Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:47 06.06.24 
Мобилни оператори
   >> Виваком
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема Прекратяване на договор  
АвторCмexypko (Нерегистриран)
Публикувано22.03.07 14:27



Искам да ви се оплача как сложно се оказа прекратяването на договор с Вивател за физически лица. Не става нито в офис, нито по телефона а само по....ПОЩАТА. Да, моля ви се. Трябва да се напише молба, която да се прати по пощата но не електронна поща а стандартната. Да видиш как като учениш си купих плик и марка и пъхнах глижливо написаната молба вътре. Тия май живят в праисторическата ера?!





Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Cмexypko]  
Автор LSASS (непознат )
Публикувано22.03.07 18:05



ха ха ако е така вярно са вав каменната ера друг начин спри да им плащаш и те сами ще те изключат успех



Тема Rе: Прeкрaтяване на договорнови [re: LSASS]  
АвторMидичkaтa (Нерегистриран)
Публикувано22.03.07 19:15



Хаха,,, странно че открихте праисторическия свят!
До колкото съм информирано, така се прекратяват договори по цял свят. В случея ти важи подписа, а ти тъй като си в праисторията и нямаш електронен такъв няма как и да го парафираш по e-mail.
Освен това, не знам дали си бил/а сляп/а като си фо подписвал/а ама в него си пише. Освен това пише и друго. Дето също не си го забелязал/а. Ето защо по умните от нас веднага след подписване са изпратили вече писмо и за прекратяването му!



Тема Re: Rе: Прeкрaтяване на договорнови [re: Mидичkaтa]  
Автор svilata (реалист)
Публикувано22.03.07 22:16



Ами подписа му щеше да важи и ако можеше да се подаде молба за прекратяването на договора в офис на някой от партньорите на Вивател, където може да се сключват договори, за което пак е необходим подпис!



Ама като се има простотията таен въпрос, по отговора на който, ще ви идентифицират при позвъняване на 123- "Какво е името на домашния ви любимец?", не се учудвам на поредната глупост във Вивтел(БТК)...



Тема Re: Rе: Прeкрaтяване на договорнови [re: svilata]  
Автор DTMF (пристрастен)
Публикувано22.03.07 23:32



Много си е добре с тайния въпрос, понеже може да си поръчаш интернет,да си смениш номера и други полезни неща ,без изобщо да ходиш до офис

....



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Cмexypko]  
Авторmisho (Нерегистриран)
Публикувано23.03.07 09:30



и аз преживявам същото. и след тази процедура пък се чака цял месец за решение. ужас!! мислех си, че за всичко са ОК.



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: misho]  
Авторшaшмa (Нерегистриран)
Публикувано25.03.07 01:50



Това с тайния въпрос си е тарикатия, има го по цял свят и на който не му харесва да се сети какво казва Любо Пенев. Колкото до близането на пликове и марки, е те от това по-голяма простотия не бях чувал. Направо Флинстоун.



Тема Re:Потвърждавамнови [re: Cмexypko]  
Автор motek (ombre)
Публикувано19.04.07 20:31



Признавам си, че подходих скептично към тази тема, но днес ми се наложи да мина по същата " процедура "


Дали са решили чрез максимално създадени затруднения да задържат абонатите си, или нямат доверие на магазините с които работят ( вкл. и бТк ), или са решили да направят оборот на пощите........все едно.
Факт е, че прекратяването на договорните взаимоотношения с " БТК Мобайл "ООД е една неповторима възможност да си припомните времената на комунистическото отношение към клиента



Тема Re:Потвърждавамнови [re: motek]  
Автор DTMF (пристрастен)
Публикувано19.04.07 23:07



да де, същото като да прекратя автоматично подновяващ се договор към Мтел, че и къде къде по лесно отколкото с мтел



Редактирано от DTMF на 19.04.07 23:08.



Тема Re:Потвърждавамнови [re: DTMF]  
Автор motek (ombre)
Публикувано19.04.07 23:25



Напълно си прав

.
Много по удобно е да изпращаш писмо до " Вапцаров "10 и да чакаш да се свържат с теб на задължително посочените телефон и адрес за контакт, отколкото да минеш през най-удобният ти магазин и да си подадеш молбата за прекратяване на договора



Тема Re:Потвърждавамнови [re: motek]  
Автор DTMF (пристрастен)
Публикувано19.04.07 23:34



Ако толкова лесно става с Мтел ще имам да те черпя,последния път като опитах да прекратя договора веднага ми изпратха писмо че ако до еди колко си дни не платя ще се занимават по съдебен ред:)

Да не забравяме все пак че е по изгодно да се обадя от Вива до Мтел ,отколкото Мтел до Мтел в собствената им мрежа



Редактирано от DTMF на 19.04.07 23:34.



