Тема
|
CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
|
|
Автор |
div-ane (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.07.08 23:51 |
|
Ало, Вивател работи ли изобщо Call центъра?
Опитвам се от няколко дена (5 словом пет) да се свържа в най-разнообразни часове на денонощието за да си активирам и заявя 5те номера към група Фаворити.
Чакам по 30мин. слушайки тъпа музика и реклами на безплатната (за кой за обаждащия ли се?!?) гласова поща след което мрежата ми прекъсва обаждането към 123!!!!!
Отделно през деня трудно дори набирам 123 защото при опит за набиране ме изхвърля мрежат с "Нетуърк Бизи" - това никога не се получава (за заетата мрежа) с предплатена карта. WTF?
На кое обаждане успявате да се свържете с оператор на 123?
Някой свързал ли се е от първия път изобщо?
Ало Вивател оправете си "Отдела за обслужаване на клиенти".
Някой знае ли Вивателски е-майл на който мога да пусна оплакване?
|
|
|
лично го пробвах тази вечер - след половин час заинатено чакане за връзка с оператор просто ме изключи. след това ми даваше все мрежата е заета.
последно успях да говоря с оператор преди няколко дена - след около десет минутно чакане. по всичко си личеше, че момчето е адски изтощено и луднало. в интерес на истината, на ръба на нервното изтощение, то успя да спази характерния за операторите на вивател бон тон, но не и ентусиазма, който обикновено блика от тях - очевидно има някакво небивало натоварване откъм обаждания към 123.
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
|
Изберете от интерактивното меню "За изгубена или открадната сим карта, натиснете 1", тогава вдига оператор на 5-тата секунда. Незнам защо се правят на ударени и не вдигат при други случаи, не е коректно си мисля, ама явно има нещо ненормално в тази компания...
|
|
|
В началото на седмицата се обаждах, чаках около 3-4 мин, операторката звучеше напълно нормално. Дали стана бързо защото се обаждах от невивателски телефон или сега нещо става във вивател...
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: div-ane]
|
|
Автор |
Mинaвaщ ® (мозъчноувреден) |
Публикувано | 27.07.08 12:11 |
|
чеки да се вяснат DTMF и Schizo Deluxe, да те обявят за платен провокатор и да ти обадят че при тях винаги става от раз и до 5 сек.
|
|
Тема
|
Re: Като се свържете с 123...
[re: PeterP@n]
|
|
Автор |
DTMF (ветеран) |
Публикувано | 27.07.08 15:39 |
|
Най вероятно са съкратили персонал или им дават ниски заплати и от кол центъра сами напускат
|
|
Тема
|
Нещата са супер зле
[re: DTMF]
|
|
Автор |
div-ane (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.07.08 15:56 |
|
Четейки това
човек вижда че нещата са супер зле в "Центъра за обслужване на клиенти".
Дано и мениджърите им да го видят.
|
|
Тема
|
Re: Нещата са супер зле
[re: div-ane]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 27.07.08 17:40 |
|
Трябваше да сложиш предупреждение, четивото не е за хора със слаби нерви!
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
|
|
|
Тц. Което си е вярно, вярно си е. Аз също не можах да се свържа 2 дена с "кол центъра". Чак на 3-тия ден успях. Не ми е било спешно, така че...
Прекомерната употреба на LINUX, води до пристрастяване... към WINDOWS !!!
|
|
Тема
|
Re: оптимистична версия
[re: DTMF]
|
|
Автор |
StefanPan (М&М) |
Публикувано | 28.07.08 08:19 |
|
клиентите са станали толкова много, за толкова кратки срокове, че наличният капацитет на кол центъра не достига.
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
|
абе това последните няколко, до десетина дена. наистина ми е интересно кво става. интуитивно съзирам някаква връзка с прилапването от БТК. по дяволите.
искам да напомня на всички, че вивател имаха най-приятното облужване в кол центъра. да не го забравяме. и да го помним. с добро...
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
|
Прилапването от БТК стана с цел икономия на средства и съдейки по дадената по горе връзка, не се е отразило добре на екипа. Подобна, макар и не толкова силна, е реакцията в Глобул към Германос.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
|
|
|
ндааа.
стар чичковски лаф - икономията е майка на мизерията.
разбирам логиката за ниските разходи. но тази, която е пречупена през идеята за оптимизиране на разходите. а не за минимизиране на разходите.
мисля, че големият проблем на БТК си остана собственика - нетелеком.
винаги съм смятал, и то съвсем сериозно и отговорно, че БТК трябваше да бъде подарена на Дойче телеком.
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
|
Страх ме хваща да си помисля дори дали са такива икономиите и при отдела с изграждането и подръжката на мрежа-та.
|
|
|
Подарена? А проценти за Крадлив Дядо?
Растежът на българския пазар на мобилни услуги приключи и всички оператори са го ударили на икономии. Май това нещо при БТК се отразява най-зле...
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
|
|
|
Ако мечтата ти е Дойче телеком, то тя скоро ще се сбъдне. Само че не чрез Вивател
|
|
|
и това ми е едно отдавнашно опасение. вчера дори ми мина през главата как закриват вивател като мобиком и се чудех към кои ще минавам. разбира се, само опасения де. :)
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
|
кво имаш предвид. нещо ми се въртят из главата някакви нишани за либовна връзка между Дойчетелеком и ментел. има ли нещо такова?
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
|
Аз си мисла за глобул
Живота е низ от груби събужданя
|
|
Тема
|
Правилно мислиш
[re: moDem]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 28.07.08 12:38 |
|
|
|
|
ми не моа се сетя, само със съжаление знам, че не става дума за вивател.
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
|
лай лай кучка, както викаше дедо ми - ОТЕ, че космоте, че глобул, че пи... си лелина.
аз виках дойчето директен собственик да бъде. ма не щат ни ве, не щат ни. то и аз да съм, и аз нема да ни искам. с това сичкото най-лошо и никак от малкото хубаво на ориенталщината кой да ни иска?
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
Тема
|
Re: Правилно мислиш
[re: motek]
|
|
Автор |
moDem () |
Публикувано | 28.07.08 12:46 |
|
Не е до мислене а е просто до спомени че съм го яел някъде.
Живота е низ от груби събужданя
|
|
|
ако стъпите в един кол център на наш оператор без значение кой ще паднете за какви нещта се звъни народа масово не си знае пина(пунк кода)не знае как да си зареди ваучера нищо че в книжките с картата е обяснено -не му се чете и за още безброй нещта
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: RapaN]
|
|
Автор |
LSASS (минаващ) |
Публикувано | 02.08.08 10:31 |
|
напълно си прав
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: RapaN]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 02.08.08 11:24 |
|
Има тук-там из нета публикувани извадки от такива разговори. Голям смях пада докато ги четеш, но предполагам на операторите не им е много смешно докато отговарят.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: cyg]
|
|
Автор |
d_i_o (непознат
) |
Публикувано | 08.08.08 20:45 |
|
в момента работи!!! използвайте!!!
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: d_i_o]
|
|
Автор |
Koзaтa (блееща) |
Публикувано | 09.08.08 09:16 |
|
да и 0800100 работи... Абе тоя ГЕЙП нещо ги е строил! А колкото до оправданията кой какво не чел и се обаждал има просто обяснение - Не би трябвало да се дискирминират хората които не могат да четат книжки, независимо по какви причини- дали на неграмотни или технически неграмотни или имат зрителни проблеми. Не може клиент САМО да е най висша форма на интелигентност и 100% здрав без зрителни нарушения!
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: d_i_o]
|
|
Автор |
StefanPan (М&М) |
Публикувано | 09.08.08 12:35 |
|
снощи в единайсет чеках 7 мин.
------------------------
Слушай беззвучието...
|
|
Тема
|
CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: StefanPan]
|
|
Автор |
d_i_o (Доцент д-р) |
Публикувано | 11.08.08 17:15 |
|
Връзката с оператор трета поредна седмица е загубена кауза за мойта светла личност!!!
А като си спомня едно време колко бързо и колко перфектно действаха хората!!!
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: d_i_o]
|
|
Автор |
div-ane (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.08.08 21:51 |
|
Днес 11/08/08 към 21:20 положението е трагично, дава ми само заета мрежа, а ако успея да се свържа на 10тия път IVR-a не се пуска въобще и слушам само музика:)
|
|
Тема
|
Re: CALL ЦЕНТЪРА РАБОТИ ЛИ ИЗОБЩО?
[re: div-ane]
|
|
Автор |
div-ane (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.08.08 21:17 |
|
Сега ми се наложи да свържа с Мтелския "център за обслужване на абонати - *88" вдигнаха ми веднага след първото позвъняване :)
Това ми припомни как стоя с часове с хендсфрито посред нощите и чакам някой да ми дигне от Вивателския център :(
|
|
|
Отиди в магазин представител, запознай хората с проблема и те ще ти дадат да се свържеш с 123 от техния телефон - доста по-бързо е.
Доколкото съм запозната, на операторите им се плаща да говорят, т.е. липсата на връзка е поради това, че често всички са заети.
И помни имената на тези, които ти вдигат
|
|
|
И правилната версия
|
|
|
Няма как да го кажат, защото не е вярно.
Проблема ще се реши, скоро.
|
|
Тема
|
да им свъним и да казваме че чичо Геип трябва да
[re: Maлkaтa3aмyндa]
|
|
Автор |
koзaтa (блееща) |
Публикувано | 26.08.08 21:00 |
|
вдигне щата? Не може да се работи с толкова малко служителикоито доскоро обслужваха и Мобиком. Колкото за сравнението с Мтел където преди няколлко поста е дадено От друг де - ми то там щото кръцнаха безплатното обаждане. Е не съвесем де. За договорни абонати остава. За абонатите на Вивател с безплатни минути към бтк и клиенти на Примката остава Мтелската алтернатива 02 823 85 85
Редактирано от koзaтa на 26.08.08 21:02.
|
|
Тема
|
Re: да им свъним и да казваме че чичо Геип трябва
[re: koзaтa]
|
|
Автор |
Maлkaтa3aмyндa (катерач) |
Публикувано | 27.08.08 09:18 |
|
Скоро проблема ще се реши.
Аз съм на бизнес тарифа на Вивател. За 55.20 имам 6 часа към всички оператори, сметката ми не е повече от 70 лева. Какво да им диря? За какво да се чувам с операторите им? Преди плащах не по-малко от 100 лева сметка само за моята карта. На колкото оператори имах карти, сумите по 100 се умножаваха. Сега ми е по-спокойно
|
|
Тема
|
Re: да им свъним и да казваме че чичо Геип трябва
[re: Maлkaтa3aмyндa]
|
|
Автор |
DTMF (ветеран) |
Публикувано | 27.08.08 23:55 |
|
и ние във фирмата преминахме от платинена на профи 360,няма по -добра оферта просто)
|
|
Тема
|
Re: да им свъним и да казваме че чичо Геип трябва
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Maлkaтa3aмyндa (катерач) |
Публикувано | 28.08.08 07:57 |
|
Определено!
|
|
|
нищим Служителите на Гейп бе ора, не най-изгодната оферта. Мноо ясно че изгодна оферта без подръжка е кръгла нула!
|
|