|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Дъжд вали, сняг вали - "Вива" спи :-(
|
|
Автор |
Boдeндyx® (Народен будител) |
Публикувано | 15.03.09 08:32 |
|
Клиент съм на "Вивател" още от старта им през 2005 г. - първоначално с предплатена карта, от 2006 г. - с "Бонуси безкрай", а от 2007 г. - на договор.
Бях им най-големия симпатизант, но отскоро "Вивател" започнаха да копират най-лошото от конкуренцията, вместо да продължат да бъдат флагман в цивилизованото отношение към клиентите си - до преди няколко месеца не беше възможно стари абонати да преминават на абонаментен план "Симпатия", липсва програма за лоялни клиенти, подобна на "Заедно" или "М-тел клуб"...
Но върхът на сладоледа е, че от тази седмица "М-тел" започна да предлага следната оферта (да, правилно сте прочели - при подписване на двугодишен договор не се заплаща цената на телефона - отиваш, подписваш договора и си вземаш телефона), при това от нея могат да се възползват САМО абонати, които вече са сключили договор с "М-тел". От 20.03.2009 г. пък "Глобул" пък започват да предлагат "Айфон", и то при какви условия само - (с най-изгодната оферта за мобилен интернет заедно с гласова услуга, предлагана досега в България).
А "Вива" какво прави през това време? СПИ! Ама толкова дълбоко спи, че даже не забелязва как конкуренцията вече предлага по-добри оферти.
Какво пречи например пакетите за мобилен интернет над 300 мв също да могат да се закупуват като допълнение към гласовата услуга? Кога ще започнете да се отнасяте с уважение към старите си абонати и да може при преподписване на договора да закупуваме телефон поне на същата цена, на която се предлага на нови абонати, а не по-скъпо? Защо не пуснете оферта, подобна на тези на "М-тел" и "Глобул" - хубав смартфон с тарифен план, включващ много минути и смс към мрежата или дори към всички мрежи и поне 500 мв мобилен интернет?
Е, щом предпочитате така - спете, аз ще изчакам до края на годината и ако нещата не се променят - пренасям си вивателския номер към "Глобул" и си купувам "Айфон" - така те ще имат в мое лице двама абоната (защото имам вече една карта от корпоративна група, с невероятно добри условия), а вие - един разочарован бивш клиент
| |
Тема
|
Re: Дъжд вали, сняг вали - "Вива" спи :-(
[re: Boдeндyx®]
|
|
Автор |
Ramadeus (непознат
) |
Публикувано | 15.03.09 09:29 |
|
Напълно си прав.И аз съм/бях (още не съм се определил) верен поддръжник на Вивател,ама вече лоялността към клиента почва да им се губи,не знам изпростяха ли,какво стана,ама все по-зле отиват, имам чувството. Ти като им видиш само маркетинговата политика-кръгла нула!Със сигурност в БГ все още има хора,които още не са и чували за Вивател.Сякаш телекомуникациите са им нещо като хоби-каквото стане,без много зор да си дават,така между другото се занимават.Така ли за 4 години не можаха да дръпнат с нещо друго напред,освен със сравнително по-ниските цени.Трябваше досега да ни НАПАДАТ със смартфони на безценица,а те от години промотират телефоните,които давам на баба ми да ги ползва.Не, че Ментел и Глобул са кой знае какво-ама поне се стараят да направят нещо по-атрактивно за клиентите.А за старите абонати-да го д...т!Всеки път ми обясняват,че ако искам да взема телефон с промоция, мога да спра настоящия и да подпиша нов договор,що за тъпизъм?!?!?!?!!??Не е ли същото,само дето сменят номера?!?!
А програмата за лоялни клиенти се казва "Кобрандирана кредитна карта на Първа инвестиционна банка и Вивател"-демек смешна отстъпка от месечната сметка в зависимост от оборота по картата.Кой го измисли пък това????
| |
Тема
|
Re: Нещо се случи преди няколко месеца, когато
[re: Boдeндyx®]
|
|
Автор |
StefanPan (М&М) |
Публикувано | 15.03.09 10:33 |
|
БТК погълна вивател и го превърна просто в направление на дейността си.
Тогава сякаш се смени и отношението към клиентите (вивалтел беше много силно клиентски ориентирана, сайта им беше с най-якия интерфейс и т.н.). Смени се и яко иновативната продуктова и тарифна политика, даде се на заден ход агресивното техническо и технологично развитие (например към оня момент 3Г-то и при трите оператора беше приблизително еднакво, а сег вивател май доста изостава.