Тема Re:Потвърждавамнови [re: DTMF]  
Автор motek (ombre)
Публикувано19.04.07 23:47



последния път като опитах да прекратя договора веднага ми изпратха писмо че ако до еди колко си дни не платя ще се занимават по съдебен ред:)
Тоест, искал си да си спреш договора като не си плащаш фактурите?

А тези митове и легенди за еФтинийката.......

, днес имах удоволствието да разбера значението на израза " Евтиното излиза скъпо "



Тема Re:Потвърждавамнови [re: motek]  
Автор DTMF (пристрастен)
Публикувано19.04.07 23:50



Евтино и качествено, в това е конкуренцията,останалото са празни приказки. Лека нощ:))



Тема Re:Потвърждавамнови [re: DTMF]  
Автор motek (ombre)
Публикувано19.04.07 23:55



Съгласен





Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Cмexypko]  
Автор cтpaннa птицa (без крила)
Публикувано20.04.07 09:28



Направо абсурдно. Най-лесно се прекратява договор с Глобул, първо, че няма клаузи за автоматично продължаване и второ след подаване на молба в магазин до 2-3 часа картата е спряна.



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: cтpaннa птицa]  
Авторnov (Нерегистриран)
Публикувано20.04.07 09:45



Хора стига писахте МОЛБА, вие не сте длъжни с нищо на операторите и няма защо да им се молите за каквото и да било. Правилната дума е заявление за прекратяване на договор. Докога овче мислене, че за всяко нещо трябва да се молим.



Тема Re:Потвърждавамнови [re: DTMF]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано20.04.07 13:54



Както беше чудесно казано в един пост - Ако беше толкова чудесно всички щяхме да сме при Вивател

Толкова за Евтино И качествено

Редактирано от Cтepн™ на 20.04.07 13:55.



Тема Re:Потвърждавамнови [re: DTMF]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано20.04.07 13:58



Глупости на търкалета.
Прекратявал съм толкова договори с Мтел, колкото ти с никой няма да сключиш - един месец в аванс предупреждаваш и после си плащаш последната сметка и си готов.
На който не му харесва, да не е подписал...пише го на онези листчета, дето е подписвал.



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: nov]  
АвторCмexypko (Нерегистриран)
Публикувано21.04.07 16:06



Поне ми се обадиха че са получили молбата за прекратяване на договора....но кога ще я одобрят не е ясно

също така не можаха да ми отговорят въпреки спазения срок от моя страна дали ще ми бъде начислена такса и за следващия месец....докато сколосат да одобрят молбата



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Cмexypko]  
Автормидичkaтa (Нерегистриран)
Публикувано21.04.07 18:02



да определено това с Молбата ми хареса! Да беще написал вместо думата молба

Писмено заявление,
Уважаеми дами/господа, с това писмо изразявам писмено желанието си след изтичане на договорения ни период за доставяне на вашите услуги - а именно краен срок ДД,ММ,ГГГГ, да прекратя взаимените ни договорени взаимоошения между нас! След изтичане на тази дата ще считам че условията и клаузите по договора вече няма да важат тъй като го смятам за прекратен, за което писмено ви оведомявам. Евентуалните изисквани от вас парични задължения след този период ще бъдат за ваша сметка, тъй както по същество вече нямаме обрързващо взаимно съгласие.
С уважение...

Аз това им изпрати един ден след като подписа договора. За да не забравя евентуално в бъдеще!

Не знам наистина ти що им си се молил че чек и ще ти разглеждат молбата!



