. след плащане на предвидените (договорените) неустойки, ако има такива.
Общо взето е така навсякъде, където има ОУ - мобилни, банки, туроператори.
Единственото, което спира силната страна да прави резки промени в своя полза е, че ОУ трябва да се съгласуват със съответен държавен орган (КРС, банков надзор, туристическа камара) преди да се обявят.

Редактирано от Cтepн™ на 04.04.11 20:04.



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 20:08



Да, видях. Грешка.

Квалификациите на интерпретациите ми не са по-малко детски.



Самият член 20 има по-скоро пожелателен характер. И дава възможност за доста развинтени пледоарии в съда. Което не е малко.

Взаимното съгласие е ясно. Едва ли юристите на Виваком не са се сетили за това и едва ли не са намерили решение по въпроса.

А откровеното избягване на етичните въпроси, които ти поставям, не ти прави чест.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано04.04.11 20:37



Етиката и договорните отношения от около 2 века са взаимноизключващи се.
И вече ти казах защо - една такава едностранна промяна в случая е в полза на потребителите и, според теб, очевидно е етична. Но утре може по същата логика да промени едностранно друго нещо в договора, което вече да е в твоя вреда и ще го класифицираш като неетично.
Прав си и в двата случая, но ето защо етиката няма място в договорните отношения.
Ако седнем на маса ще съм безкрайно етичен, но говорим ли за договори, закон, права и право - забравям етиката



Взаимното съгласие е ясно. Едва ли юристите на Виваком не са се сетили за това и едва ли не са намерили решение по въпроса.
Вероятно знаят за това, което не пречи на Вива да даде прессъобщение, че едностранно премахва/променя клауза.
Изводи:
1. Прессъобщението си е самореклама и не води до правни последици. Затова и ти преозаглавих темата.
2. Въпреки написаното, не го изпълняват на практика - , макар и отпреди 2-3 седмици.
3. Изпълняват на практика едностранната промяна на клаузата и се молят някой да не използва случая и да нададе вой; все пак действието е добро за потребителите. Или пък се надяват хората да не обърнат внимание, както правят повечето потребители.
4. Правят се на умрели лисици и чакат, както и другите, промяната в ЗЕС, което вече законно отменя клаузата. И мотаят клиентите дотогава - все пак едно са няколко стотин обидени от лъжата клиенти, пред "позитивно" прессъобщение, прочетено от милиони.
5. Прилагат предложението на Бирата - приемат прекъсването на удължения договор с едномесечно предизвестие, но не вземат неустойка - така и така клиентът е при тях с предизвестието, може да подпише един анекс за съгласие за отказ от клаузата.

ПП: Нз дали вече го писах, но клаузата за авт. подновяване не се предвижда да отпадне с предложените промени. Предлага се да се смени режима й от "мълчаливо съгласие" на "информиран избор", т.е. не клиентът да гони оператора за прекратяване, а операторът да гони клиента за нов срочен договор.



Тема И аз съм приятно изненаданнови [re: Stefan Pan]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано04.04.11 21:19



2 пъти зареждам разни карти - без никакви скандали и обяснения. Много съм доволен че не ми набутват планове.
Още малко (10 - 20 години) и може би ще замязат на читава компания.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Е ти стигна до прозрение...нови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 22:44



Е то това оставаше - да не можеш да го прекратиш дори и след изплащане на неустойки. Имах предвид действителна възможност за прекратяване на договора при промяна на общите условия. Но явно съм се заблудил.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Cтepн™]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 23:03



Не, не са взаимно изключващи се.

Колкото и да не е за вярване.

Посочи ми прессъобщението, в което се казва, че Виваком премахва едностранно клаузата. Не вкарвай ключови думи, които не са използвани, а ако ми покажеш такова съобщение, аз предварително ти се извинявам, че не съм ти се доверил.
И нека тук да направя едно уточнение, защото чак сега загрявам откъде идва поредното ни разминаване - да, ако се случва едностранна промяна на условията в даден договор, това е недопустимо. Дори и по законите на етиката - договора си е договор и неговата промяна трябва да става само по взаимно съгласие (при равни други условия).

Очевидно не мога да спра да повтарям, че е ясно, че това е удар в ПР десетката. И продължават усилията за подобряване и задържане на позитивен имидж. Това се усеща навсякъде - и на 123 (там всъщност никога не е имало проблеми с отношението на девойките), и в магазините, и в рекламите. Няма нежелан спам, ако се изтърват, отмяната му е много лесна...
Разбираш ли - тук важното е, че желаят да се харесат. Мтел дори и това не желаят. Не им пука. Вместо това, обаче, влагат ресурси в това да накарат хората да не харесват другите. Пълни смотаняци.