Въобще, някак мобилната телефония е сложена на по-заден план, като едно от направленията на дейността на Майката. Не се усеща оня специален акцент към клиентите, който го имаше преди у Вивател.
Всичко това в контекста на предположения за умишлен фалит на БТК и факта, че тя така и не попдана в професионални ръце с истински инвестиционни намерения в областта на комуникациите.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Re: Дъжд вали, сняг вали - "Вива" спи :-(
[re: Ramadeus]
|
|
Автор |
StefanPan (М&М) |
Публикувано | 15.03.09 10:40 |
|
Точно - "сякаш това им е нещо като хоби, каквото стане, без много зор да си дават, така между другото се занимават..." Абсолютно точно.
Що не ги подариха навремето на Дойче телеком, да ги еба, и Виденовци, и Костовци и цялата продажна пасмина, дето оставиха готови компании да загиват бавно и мъчително.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Re: Дъжд вали, сняг вали - "Вива" спи :-(
[re: StefanPan]
|
|
Автор |
Ramadeus (непознат
) |
Публикувано | 15.03.09 11:17 |
|
Welcome in Bulgaristan!
| |
|
На мен телефон ми трябва за да ГОВОРЯ по него. За всичко останало си имам нетбук. Оди си при Глобул и Мтел и им купувай играчките. Само да не ревнеш после пак тук, защото в качествата ти на фурнаджийска лопата никой не се съмнява...
Толкова ми е смешен и мижав българският манталитет вече - "да имам нещо по-хубаво от другите, нищо че няма да ми трябва" - важното е да се покажа най-големия гъзар в квартала и да ме зяпат пичките. Оправия няма, а и е нелечимо. Давай, купувай... още 100 телефона си купи, нали са безплатни с вноски от по 80 лв.?! Пословичната балканска лакомия не осъзнава най-простичката истина: "Безплатно е само сиренцето в капана за мишки".
Прекомерната употреба на LINUX, води до пристрастяване... към WINDOWS !!!
| |
|
Всъщност идеята на поста е, че слогана на Вива от "Всичко за клиента" се смени на "Клиентът да го ду'а".
Повечето го схванаха, но се намери един глупав и мухлясал Мунчо, който прочете само едно изречение и скочи да излизва положението.
Сега очакваме и малката да си покаже слюнчестия език.
| |
Тема
|
Re: Дъжд вали, сняг вали - "Вива" спи :-(
[re: Boдeндyx®]
|
|
Автор |
DTMF (стар клубар) |
Публикувано | 15.03.09 12:46 |
|
МИсля че офертата на Мтел изобщо не е добра,нито конкурентна. Пропусна да споменеш че месечната такса е "нищожните" 80 лв за които получаваш смешните 60 минути до цялата им мрежа+ минути до 5 номера+ малко интернет. Или плащаш тройно на това което получаваш за да вземеш подарък скъп апарат.
| |
|
Шизо, не си прав - телефона отдавна не е просто телефон. Нетбука не важи, когато искаш да имаш достъп навсякъде, където си, и тоя достъп ти стои кротко в джеба на гащите, винаги готов. :)
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Re: Дъжд вали, сняг вали - "Вива" спи :-(
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 15.03.09 13:44 |
|
Чел недочел... офертата е правена за Блекбъри... а те се ползват за друго, не за играчки.
Познавам няколко души ползващи подобни - служебно, офертите им са сходни (като се махне лизинга на апаратчето де) и им вършат чудесна работа.
Сигурно си нямаш и на идея как мейл трафик може да ти надхвърли и 2 ГБ на месец ... или за какво служи Офис Комуникатор?
Смешното в случая на Мтел е друго, силата на Блекбъри е в интеграцията с групуер... да го пуснеш в оферта за частни лица с характеристики като за фирма ползваща групуер е все едно да очакваш всеки да търкаля МС Ексчейндж или Лотус вкъщи
A безплатния всъщност телефон ти стъпва на 50 лв. на месец, ако го сметнеш от цената му в момента на 24 вноски, което си е чиста проба лизинг без оскъпяване.
Остават 30 лв. такса, с 10 лв по ниска от възможната да ги ползваш същите услуги с кой да е телефон поддържащ групуер.
Welcome to the real world!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|