Тема
|
Прекратяване на договор
|
|
Автор | Cмexypko (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.03.07 14:27 |
|
Искам да ви се оплача как сложно се оказа прекратяването на договор с Вивател за физически лица. Не става нито в офис, нито по телефона а само по....ПОЩАТА. Да, моля ви се. Трябва да се напише молба, която да се прати по пощата но не електронна поща а стандартната. Да видиш как като учениш си купих плик и марка и пъхнах глижливо написаната молба вътре. Тия май живят в праисторическата ера?!
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: Cмexypko]
|
|
Автор |
LSASS (непознат
) |
Публикувано | 22.03.07 18:05 |
|
ха ха ако е така вярно са вав каменната ера друг начин спри да им плащаш и те сами ще те изключат успех
|
|
Тема
|
Rе: Прeкрaтяване на договор
[re: LSASS]
|
|
Автор | Mидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.03.07 19:15 |
|
Хаха,,, странно че открихте праисторическия свят!
До колкото съм информирано, така се прекратяват договори по цял свят. В случея ти важи подписа, а ти тъй като си в праисторията и нямаш електронен такъв няма как и да го парафираш по e-mail.
Освен това, не знам дали си бил/а сляп/а като си фо подписвал/а ама в него си пише. Освен това пише и друго. Дето също не си го забелязал/а. Ето защо по умните от нас веднага след подписване са изпратили вече писмо и за прекратяването му!
|
|
Тема
|
Re: Rе: Прeкрaтяване на договор
[re: Mидичkaтa]
|
|
Автор |
svilata (реалист) |
Публикувано | 22.03.07 22:16 |
|
Ами подписа му щеше да важи и ако можеше да се подаде молба за прекратяването на договора в офис на някой от партньорите на Вивател, където може да се сключват договори, за което пак е необходим подпис!
Ама като се има простотията таен въпрос, по отговора на който, ще ви идентифицират при позвъняване на 123- "Какво е името на домашния ви любимец?", не се учудвам на поредната глупост във Вивтел(БТК)...
|
|
Тема
|
Re: Rе: Прeкрaтяване на договор
[re: svilata]
|
|
Автор |
DTMF (пристрастен) |
Публикувано | 22.03.07 23:32 |
|
Много си е добре с тайния въпрос, понеже може да си поръчаш интернет,да си смениш номера и други полезни неща ,без изобщо да ходиш до офис....
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: Cмexypko]
|
|
Автор | misho (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.03.07 09:30 |
|
и аз преживявам същото. и след тази процедура пък се чака цял месец за решение. ужас!! мислех си, че за всичко са ОК.
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: misho]
|
|
Автор | шaшмa (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.03.07 01:50 |
|
Това с тайния въпрос си е тарикатия, има го по цял свят и на който не му харесва да се сети какво казва Любо Пенев. Колкото до близането на пликове и марки, е те от това по-голяма простотия не бях чувал. Направо Флинстоун.
|
|
|
Признавам си, че подходих скептично към тази тема, но днес ми се наложи да мина по същата " процедура "
Дали са решили чрез максимално създадени затруднения да задържат абонатите си, или нямат доверие на магазините с които работят ( вкл. и бТк ), или са решили да направят оборот на пощите........все едно.
Факт е, че прекратяването на договорните взаимоотношения с " БТК Мобайл "ООД е една неповторима възможност да си припомните времената на комунистическото отношение към клиента
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: motek]
|
|
Автор |
DTMF (пристрастен) |
Публикувано | 19.04.07 23:07 |
|
да де, същото като да прекратя автоматично подновяващ се договор към Мтел, че и къде къде по лесно отколкото с мтел
Редактирано от DTMF на 19.04.07 23:08.
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: DTMF]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.04.07 23:25 |
|
Напълно си прав.
