| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Съобщение или сигнал при пренесен номер 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Alys () |  
| Публикувано | 23.10.09 22:58 |  
             |  
           | 
            
           
  Четох условията и разясненията как се пренася номер от и към Виваком. Не ми стана ясно кога ще има звуков сигнал и кога съобщение за пренесен номер. Ето линк към сигналите и обясненията . Възможно ли е съобщението да е коректно, т.е. да не се обяснява, че ще се плати по тарифи на друг оператор, а че номерът е от фиксираната мрежа на Виваком (пренесен от друга мрежа) или от фиксираната мрежа на МТел (пренесен от мрежата на Виваком)?
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: Alys]
 | 
 
 |  
| Автор | 
5rov () |  
| Публикувано | 24.10.09 10:49 |  
             |  
           | 
            
           
  Няма кой да ти отговори на този въпрос... Апологетите на Виваком, гузно мълчат...Довечера може да ти пусна лична бележка, сега нямам време...
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: Alys]
 | 
 
 |  
| Автор | 
StefanPan (М&М) |  
| Публикувано | 24.10.09 11:41 |  
             |  
           | 
            
           
  Ами оставам с впечателнието, че страницата е списана от някой със сериозни езикови затруднения. А също и съобщението - толкова е абсурдно неточно, че ме съмнява да е умишлено. Да не би пък неграмотника, писал страницата, да е искал да каже, че всички досегашни абонати на БТК, мигрирали към други опретатори, ще чуват това съобщение - тогава съобщението придобива смисъл, но пък наличието му само по себе си също би било абсурд. 
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: Alys]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Cтepн™ (любопитко) |  
| Публикувано | 24.10.09 12:14 |  
             |  
           | 
            
           
  Най-накрая в линка го чух това пусто съобщение, дето го бистрихме вчера
 
 Ама наистина някой е успял да сътвори гаф, достоен за компания, която си смени името, ама не и навиците.
 Както и да го слушам, то трябва да е "За този разговор ще заплатите по тарифи към друг оператор", а не "на друг оператор".
 Обаче бабичките ще се вържат и панически ще затворят слушалката, току виж е някоя нова измама.
 
 Идеята ти не струва - ако трябва да се обяснява че номерът е пренесен, от кого е пренесен, към кого е пренесен, защо е пренесен, как е пренесен, за чий му е било да го пренася...упс, за какво бях решил да се обаждам???
 Шегувам се, но колкото повече обяснения, толкова повече недоумения.
 Нека има само някакъв 2 сек. сигнал, че се звъни в чужда мрежа (или не в тая, в която се очаква) и който не може да отдели 30 ст. за разговора да затваря и да ходи да се разбира с търсения.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: Cтepн™]
 | 
 
 |  
| Автор | 
StefanPan (М&М) |  
| Публикувано | 24.10.09 18:02 |  
             |  
           | 
            
           
  4 сек. не са чак толкова много.
 Най-добре би било направо да се казва, че се свързвате с мрежата на еди кой си. Ако приемем, че въобще ще се ползва някакво съобщение.
 Има някаква логика, защото досега кодът даваше инфо към кой оператор звъниш и хората имат определени навици.
 Частен случай на това - едно време като си разменяхме домашни телефони, репликите от рода на "а, това в Изток ли е" бяха нещо обичайно. Или пък "абе тоя номер, с 51, къде би трябвало да се намира".
 Това са едни отдавна минали времена, но мисля, че навикът да черпиш допълнително инфо от поредица цифри си остава.
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: StefanPan]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Cтepн™ (любопитко) |  
| Публикувано | 24.10.09 19:00 |  
             |  
           | 
            
           
  Аз също имам определени навици.
 Например да си купувам неща по чергата си и да ползвам услуги, които мога да си позволя.
 Щом съм взел телефон и съм сключил абонамент, то съм преценил, че мога да се обадя по него, включително и към чужда мрежа или в чужбина. И не ми трябват съобщения-предупреждения, че видиш ли, пич, сега ще платиш не 20 ст., за двеминутния си разговор, а 50.
 Да не говорим, че колкото повече такива сигнали, съобщения, предупреждения, регулации и каквото ти хрумне се налагат, то толкова по-объркано остава обществото. А колкото е по-объркано, то толкова по-лесно се манипулира. И търговски, и политически.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: Cтepн™]
 | 
 
 |  
| Автор | 
StefanPan (М&М) |  
| Публикувано | 24.10.09 20:21 |  
             |  
           | 
            
           
  То обществото така или иначе е объркано и лесно манипулируемо.
 Тук не става дума за ралика от 2 стотинки.
 Операторите предлагат включени минути към цялата си мрежа.
 Когато тръгнеш да звъниш на номер с код на Глобул и знаеш, че ще говориш безплатно, понеже имаш включени минути до цялата мрежа, а се окаже, че без да знаеш говориш с маскиран ментелски или вивакомски номер, то това си е живо прецакване.
 Същото важи и за абонатите на Виваком.
 Май е непонятно само за ментелските фенове, щото на тях "минути до собствената мрежа" звучи непознато. 
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: StefanPan]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Cтepн™ (любопитко) |  
| Публикувано | 24.10.09 20:41 |  
             |  
           | 
            
           
  Самият факт, че разчиташ и чакаш на включени минути и не смееш да се обаждаш в чужда мрежа означава, че вече си (само)прецакан.
 Както искаш ме разбирай.
 
 Впрочем аз имам минути до целия МТел, но това не значи че съм щастлив или нещастен от това.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: StefanPan]
 | 
 
 |  
| Автор | 
DTMF (стар клубар) |  
| Публикувано | 24.10.09 21:21 |  
             |  
           | 
            
           
  Точно , за мнозинството на мтел абонатите и обаждане до собствената мрежа изън групичката , е нормално да струва 15 пъти повече, така че им е все едно дали ще звънят до мтел или глобул)
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Съобщение или сигнал при пренесен номер 
[re: Cтepн™]
 | 
 
 |  
| Автор | 
StefanPan (М&М) |  
| Публикувано | 24.10.09 21:35 |  
             |  
           | 
            
           
  Самият факт, че някой убедено отрича ползването от дадени изгоди ми изглежда твърде съмнително.
 
 Едно е да пренебрегнеш 2, 5, 10 или 100 лв. с цел запазването на собствения си комфорт и съвсем друго е да не се възползваш от изгоди, които са включени в даден пакет услуги.
 Едно е да си ебеш душичката с цел да спестиш от тук от там 5 ст., и съвсем друго е да използваш възможностите за оптимизиране на разходите си.
 
 Именно това упорито и демонстративно неразграничаване на двете страни на нещата от "некои хора" ми изглежда все по-съмнително. Обясненията, разбира се, могат да бъдат най-различни... 
 
 Наздраве. 
 
 
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |