|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
Вероятно с изтичането на промоцията след време са изчезнали и останалите минути, когато оператора е забелязал, че картата е неактивна за даден период.
Вивател в това отношение са доста бдителни, между другото.
Баща ми ползва услугите им - има фирмени карти. От Вивател му назначиха личен консултант. Имаше проблем със софтуера на една от картите, изпратиха я до София за проверка, върнаха му читава карта и когато има актуални промоции, изгодни абонаментни планове за неговата фирма, съобразно месечното му потребление, го информират.
Така че едва ли е въпрос на некоректност. Следи се всичко. И се чистят неактивните карти.
| |
|
И се чистят неактивните карти.
Без значение колко е периода на активност? Много странно...
| |
|
Не зная, утре ще попитам специално колегите какво ще кажат по въпроса.
Държа да се знае, че не работя във Вивател. Но те са последните, които се появиха, следователно и последните, към чиито мобилни услуги се обърнах аз.
И ми е добре, към момента. Плащам доста по-малко, чувам се с най-близките си, безплатните ми минути се прехвърлят и винаги има кой да отговори на въпросите ми! В магазините, техни представители, работят усмихнати и позитивни млади хора, така че нямам въпроси, за които да не съм получила отговор, досега.
Ще направя една поправка. Сетих се нещо, което може би има общо с изчезналите минути от въпросната карта. При доста Мтелски прими се получават безплатни минути след зареждане на ваучер. Тези безплатни минути към "семейство и приятели" трябва да се изразходят в рамките на месец. Мисля, че не стоят повече от 30/31 дни в картата, не се натрупват. Та по тая логика, след като е свършила промоцията на Вивател, съвсем възможно е минути да са се нулирали, линията за бърза проверка да е била затворена и да са били дадени няколко дни до окончателно изхабяване на минутите. Няма да пазим безплатното за след 10 години, я!
Как при Мтелските карти или при Глобулските изтече ли ти срока на картата, горят пари и минути и дяволи?
При Вивателските не знам все още как е, знам, че 10 лева възстановяват активността на картата. Редактирано от Maлkaтa3aмyндa на 30.04.08 22:37.
| |
|
Все още не съм заредил картата и не мога да дам отговор. Тези дни ще имам време и ще сложа 10лв за проба след което ще докладвам, но съм категоричен че имах останали минути в картата.
Think Positive !
| |
|
Всички безплатни минути си имат някакви срокове, особено на предплатените услуги. И все пак - с интерес ще след развитието по темата.
Ясно е, че за 12 минути никой не би си направил усилието да проверява и да си ги връща. Въпроса е принципен, както и моят интерес към него
| |
|
много странно, че работиш и предлагаш услугите на вивател, а не знаеш почти нищо.
Значи тези карти са активни 11 месеца и не би трябвало да губиш минутите в рамките на този период
| |
|
Нямам нищо общо с Вивател. Доволна съм от услугите им, но за дреболиите се обръщам към компетентни хора. А не към форумите, където всички са чули-недочули, разбрали-недоразбрали.
Всеки договор или услуга, си има ситен текст, чиято идея е да прекара този, който я ползва, без да осигуряващия услугата да се чувства гузен и да може да се оправдае в един момент с "ти не си видял, попитал, прочел". Важи за всички.
Ако хората имаха желанието да се информират, не от масата, незапозната с дадени условия, а от хора, които са вътре в нещата, щеше да е далеч по-добре. Но не би. Затова питам, за да не отговарям с бла-бла.
Те всички карти са активни по 11/12 месеца, но бонусите на другите оператори са с ограничения във времето. И понеже съм от скоро (няколко месеца) абонат на Вивател, се налага да питам кое и как.
Но и да питам вас - все тая, както се вижда, не знаете много от нещата. Затова ще питам директно ония, които имат отговор на въпроса, а ако отговора не ми хареса, винаги мога да питам - защо така? На това ще ми отговорят със сигурност.
| |
|
Бонусите които се получават след всяко презареждане на предплатената тарифа от Вивател - "Бонуси без край", не се губят до момента, в който свърши срока на валидност на самата СИМ карта, т.е. те и да не се говорят си стоят винаги докато картата е активна.
| |
Тема
|
Re: край на бонуси безкрай ?
[re: Coтko]
|
|
Автор |
Coтko (Apple user) |
Публикувано | 04.05.08 11:10 |
|
Днес презаредих с 20 лв. *104# доложи "имате 8:20:00 часа безплатно време в мрежата на вивател" Тоест всичко си е наред.. Остава да разбера и къде са хванали крака минутите които имах...
Think Positive !
| |
|
Значи ... говорих с момците прекрасни, които работят в Джеф. Казаха, че повечето от бонусите са с продължителност един месец. А дали не ти е изтекъл срока на картата тогава?
Колко време те е нямало в Бг? И сещаш ли се кога си си заредил предишния ваучер? Защото ако е било преди година и след това си ползвал само безплатните минути?
Аз преди работех в магазин за телефони и се сещам, че някои хора имаха такива проблеми с Мтелски карти. Някога, не съм запозната съвсем точно, е имало такива Мтелски карти, които са давали също големи бонуси и хората цяла година ползвали ежемесечните си бонуси, не им се налагало да зареждат ваучери. В един момент, обаче, Мтел си взимат номера, понеже не са му зареждани парички скоро и изгаря и паричния остатък вътре и безплатните минути ...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|