Много по удобно е да изпращаш писмо до " Вапцаров "10 и да чакаш да се свържат с теб на задължително посочените телефон и адрес за контакт, отколкото да минеш през най-удобният ти магазин и да си подадеш молбата за прекратяване на договора
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: motek]
|
|
Автор |
DTMF (пристрастен) |
Публикувано | 19.04.07 23:34 |
|
Ако толкова лесно става с Мтел ще имам да те черпя,последния път като опитах да прекратя договора веднага ми изпратха писмо че ако до еди колко си дни не платя ще се занимават по съдебен ред:)
Да не забравяме все пак че е по изгодно да се обадя от Вива до Мтел ,отколкото Мтел до Мтел в собствената им мрежа
Редактирано от DTMF на 19.04.07 23:34.
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: DTMF]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.04.07 23:47 |
|
последния път като опитах да прекратя договора веднага ми изпратха писмо че ако до еди колко си дни не платя ще се занимават по съдебен ред:)
Тоест, искал си да си спреш договора като не си плащаш фактурите?
А тези митове и легенди за еФтинийката......., днес имах удоволствието да разбера значението на израза " Евтиното излиза скъпо "
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: motek]
|
|
Автор |
DTMF (пристрастен) |
Публикувано | 19.04.07 23:50 |
|
Евтино и качествено, в това е конкуренцията,останалото са празни приказки. Лека нощ:))
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: DTMF]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 19.04.07 23:55 |
|
Съгласен
|
|
|
Направо абсурдно. Най-лесно се прекратява договор с Глобул, първо, че няма клаузи за автоматично продължаване и второ след подаване на молба в магазин до 2-3 часа картата е спряна.
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: cтpaннa птицa]
|
|
Автор | nov (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.04.07 09:45 |
|
Хора стига писахте МОЛБА, вие не сте длъжни с нищо на операторите и няма защо да им се молите за каквото и да било. Правилната дума е заявление за прекратяване на договор. Докога овче мислене, че за всяко нещо трябва да се молим.
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 20.04.07 13:54 |
|
Както беше чудесно казано в един пост - Ако беше толкова чудесно всички щяхме да сме при Вивател
Толкова за Евтино И качествено
Редактирано от Cтepн™ на 20.04.07 13:55.
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 20.04.07 13:58 |
|
Глупости на търкалета.
Прекратявал съм толкова договори с Мтел, колкото ти с никой няма да сключиш - един месец в аванс предупреждаваш и после си плащаш последната сметка и си готов.
На който не му харесва, да не е подписал...пише го на онези листчета, дето е подписвал.
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: nov]
|
|
Автор | Cмexypko (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.07 16:06 |
|
Поне ми се обадиха че са получили молбата за прекратяване на договора....но кога ще я одобрят не е ясносъщо така не можаха да ми отговорят въпреки спазения срок от моя страна дали ще ми бъде начислена такса и за следващия месец....докато сколосат да одобрят молбата
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: Cмexypko]
|
|
Автор | мидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.07 18:02 |
|
да определено това с Молбата ми хареса! Да беще написал вместо думата молба
Писмено заявление,
Уважаеми дами/господа, с това писмо изразявам писмено желанието си след изтичане на договорения ни период за доставяне на вашите услуги - а именно краен срок ДД,ММ,ГГГГ, да прекратя взаимените ни договорени взаимоошения между нас! След изтичане на тази дата ще считам че условията и клаузите по договора вече няма да важат тъй като го смятам за прекратен, за което писмено ви оведомявам. Евентуалните изисквани от вас парични задължения след този период ще бъдат за ваша сметка, тъй както по същество вече нямаме обрързващо взаимно съгласие.
С уважение...
Аз това им изпрати един ден след като подписа договора. За да не забравя евентуално в бъдеще!
Не знам наистина ти що им си се молил че чек и ще ти разглеждат молбата!