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: мидичkaтa]  
АвторCмexypko (Нерегистриран)
Публикувано23.04.07 08:40



Направо ще изкъртят мивките ако ми върнат отговор "молбата ви не е одобрена. Такова незначително нещо като липса на покритие във вашата жилищна зона не е причина за прекратяване на договора Ви" С пожелание за дългогодишно сътрудничество: Вивател :))))



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Cмexypko]  
Автор PeterP@n (Master)
Публикувано23.04.07 21:30



Като се оказа, че няма как да си подам молбата за прекратяване на договора с "БТК Мобайл" ЕООД, я подадох в Комисията за защита на потребителите, барабар с жалба, копие от общите условия и анекса, който трябва да има сила на договор. И о, чудо, на 20.04 ми се обадиха от 123, да ме уведомят, че молбата ми е получена и да попитат за причината за отказване... Предлагаха и допълнителни отстъпки при продължаване на договора. Пълни смешници и доста непочтенни. При опита ми да си подам молбата на бул. Вапцаров 10, бяха много груби, не ме допуснаха нито до отдел "Обслужване на клиенти", който се оказа, че не работи с клиенти, нито до деловодство или канцелариа, откъдето при внасяне на молбата да ми дадат входящ номер, за да съм сигурен, че са я получили. Пощата не е официялния път за подаване на документи, а е свързано и с допълнителни разходи, които ме принуждават да правя.

Но май си получиха полагаемото...

И умната!



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: PeterP@n]  
Автор Mopфиyc (Матричар)
Публикувано24.04.07 01:14



Дано ги научи на нещо.
Явно разчитат на реклама и пак реклама... а зад нея - пак същите нрави.


Welcome to the real world!




Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: PeterP@n]  
АвторMидичkaтa (Нерегистриран)
Публикувано24.04.07 06:16



Аз пак не разбрах какъв договор си искал да прекртатиш - срочен и преди срока ли?
Иначе не мисля че подаването на писмено заявление е нещо лошо.
Обаче като цляо БТК има проблеми с приемане на жалби и давабе ба вх. номера в офисите си - което автоматически прави допотопното писмп доста по удобен начин праща се от всяка поща а в него може да поискаш връщане на разходите за наложената неудобна за теб кореспонденция.



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Mидичkaтa]  
Автор PeterP@n (Master)
Публикувано24.04.07 19:17



Много обичам, когато някой дава акъл, колко добре са ми предложили да пратя молбата си по пощата! Като подписвах договора, го сторих лично в офис на техен представител и редно да има аналогична процедура и при прекратяването. Договорът е срочен, аз поисках спиране на услугата с едномесечно предизвестие (съгласно изискванията в общите условия) в датата на изтичането. Не е редно да го подновяват автоматично след изтичането на срока, без да поискат моето съгласие за това, но го правят - това е друг аспект на непочтеността, която демонстрират от компанията.

Само да поясня, че документите постъпващи в дадена компания или организация се завеждат с входящ номер, а изходящите се завеждат с изходящ! Инак няма как да има проследимост, а отиди доказвай, че си пратил молба, а не вестници по пощата!!! От такива мизерници може да с еочаква всичко, дори и твърдение, че не си им изпратил молба за прекратяване, а честитка примерно, похвала или каквото там си съчинят...

Редактирано от PeterP@n на 24.04.07 19:24.



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: PeterP@n]  
Автор Kurti_vleze (перде)
Публикувано24.04.07 20:36



Стига бе,а Мтел да не би да са по коректни,ако не предстваиш едномесечно предизвестие преди изтичане на договора ти го подновяват автоматично.Това коректно ли ти се струва?



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Kurti_vleze]  
Автор PeterP@n (Master)
Публикувано24.04.07 21:18



Не, то и Вивател искат същото, с тази разлика, че с Мтел е далеч по-лесно - отиваш в техен офис, дават ти да подпишеш заявление по техен образец и готово. При Вивател, не можеш лично, и като го получат го разглеждат, може и да не го одобрят и какво излиза - не можеш да се разделиш с тях... Заедно докато смъртта ви раздели....

И умната!



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: PeterP@n]  
Автор DTMF (пристрастен)
Публикувано24.04.07 21:28



Заедно докато смъртта ви раздели....


Това беше пресилено, в най лошия случай е 12 месеца



Имам предложение , аз ти прехвърлям договора на моята Мтелска карта(24 ст в цялата им мрежа) , а ти ми прехвърляш договора на твоята вивателска

Редактирано от DTMF на 24.04.07 21:29.



