|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
"рожбите" на баба БТК
|
|
Автор |
ggkk (непознат
) |
Публикувано | 18.09.10 15:31 |
|
Вивател=Виваком.... се тая! Качество и обслужване равно на БТК.
Радвам се, че махнах двама членове от моето семейство, които се бяха подвели и си бяха взели сим сарти от вивател. Беше ми омръзнало да чувам" Вивател ще предаде за вашето обаждане...." От две години са вече на М ТЕЛ и всичко е О Кей!
| |
|
Пиши в клуба на МТЕЛ, та да и има и положителни мнения там.
| |
|
И падам и ставам и Богу се надявам, но не спирам църковността!
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: ggkk]
|
|
Автор |
checho () |
Публикувано | 20.09.10 23:26 |
|
Виж сега. Нека да бъдем безпристрастни. Говориш, че от две години са на МТел и нямат проблеми. А Виваком за две години спали ли са? Много добре ти е ясно, че не. Глобул като тръгнаха през 2001г. имах покритие само в две от четирите стаи на апартамента ми ... трудно, трудно, бавно - но нещата станаха. Какво искаш, току-що излюпен оператор да се конкурира с тези, които десет години и съответно 6 преди тях са си развивали мрежата. Наясно си, че няма как да стане, всеки старт е труден. А да говориш, че сравняваш миналото на фирма от телекомуникационен пазар и сегашното на конкурентна компания ...
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: ggkk]
|
|
Автор |
virtual me (twisted) |
Публикувано | 21.09.10 09:25 |
|
Аз лично, мисля, че до момента, Виваком предлагат най-добрите условия като съотношение на това, което получаваш / това, което плащаш. Разбира се, че има проблеми с обслужването на клиенти, но кой ги няма? При Мтел не е по-добре. Хубаво е да добавим, че Виваком има значително по-голямо портфолио от услуги, обслужва много повече крайни абонати и сравнения с Мтел са просто неуместни. Същите, може и да имат по-добро покритие на мрежата, но това е защото са стартирали много години по-рано. Освен това, мобилната мрежа на Виваком, така или иначе, скоро ще догони Мтел-ската.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: virtual me]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 21.09.10 13:35 |
|
Виваком ... обслужва много повече крайни абонати
Сигурен ли си? Дори ако съберем мобилните и фиксирани клиенти, БТК пак си остава най-малкия оператор.
мобилната мрежа на Виваком, ...скоро ще догони Мтел-ската.
Не се и надявай, БТК няма ресурс да го направи.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: cyg]
|
|
Автор |
virtual me (twisted) |
Публикувано | 21.09.10 16:21 |
|
дилърът ти на дрога продава качествени неща, няма спор.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: cyg]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 21.09.10 19:47 |
|
В отговор на:
мобилната мрежа на Виваком, ...скоро ще догони Мтел-ската.
Чукчата вероятно е имал предвид, че ще догони Лууп мрежата, ама и това не изглежда вероятно.
Пазарът е разпределен и кой каквото взел - взел. Слушам сега КРС се пънат, че операторите спъвали преносимостта, ама то май такава само на теория остана.
| |
|
Веднага ще ти кажа преносимиста в цифри само на фирмите около мен :) Фирмата в която аз работя - 170 карти от мтел към виваком. Фирмата на жена ми 40 карти от мтел към виваком. Известна голяма строителна фирма - 700 карти от мтел към виваком.
И си говоря щастливо и не съм забелязал разлика. Телефона ми е служебен от 8 години, така че не рекламирам никой - само факти.
А да липсва ми само услугата mail2sms на Мтел.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: ПишмaнAдмин]
|
|
Автор |
O!Sag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 26.09.10 00:33 |
|
Тази услуга се добива срещу 7-8 ст. на СМС ...
--
::
| |
|
Да, де, не става дума за реклами, а за факти.
Преносимостта у нас е толкова мижава, че на практика не променя статуквото.
Винаги ще се намери някой или група да се портират в една или друга посока, но процентите си остават същите.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
5rov () |
Публикувано | 26.09.10 11:27 |
|
До сега е било така, защото имаше трудности за хората, които искаха да се пренасят, но сега настъпва промяна в ситуацията...
Ето какво казва В. Божков в едно скорошно интервю: http://focus-news.net/?id=n1442246
"...КРС е направила и статистика по отношение на броя на заявените желания за пренос на номера, на броя на удовлетворените заявки, на броя на неудовлетворените заявки и т.н. „Използвахме тяхното присъствие да ги потвърдим и пред тях. Получиха се интересни цифри – ако само за миналата година са пренесени общо 85 000 мобилни номера за цялата година и 23 000 фиксирани номера, то само за един месец сме получили около 20 000 заявки за преносимост. Това показва, че действително българският потребител иска да се освободи от оковите на мобилните оператори, които искат да го закрепостят към себе си. За съжаление част от тези заявки не са удовлетворени. Ето защо комисията реши да се намеси”, коментира Веселин Божков..." край на цитата.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: 5rov]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 26.09.10 11:52 |
|
Основната трудност при преносимостта е точно оковаването с автоматично подновяеми договори. Има хора, които искат да се пренесат, но настоящият им оператор казва "ОК, но си платете таксите до края на подписания и от Вас договор". Това е истинската причина за спъване на процеса, не блудкавите "няма го човека", "нямаме заявления/бланки" и т.н. лесно преодолими бля-бля.
А не съм чул КРС, КЗК или който и да е да е направил нещо за спиране на тази суперпорочна практика за авт. подновяване. Така че и да идеш във Вива и поискаш да си пренесеш номера, то дължимите до края на договора с МТел такси са си изискуеми. Освен, ако приемащият оператор се съгласи да ги плати вместо теб...в името на клиента, ама се съмнявам. Или пък от своя страна те закрепости с нов договор (плащам на досегашния ти оператор дължимите от теб 7 такси, но ми ставаш клиент за 2-3 год.).
Не нам какво точно ще се промени с новия регламент (от 6 октомври ли влизаше?), но за мен най-пазарният подход е операторите да спрат с автоматичното подновяване. ОК, предлагат отстъпки, по-евтини апарати, някакви благинки, но срещу 12-мес. договор или пък повече отстъпки срещу 24-мес.; направили са си сметката, че така ще избият отстъпките, ти се съгласяваш и се договаряте. Дотук е съвсем нормално. Но след този период, когато вече е пито-платено не трябва да има авт. продължаване, а ново договаряне, ако клиентът е доволен и иска да продължи. Или пък минаване на някакъв непромоционален план, но безсрочен - нека клиентът реши какво да прави - продължаване на договора, друг план, портиране, отказване.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: ggkk]
|
|
Автор |
DTMF (стар клубар) |
Публикувано | 26.09.10 17:39 |
|
И аз много се радвам че всичките ми познати минахме на вивател и плащаме символични сметки за много разговори
Редактирано от DTMF на 26.09.10 17:39.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|