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: мидичkaтa]
|
|
Автор | Cмexypko (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.04.07 08:40 |
|
Направо ще изкъртят мивките ако ми върнат отговор "молбата ви не е одобрена. Такова незначително нещо като липса на покритие във вашата жилищна зона не е причина за прекратяване на договора Ви" С пожелание за дългогодишно сътрудничество: Вивател :))))
|
|
|
Като се оказа, че няма как да си подам молбата за прекратяване на договора с "БТК Мобайл" ЕООД, я подадох в Комисията за защита на потребителите, барабар с жалба, копие от общите условия и анекса, който трябва да има сила на договор. И о, чудо, на 20.04 ми се обадиха от 123, да ме уведомят, че молбата ми е получена и да попитат за причината за отказване... Предлагаха и допълнителни отстъпки при продължаване на договора. Пълни смешници и доста непочтенни. При опита ми да си подам молбата на бул. Вапцаров 10, бяха много груби, не ме допуснаха нито до отдел "Обслужване на клиенти", който се оказа, че не работи с клиенти, нито до деловодство или канцелариа, откъдето при внасяне на молбата да ми дадат входящ номер, за да съм сигурен, че са я получили. Пощата не е официялния път за подаване на документи, а е свързано и с допълнителни разходи, които ме принуждават да правя.
Но май си получиха полагаемото...
И умната!
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 24.04.07 01:14 |
|
Дано ги научи на нещо.
Явно разчитат на реклама и пак реклама... а зад нея - пак същите нрави.
Welcome to the real world!
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор | Mидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.04.07 06:16 |
|
Аз пак не разбрах какъв договор си искал да прекртатиш - срочен и преди срока ли?
Иначе не мисля че подаването на писмено заявление е нещо лошо.
Обаче като цляо БТК има проблеми с приемане на жалби и давабе ба вх. номера в офисите си - което автоматически прави допотопното писмп доста по удобен начин праща се от всяка поща а в него може да поискаш връщане на разходите за наложената неудобна за теб кореспонденция.
|
|
|
Много обичам, когато някой дава акъл, колко добре са ми предложили да пратя молбата си по пощата! Като подписвах договора, го сторих лично в офис на техен представител и редно да има аналогична процедура и при прекратяването. Договорът е срочен, аз поисках спиране на услугата с едномесечно предизвестие (съгласно изискванията в общите условия) в датата на изтичането. Не е редно да го подновяват автоматично след изтичането на срока, без да поискат моето съгласие за това, но го правят - това е друг аспект на непочтеността, която демонстрират от компанията.
Само да поясня, че документите постъпващи в дадена компания или организация се завеждат с входящ номер, а изходящите се завеждат с изходящ! Инак няма как да има проследимост, а отиди доказвай, че си пратил молба, а не вестници по пощата!!! От такива мизерници може да с еочаква всичко, дори и твърдение, че не си им изпратил молба за прекратяване, а честитка примерно, похвала или каквото там си съчинят...Редактирано от PeterP@n на 24.04.07 19:24.
|
|
|
Стига бе,а Мтел да не би да са по коректни,ако не предстваиш едномесечно предизвестие преди изтичане на договора ти го подновяват автоматично.Това коректно ли ти се струва?
|
|
|
Не, то и Вивател искат същото, с тази разлика, че с Мтел е далеч по-лесно - отиваш в техен офис, дават ти да подпишеш заявление по техен образец и готово. При Вивател, не можеш лично, и като го получат го разглеждат, може и да не го одобрят и какво излиза - не можеш да се разделиш с тях... Заедно докато смъртта ви раздели....
И умната!
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор |
DTMF (пристрастен) |
Публикувано | 24.04.07 21:28 |
|
Заедно докато смъртта ви раздели....
Това беше пресилено, в най лошия случай е 12 месеца
Имам предложение , аз ти прехвърлям договора на моята Мтелска карта(24 ст в цялата им мрежа) , а ти ми прехвърляш договора на твоята вивателска
Редактирано от DTMF на 24.04.07 21:29.
|
|
|
Е,ти си знаеш!Аз харесвам Вивател и скоро нямам намерение да се разделяме,ама знае ли човек.А не теб пожелавам успех с Мтел,определено ще ти е нужен
|
|
|
Бил съм с договор при тях и определено е по-лесно да прекратиш договор с Мтел, отколкото с Вивател. От друга страна обаче се напатих от договора си с Вивател и май ще мина на предплатена услуга - там поне правилата на играта са ясни.
Вивател ме разочароваха и поради друга причина - попитах ги, може ли сегашния ми номер да се прехвърли към корпоративен клиент, тъй като сега техни емисари ни агитират да им станем корпоративен клиент и ми казаха, че не можело... Не може да стане и предплатен, ами какво може тогава питам аз - да се запази досегашното положение, ако може, да не ги занимавам, да си плащам и да нямам претенции. Много са сгрешили обаче - да научат, че фиксирани мрежи не означава само БТК и да злоупотребяват в реклама с това, че в месечната такса на договор имам включени минути към Вивател и фиксирани мрежи. Промениха датите на засичане на фактурата ми, без да ме уведомят по никакъв начин. Е, май некоректностите станаха повечко ми се струва и навлизат в една друга сфера - нарушаване на потребителски права, самоуправство и рекет. Има законодателство, според което, не могат да ме задължат да ползвам услугите им, защото ако изискват пари от мен за предоставяне на услуга, която не желая в правното пространтво това е формулирано като рекет! Как така ще ми одобряват желанието да се откажа от услугите им?!? Ами мен като потребител питат ли ме дали ги одобрявам като доставчик на услуги... или всеки мой опит да го сторя ще бъде максимално затрудняван. Разбирам ги, че се борят за клиенти, но не е това начинът. При изтекъл по времетраене договор няма как да ме задължат да съм им клиент. Ако трябва, ще стигнем и до крайности, защото те разчитат на това, че в България никой не си търси правата, ама с мен не са познали... Каквото си наумя си го постигам, още повече когато съм в правото си. Много обичам да си браня интереса, защото няма кой друг да го стори.
Съветвам и другите да действат така, докога ще ни правят на маймуни...
И още нещо - имам новина за Вивател - няма да станем корпоративен клиент с потенциални плащания от 20 000 лв. на месец, след всичките некоректности които ми сервираха, направих нужното.
И умната!Редактирано от PeterP@n на 24.04.07 22:38.
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор | Mидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.04.07 05:03 |
|
Абе аз съм съгланса с всичко това за това ти написах че 2-3 дена селд подписването на договора го и прекратих за периода след изтичането му като текста го копирах тук по горе.
За сега удобството ми е че го пратих с обратна распизка която получих => след година и нещо няма да изпадам в тъпа ситиация и изтече ли и последния месец няма да им платя нищо защото съм си предплатила сумата за месечната такса. Изговореното си остава за тяхна сметка защото вече нямам взаимоотношения с тях. Не могат да ме съдят! Не могат да се опрадават и че не са били уведомени след като са ми подписали обратната расписка!
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор | MИдичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.04.07 05:15 |
|
Е добре де хужаво и тука с някой неща съм съгласна. Аз за тпва дпста мислих преди да сключа договор с тях. Принциопно си прав че договорите които обвързват с години са ужаснти от гледна точна на правата на потребителите. За това съм съгласна че трябва да си ги търсим. Подай жалба в комисията за защита на потребилтеля за да разбереш от там какво ще ти отговорят!
Прав си и за това което казваш че как се доказва че не си им пратил весници в писмото.
Аз за сега съм доволна онбаче от Вивател!
|
|
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: Mидичkaтa]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 25.04.07 10:07 |
|
Изговореното си остава за тяхна сметка...
Не знам как е при Вивател, но кагато баща ми си закри БТК-телефона, имаше възможност да говори по него още дълго време след като спря да го плаща.
|
|
|
Все едно чета моите премеждия С тази разлика, че аз пуснах моето писмо " препоръчано ". Сега ме накара да се замисля, че по този начин мога само да докажа, че съм им изпратил писмо, но не и какво му е съдържанието
По дебилна процедура по прекратяване на договрни взаимоотношения не мисля, че съществува някъде
Редактирано от motek на 25.04.07 12:30.
|
|
Тема
|
Re: Колега по неволя
[re: motek]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 25.04.07 17:14 |
|
Съществува..."Топлофикация", освен да си продадеш жилището, друг начин няма
По темата - май с новата услуга на МТел (*88-7) прекратяването на договор (едномесечното предизвестие) може и на *88 да става. Остава да придвижиш и моето предложение нов договор и покупка на телефон да става с куриер в дома и съвсем ще забравя къде са ви БЦ-тата
ПП: Ето ти още един пример на дебилно остойностяване на услуга - цената на услугата "събиране на смет и почистване на улици" зависи къде и какъв ти е апартамента, колко голям и колко облагороден...няма никакво значение с колко ти "услужват"
|
|
Тема
|
Страшни примери
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 25.04.07 18:20 |
|
Хвани единият монополист пък удари другата община
Тук става дума за частно търговско дружество, което работи в конкуретна среда и би трябвало да има по-различно, клиентски ориентирано отношение
Както сам установи с новата услуга на МТел (*88-7) някои работят точно в насока на максимално улеснение и пестене на времето на своите клиенти
ПП: Предложението ти е въпрос на време да стане реалност
|
|
Тема
|
Re: Страшни примери
[re: motek]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 25.04.07 18:43 |
|
Точно...само че в обратна посока.
Частното дружество зависи само от пазара и може да си реши каквото си иска, например да ти приеме молбата само, ако почерпиш съответния служител с кафе, при "частника" решава пазара...много хора не харесват вашето условие "едномесечно предизвестие", но така сте си решили, така сте ни предложили договор, така сме го приели. Който не иска - не го приема и не подписва. Но няма сила, освен пазара (клиентите) да ви наложи да го махнете и то индиректно.
Докато "държавата/общината" и монополиста буквално ти поставят условията и няма мърдане; при тях няма клиентски ориентирано отношение по дефиниция...нали, приемаме че искаме да живеем в 21 век и да имаме у нас си ток и вода. Днес чаках 2 (ДВА) часа в една душегубка в централата на Е.ОФФ за да прехвърля партидата на електромера от мое име на това на жена ми, т.е. двамата чакахме щото искат двата подписа. Това са 4 часа=1/2 раб. човекоден за нещо, което може да стане по телефона за 2 минути...да не мечтая, че може да стане с една форма за попълване на сайта им.
И след това по новините току виж чуя как градския ми измислил нова е-услуга за пестене времето на хората при контакти с администрацията.
Айде спирам се, че едно от малкото неща, които ме карат да побеснявам е губивремето от който и да е на който и да е...като видя как нещо може да се свърши дистанционно за минути, но трябва да им ходиш на крака, да висиш с часове и да им се молиш...например да си платиш данъците, дето хранят сичкото чиновник...добре, че НАП откри мин. година, че са измислили Интернет
ПП: По-добре ми говори за нещо приятно - L9...Кога?...при вас?
|
|
|
Че то и за М-тел би трябвало да се отнася това:
частно търговско дружество, което работи в конкуретна среда и би трябвало да има по-различно, клиентски ориентирано отношение
Ама нещо много-много не се забелязва!?!
My next?
|
|
|
Абе аз за градския ни не знам, на мен по-скоро ми е любоптно как баща му се оказа изведнъж много ценен кадър за уч......, след като градския стана министър.
За чий ти е тая L9-ка? Я виж това отдолу!
My next?Редактирано от deadreckoning на 26.04.07 14:12.
|
|
Тема
|
Re: Страшни примери
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 26.04.07 14:27 |
|
ПП: Ако разбера нещо.......ти си знаеш
|
|
|
Твоята несподелена любов се нарича Маркетинг а в случая говорим за Обслужване на клиенти
|
|
|
какво е това "отдолу", че не виждам?
Редактирано от Cтepн™ на 26.04.07 16:56.
|
|
|
Motorola Z8:
My next?
|
|
|
По-скоро не. Макар, че ако МТел ги пуснат и двете ще помисля пак.
Засега L9-ката ми е по на сърце. На този етап 3Г не ми е нужно (аз ТВ на 21" вече трудно гледам без усилвателите, камо ли на това екранче); за нуждите на мейлклиента и GPRS е предостатъчен, а сливъра има и Ръбче. А и факта, че Z8 е със Симбиан...