Относно прилагането на отмяната на клаузата - ако за това намериш информация, наистина ще ми бъде интересно.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: И аз съм приятно изненаданнови [re: bira_more]  
Автор Stefan Pan (М&М)
Публикувано04.04.11 23:08




Снимката ти е по всички десктопи на магазините им, просто внимават с тебе.

------------------------
Слушай беззвучието...


Тема Re: И аз съм приятно изненаданнови [re: Stefan Pan]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано04.04.11 23:40



Е - може щото отивам едва ли не преди затваряне, та и те са скапани, и бързат да си ходят.
Иначе се е случвало след 3 - 4 предложение за кредити в Технополис да обясня на много висок глас че не искам кредити, няма да проискам кредити, и бих искал никой да не ми предлага кредити. Та - примерно 3 дни по късно отивам да търся нещо друго - и гледам някой се засили към мен и в следващия момент - продължи по касателна.


Може и наистина да са ме позапомнили тук там.

Bеer? Mоre?



Тема Re: Виваком - разтягащ локуми операторнови [re: Stefan Pan]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано05.04.11 09:33



Ами хайде да четем заедно (линка от откриващия пост):
VIVACOM няма да връща обратно клаузата за автоматично подновяване на срочните договори на всички свои клиенти.
В предното съобщение казаха, че го махат пробно, за месец и ако и другите го махнат, няма да го връщат. Малко като на мангалска сватба, но ОК, изпълняват си заканата.

Компанията смята, че предприетите от конкурентите стъпки във връзка с отпадането на тази клауза само за новите им абонати не решават проблемите на потребителите и на практика означават запазване на статуквото.
Нормална "стреличка" към конкуренцията при самореклама, не си струва да й се обръща внимание, не носи никакво послание.

Потребителите на VIVACOM засега остават единствените, за които новите условия важат както за бъдещите, така и за настоящите договори, сключени с тази клауза.
Ключовото изречение. Както във всяка реклама казва КАКВО, но не казва КАК.
Как се прилагат новите условия за клиенти, с вече действащ продължен период?
Като във всяка реклама първото впечатление е, че просто го премахват и клиентът е вече с безсрочен договор. Ти казваш, че е позитивно. Ахъм, така е, но точно заради такива "позитивни" реклами вмъкнаха текстове в ЗЗП за заблуждаваща и непочтена реклама.
И, както при всяка реклама, това първо впечатление се променя доста, когато човек отиде да сключва договор.

Добре, де, ти нали имаш тяхна карта? Защо не се свържеш и не ги питаш направо - в момента съм в N-ти месец от удължен с досегашната клауза за удължаване с 1 г. договор; вече с безсрочен ли съм? Или какво трябва да се направи за да съм вече на безсрочен, според съобщението Ви?
Ще е интересно и за мен. Веднага бих го направил, но нито имам тяхна карта, нито познават човек с такава.

ПП: Вчера пийнахме с приятел, спец във финансите и стана дума и за това. И той каза нещо, за което не съм се сещал.
Дори и сега Вива, на добра воля, да премахне клаузата и да счита, че всичките им абонати са на безсрочни, то ако не се направи законно и след някой и друг месец фирмата се проведе, то при одита ще лъснат "недосборове по договори" (или подобен термин), които за новия собственик са изискуеми.



Тема Re: И аз съм приятно изненаданнови [re: bira_more]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано05.04.11 10:07



Следващият път се поспри за минута и ги питай за условията. Особено някое много напористо моме, те са най-вече на JetCrdit.
Спри го, когато почне да хвали лихва от 1% месечно и го питай колко е ГПР.
Аз като си правя такъв експеримент, това е най-отбягвания въпрос - почват обяснения колко малка е лихвата, но нито дума за ГПР.
И с право мълчат - при JetCredit в магазина подписваш предварителен договор, а окончателния ти го пращат по пощата и хлъцваш с ГПР над 40% за 12 месеца.
Пусни

една сума от 1000 лв., без начална вноска, за 12 месеца и виж долу - 42,56% ГПР при 30 дневен гратисен период и 47,06% при 15 дена; тия ни връщат във Виденово време, тогава толкова се надплащаше при лизинг.
А и лъжат за вноската - ако наистина е 100,24 лв., то излиза ГПР около 20%. Или вноската им е по-висока, или посочените по-долу застраховки са задължителни, но не ги вкарват в мес. вноска, а ги чарджат отделно. А и обслужващите такси също.
Но ГПР е истински, виждал съм договор. Вземаш 1000, връщаш 1470.



Тема Re: И аз съм приятно изненаданнови [re: Cтepн™]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано05.04.11 16:37



Ако е напористо моме, обяснявам че единствено секс на кредит. Стоките ги плащам директно. Ама на последък нещо нямам желание и да се заяждам.
ПП
За ГПР то си прав. Може пък и това да опитам някой ден



Bеer? Mоre?

Редактирано от bira_more на 05.04.11 16:38.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.