|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Да, де, не става дума за реклами, а за факти.
Преносимостта у нас е толкова мижава, че на практика не променя статуквото.
Винаги ще се намери някой или група да се портират в една или друга посока, но процентите си остават същите.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
5rov () |
Публикувано | 26.09.10 11:27 |
|
До сега е било така, защото имаше трудности за хората, които искаха да се пренасят, но сега настъпва промяна в ситуацията...
Ето какво казва В. Божков в едно скорошно интервю: http://focus-news.net/?id=n1442246
"...КРС е направила и статистика по отношение на броя на заявените желания за пренос на номера, на броя на удовлетворените заявки, на броя на неудовлетворените заявки и т.н. „Използвахме тяхното присъствие да ги потвърдим и пред тях. Получиха се интересни цифри – ако само за миналата година са пренесени общо 85 000 мобилни номера за цялата година и 23 000 фиксирани номера, то само за един месец сме получили около 20 000 заявки за преносимост. Това показва, че действително българският потребител иска да се освободи от оковите на мобилните оператори, които искат да го закрепостят към себе си. За съжаление част от тези заявки не са удовлетворени. Ето защо комисията реши да се намеси”, коментира Веселин Божков..." край на цитата.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: 5rov]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 26.09.10 11:52 |
|
Основната трудност при преносимостта е точно оковаването с автоматично подновяеми договори. Има хора, които искат да се пренесат, но настоящият им оператор казва "ОК, но си платете таксите до края на подписания и от Вас договор". Това е истинската причина за спъване на процеса, не блудкавите "няма го човека", "нямаме заявления/бланки" и т.н. лесно преодолими бля-бля.
А не съм чул КРС, КЗК или който и да е да е направил нещо за спиране на тази суперпорочна практика за авт. подновяване. Така че и да идеш във Вива и поискаш да си пренесеш номера, то дължимите до края на договора с МТел такси са си изискуеми. Освен, ако приемащият оператор се съгласи да ги плати вместо теб...в името на клиента, ама се съмнявам. Или пък от своя страна те закрепости с нов договор (плащам на досегашния ти оператор дължимите от теб 7 такси, но ми ставаш клиент за 2-3 год.).
Не нам какво точно ще се промени с новия регламент (от 6 октомври ли влизаше?), но за мен най-пазарният подход е операторите да спрат с автоматичното подновяване. ОК, предлагат отстъпки, по-евтини апарати, някакви благинки, но срещу 12-мес. договор или пък повече отстъпки срещу 24-мес.; направили са си сметката, че така ще избият отстъпките, ти се съгласяваш и се договаряте. Дотук е съвсем нормално. Но след този период, когато вече е пито-платено не трябва да има авт. продължаване, а ново договаряне, ако клиентът е доволен и иска да продължи. Или пък минаване на някакъв непромоционален план, но безсрочен - нека клиентът реши какво да прави - продължаване на договора, друг план, портиране, отказване.
| |
Тема
|
Re: "рожбите" на баба БТК
[re: ggkk]
|
|
Автор |
DTMF (стар клубар) |
Публикувано | 26.09.10 17:39 |
|
И аз много се радвам че всичките ми познати минахме на вивател и плащаме символични сметки за много разговори
Редактирано от DTMF на 26.09.10 17:39.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|