Иначе верно е много оригинален дизайн, има малко по-голям и по-"цветен" дисплей и повече мозък (то с моята трансфлаш и 10 МВ вътрешни ми стигат), но пък нема ФМ.
Интересно, че в MobileBulgaria и за двете пишат, че нямат гласови команди, а само набиране, ама може и да бъркат...то из подобни сайтове и за сегашния ми пише, че няма гласови команди, а си има и че поддържа трансфлаш до 512 МВ, а в момента съм с 1 ГБ
|
|
|
А бе има някакъв начин да им пратиш например нотариална покана за прекратяване на договора.
Ама сигурно ще струва поне 20 кинта - така де плащаш на нотариус да им занесе поканата - или нещо подобно.
Тогава поне - мърданье нема - ама ич.
Поне за това че са известени.
Bеer? Mоre?
|
|
Тема
|
Като те чета та се сетих за един виц
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 01.05.07 21:23 |
|
Ало топлофикация ли е?
Не - електроснабдяване
А - и на вас да ви еба майката.
Bеer? Mоre?
|
|
|
Има и безплатен начин, без поща, без нотариуси - жалба до Комисията за защита на потребителите, с копие от молбата за прекратяване на договора (става и по елетронна поща). Аз така си подадох моята молба, явно от комисията са им занесли молбата ми, защото получих уведомително писмо, в което пише, цитирам:
"... След като разгледахме Вашата молба за Прекратяване на договора, мога да потвърдя, че сме съгласни да прекратим договор от дата 04 Май 2007 г. След тази дата Вие няма да дължите никакви месечни такси..."
Подписано е от някой си Грант Г. Гайп, Директор Обслужване на клиенти
Можело значи, ама защо с лошо бре...
Редактирано от PeterP@n на 03.05.07 11:50.
|
|
Тема
|
Re: Аз още нямам отговор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 03.05.07 11:57 |
|
Май ще трябва да мина по твоят път
|
|
Тема
|
Компанията продължава със самоуправство...
[re: Cмexypko]
|
|
Автор |
PeterP@n (Master) |
Публикувано | 10.05.07 13:03 |
|
След като ми изпратиха писмо, в което ми съобщяват, че договорът ще ми бъде прекратен към 04.05.2007 и че ще дължа една финална фактура, о наглост - получих финалната фактура, в която е включен абонамент за периода 01-31.05.2007! Каква наглост какво чудо, искат абонамент за период, в който аз вече не съм абонат! Тук вече се обръщам и към адвоката си и завеждам съдебен иск. С това чашата преля окончателно!!!
На 087123 не ми вдигна никой в продължение на 60 минути, обаждането ми било важно за тях... Май не обаждането ми, а парите ми са важни за тях, кожодери и мошеници, които крадат откровено!
Редактирано от PeterP@n на 10.05.07 13:05.
|
|
Тема
|
Re: Компанията продължава със самоуправство...
[re: PeterP@n]
|
|
Автор |
DTMF (пристрастен) |
Публикувано | 10.05.07 22:40 |
|
МИсля че опрощаваха първата такса след първата платена фактура, може би затова да се плаща още една фактура след края .
|
|
Тема
|
Re: Компанията продължава със самоуправство...
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Cпoмeниии (член) |
Публикувано | 10.05.07 22:50 |
|
"опрощаваха " не значи отлагаха плащането на....
|
|
Тема
|
Re: Компанията продължава със самоуправство...
[re: DTMF]
|
|
Автор | Mидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.05.07 07:38 |
|
Не не опрощаваа първата такса а таксата за включване! Обявили са я като цена на стартов пакет.
И това е за някой абонаменти програми.
Аз обаче силно се съмнявам дали това което пише Петър ПАн е истина защото аз също прекрати договора ми още почти веднага след сключването му и нямам писма с такова съдържание. Освен това след като нямат оговорни отношения не виждам как с писмо го уведомяват едностранно за нещо.
Историята ми намирисва.
|
|
Тема
|
Re: Компанията продължава със самоуправство...
