|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Ограничения в избора на план
|
|
| Автор |
Chefo77 (непознат
) |
| Публикувано | 25.10.10 00:13 |
|
|
Привет!
Имам питанка към знаещите и можещите във Vivacom.
Накратко "казуса":
Бях абонат на МТел повече от 10 години, миналия месец реших че ще ми е по-изгодно да се "вържа" към Vivatel с оглед по-ниските им цени. Картата е на името на майка ми, служител в МВР и като такава, и бяха оферирани планове Profi, но с по-ниски месечни такси. Харесах си 80 (месечна такса 9.00) и 80 минути към всички или (както разбрах по-късно) 160 в мрежата на Vivacom. В последствие обаче разбрах, че не съм прочел добре условията и мога да ползвам само един от вариантите (80 общо или 160 в мрежата), скарах се с дамата, подала офертата, последва извинение от наша страна ... Както и да е, набутах се по възможно най-тъпия начин, но не това е проблемът - да съм гледал.
Поисках информация от оператор, дали мога да сменя плана, на който съм с такъв, който е по-изгоден за мен. Оказа се обаче, че това е възможно само ако премина на Ultima 300 или Ultima 900, които са меко казано разбиващи на фона на това, което ми трябва.
Та - основната питанка - има ли изрично изискване или точка в условията, според която (което) мога да бъда ограничен в избора си на план. Момичето от call-центъра спомена, че не мога да "сляза" надолу в месечната такса, но де факто под 9 лева няма много голям избор :)
Искам да имам нормални минути в мрежата на Viva, и малко минути навън (де факто към МТел, защото имам втора карта на Глобул с 1500 минути в мрежата им), на ниска такса, а Ultima 300 и 900 са всичко друго, но не и това.
Например Infinity 360 ми е перфектен, ако гледаме бизнес плановете, Unicall S без промоция - също (от частните)...
Благодаря за вниманието :)
| |
|
Тема
|
Re: Ограничения в избора на план
[re: Chefo77]
|
|
| Автор |
tonyt (новак) |
| Публикувано | 25.10.10 11:09 |
|
|
Както сте видели то под 9 лв почти няма тарифи, но 9 лв са без ДДС , а Unicall S е 10 лв с ДДС , така че остава както сте видял Infinity 360 което си е перфектна програмка.
п.п. При сключен срочен договор, не може да се премине на тарифа с по-ниска месечна такса. А как става преминаването от бизнес към частен клиент нямам идея??Редактирано от tonyt на 25.10.10 11:11.
| |
|
Тема
|
Re: Ограничения в избора на план
[re: tonyt]
|
|
| Автор |
Chefo77 (непознат
) |
| Публикувано | 25.10.10 14:49 |
|
|
Привет!
Де факто картата е на частен клиент в бизнес организация, ако мога така да се изразя. Т.е. води се на името на майка ми, сметките ги плаща отделно тя и при неплатена такава спират само нейния телефон. Съответно не се търси прехвърляне от бизнес към частен клиент.
Infinity 360 си е супер :)
| |
|
Тема
|
Re: Ограничения в избора на план
[re: Chefo77]
|
|
| Автор |
DTMF (стар клубар) |
| Публикувано | 25.10.10 19:26 |
|
|
Като друг вариант да преминете на по-горен план профи,с минути до всички. Примерно профи 180 ако го предлагат .(задължително без ПЛЮС))
Редактирано от DTMF на 25.10.10 19:27.
| |
|
Тема
|
Re: Ограничения в избора на план
[re: DTMF]
|
|
| Автор |
Chefo77 (непознат
) |
| Публикувано | 25.10.10 20:36 |
|
|
30 лева за 180 минути ... :(
В интерес на истината нямам идея за кого изобщо са разработени тези планове, след като нито един не е по-добър от аналогичен план за частен абонат...
Явно за балъци като нас, които не си четат договорите преди да ги подпишат, омаяни от бръщолевенията на представителите :)
| |
|
Тема
|
Re: Ограничения в избора на план
[re: Chefo77]
|
|
| Автор |
DTMF (стар клубар) |
| Публикувано | 26.10.10 23:45 |
|
|
Първия план 80 беше на цена към 15 лв за частни абонати,а на цена 9 лв си беше оферта без конкуренция. Това преди 2-3 години като пуснаха тези планове,към момента може да има по-добри.
| |
|
Тема
|
Re: Ограничения в избора на план
[re: DTMF]
|
|
| Автор |
Chefo77 (непознат
) |
| Публикувано | 29.10.10 21:47 |
|
|
Вчера говорих с някаква мацка на 123. Каза, че тези планове били доста стари (учудващо, ние се вързахме преди месец) и че няма проблем да мина на Infinity360. Да видим дали това, което каза тя и това, което ще кажат в магазина ще си противоречат...
| |
|
|
|
Не разбирам какво толкова се натискаш у магазина като шиле у стадо. Можеш да промениш плана в разговор със 123. По всяко време на денонощието, седем дни в седмицата. Промяната се активира в 00:00 часа на следващия ден, тоест в 12:00 в полунощ след съответния разговор.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Тема
|
Re: Ограничения в избора на план
[re: StefanPan]
|
|
| Автор |
Chefo77 (непознат
) |
| Публикувано | 30.10.10 19:24 |
|
|
Цитирам мацката по памет:
"Трябва да посетите офис на Виваком и да преподпишете договора с нов тарифен план".
2 пъти го каза, предполагам е наложително.
| |
|
|
|
Изненадан съм.
Относно планове и преподписване съм стъпвал в магазин 2 пъти - при началното подписване на договора и при последното преподписване, за да си взема телефона на изплащане.
Първото преподписване за една година направих по телефона. Тогава получих 20 минути в мрежата на Вивател. Които си ми вървят и до този момент.
Няколко месеца по-късно преминах на друг план. По телефона.
Добавих си пакет Фаворити+. Пак по телефона.
Сменях номера във Фаворити. Все по телефона.
Преди година си активирах допълнителен пакет за мобилен нет. По телефона.
Пак по телефона го деактивирах след като спря да ми бъде нужен.
Преди месец отново си активирах допълнителен нет. По телефона. И пак по телефона ще го деактивирам след месец.
На два пъти заявявах желание за увеличение на кредитния лимит. По телефона. И двата пъти желанието ми беше удовлетворено без проблем. С тази разлика, че специално промяна на лимита става само в работни дни, защото с този въпрос се занимават служители от Кредитни лимити и плащания.
По телефона си деактивирах електронната фактура и се върнах на хартиена. Безплатно...
За това съм учуден от това, което ми казваш. Да не би за бизнес плановете да има малко по-специални изисквания.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|