[re: Mидичkaтa]
|
|
Автор |
PeterP@n (Master) |
Публикувано | 11.05.07 23:54 |
|
Ако ти понамирисва нещо - ами къпи се по-често!
|
|
|
Сагата( развод ми дай и повече не ме мъчи ) приключи и за мен.
|
|
Тема
|
Re:Алелуя
[re: motek]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 01.06.07 10:10 |
|
А аз се чудя къде се изгуби.
|
|
Тема
|
Re:Хи-хи
[re: cyg]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 01.06.07 10:32 |
|
Ти какво си помисли?
Иначе, няма обаждане или обратно уведомление по пощата( любимият им начин за кореспонденция) а просто ти спират достъпа до мрежата без да разбереш
|
|
|
Е как така не разбираш?
Хем нямаш достъп - хем не разбираш че нямаш достъп?
Демек - нямаш достъп ама могат да те търсят и да търсиш?
Bеer? Mоre?
|
|
Тема
|
Re:За разлика от другите два оператора
[re: bira_more]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 01.06.07 23:05 |
|
процедурата при Вивател за прекратяване на договорни взаимоотношения е....хъм......по-различна. Трябва да си напишеш едно " Предизвестие ", с което ги уведомяваш, че не желаш повече да си им абонат. Задължително посочваш телефон и адрес за обратна връзка( инфото е от 087123 ) и го пращаш по пощата. И се започва едно чакане да се свържат с теб, за да те уведомят кога ще ти спрат достъпа до мрежта си. За разлика от PeterP@n на мен никой не ми се обади в продължение на повече от месец. Вчера установих, че ми е спрян достъпа до мрежата, което явно трябва да приема за отговор на моето "Предизвестие"
Това имах в предвид.
|
|
Тема
|
Re:За разлика от другите два оператора
[re: motek]
|
|
Автор | 123 (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.06.07 00:45 |
|
Сигурно гледат да намалят разходите си А както и има много желаещи за прекратяване, ще си спестят една солидна сума от хартия, пликове и разходи за тяхното изпращане
|
|
Тема
|
Re:Потвърждавам
[re: motek]
|
|
Автор | мишo (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.10.07 08:40 |
|
мотек стига си защитавал фирмата си.не е ли престьпление автоматично да подновявате договор.ати и да карате клиента да преподписва такьв при смяна на абонамент.това го няма при вива и мисля и глобул.наистина и аз не одобрявам начина на прекратяване при вива.
|
|
Тема
|
Re:Хи-хи
[re: bira_more]
|
|
Автор | rapan (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.10.07 18:42 |
|
старата песен на нов глас а при отказване от мтел какво ронят сълзи ли
|
|
|
а аз попитах дали приемат пощенски гълъби но уви - само леля(чичко) пощальон (гогол би се застрелял само при този абсурд )
|
|
|
Погледнах си една от фактурите.Вивател съвсем не е допотопна компания от каменната ера както някой се опитват да я изкарат.Компанията ми предлага седем (7) удобни начина за плащане на фактурата-Чрез директен дебит, чрез плащане през Интернет, чрез плащане през банкомат, чрез плащане с SMS(предварително е необходима банкова карта и регистрация, плащане с банков превод, в брой или кеш, и телефонни плащания чрез ePay Voice.Всички тези методи са бързи за разлика от единствения метод за прекратяване на договори. Фирмата е некоректна тъй като при подписване на едногодишен договор се държи така все едно не е едногодишен а пожизнен.Излъгали са своите клиенти с 15.12 2007 г.-работната събота и редица други хватки. Клиентите не са запознати с начина на прекратяване на договора, договора се подписва в магазин, а се разваля в София, та разбрах и лично не можеш да си подадеш молбата.Излиза че с едногодишен договор, ако случайно гушнеш букета ще си получаваш месечните фактури и може да искат за десетки години след време от някой наследник.Аман. за ръководството и висшите служители на Вивател дано ги постигне скорошно разорение и да ги мъчи до живот-мошеници и тарикати-аман от тях-Баста от България.
|
|