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: PeterP@n]  
Автор Kurti_vleze (перде)
Публикувано24.04.07 21:31



Е,ти си знаеш!Аз харесвам Вивател и скоро нямам намерение да се разделяме,ама знае ли човек.А не теб пожелавам успех с Мтел,определено ще ти е нужен





Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Kurti_vleze]  
Автор PeterP@n (Master)
Публикувано24.04.07 22:31



Бил съм с договор при тях и определено е по-лесно да прекратиш договор с Мтел, отколкото с Вивател. От друга страна обаче се напатих от договора си с Вивател и май ще мина на предплатена услуга - там поне правилата на играта са ясни.
Вивател ме разочароваха и поради друга причина - попитах ги, може ли сегашния ми номер да се прехвърли към корпоративен клиент, тъй като сега техни емисари ни агитират да им станем корпоративен клиент и ми казаха, че не можело... Не може да стане и предплатен, ами какво може тогава питам аз - да се запази досегашното положение, ако може, да не ги занимавам, да си плащам и да нямам претенции. Много са сгрешили обаче - да научат, че фиксирани мрежи не означава само БТК и да злоупотребяват в реклама с това, че в месечната такса на договор имам включени минути към Вивател и фиксирани мрежи. Промениха датите на засичане на фактурата ми, без да ме уведомят по никакъв начин. Е, май некоректностите станаха повечко ми се струва и навлизат в една друга сфера - нарушаване на потребителски права, самоуправство и рекет. Има законодателство, според което, не могат да ме задължат да ползвам услугите им, защото ако изискват пари от мен за предоставяне на услуга, която не желая в правното пространтво това е формулирано като рекет! Как така ще ми одобряват желанието да се откажа от услугите им?!? Ами мен като потребител питат ли ме дали ги одобрявам като доставчик на услуги... или всеки мой опит да го сторя ще бъде максимално затрудняван. Разбирам ги, че се борят за клиенти, но не е това начинът. При изтекъл по времетраене договор няма как да ме задължат да съм им клиент. Ако трябва, ще стигнем и до крайности, защото те разчитат на това, че в България никой не си търси правата, ама с мен не са познали... Каквото си наумя си го постигам, още повече когато съм в правото си. Много обичам да си браня интереса, защото няма кой друг да го стори.

Съветвам и другите да действат така, докога ще ни правят на маймуни...


И още нещо - имам новина за Вивател - няма да станем корпоративен клиент с потенциални плащания от 20 000 лв. на месец, след всичките некоректности които ми сервираха, направих нужното.
И умната!

Редактирано от PeterP@n на 24.04.07 22:38.



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: PeterP@n]  
АвторMидичkaтa (Нерегистриран)
Публикувано25.04.07 05:03



Абе аз съм съгланса с всичко това за това ти написах че 2-3 дена селд подписването на договора го и прекратих за периода след изтичането му като текста го копирах тук по горе.
За сега удобството ми е че го пратих с обратна распизка която получих => след година и нещо няма да изпадам в тъпа ситиация и изтече ли и последния месец няма да им платя нищо защото съм си предплатила сумата за месечната такса. Изговореното си остава за тяхна сметка защото вече нямам взаимоотношения с тях. Не могат да ме съдят! Не могат да се опрадават и че не са били уведомени след като са ми подписали обратната расписка!



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: PeterP@n]  
АвторMИдичkaтa (Нерегистриран)
Публикувано25.04.07 05:15



Е добре де хужаво и тука с някой неща съм съгласна. Аз за тпва дпста мислих преди да сключа договор с тях. Принциопно си прав че договорите които обвързват с години са ужаснти от гледна точна на правата на потребителите. За това съм съгласна че трябва да си ги търсим. Подай жалба в комисията за защита на потребилтеля за да разбереш от там какво ще ти отговорят!
Прав си и за това което казваш че как се доказва че не си им пратил весници в писмото.
Аз за сега съм доволна онбаче от Вивател!



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Mидичkaтa]  
Автор cyg (<>)
Публикувано25.04.07 10:07



Изговореното си остава за тяхна сметка...
Не знам как е при Вивател, но кагато баща ми си закри БТК-телефона, имаше възможност да говори по него още дълго време след като спря да го плаща.



Тема Колега по неволянови [re: PeterP@n]  
Автор motek (ombre)
Публикувано25.04.07 12:26



Все едно чета моите премеждия

С тази разлика, че аз пуснах моето писмо " препоръчано ". Сега ме накара да се замисля, че по този начин мога само да докажа, че съм им изпратил писмо, но не и какво му е съдържанието
По дебилна процедура по прекратяване на договрни взаимоотношения не мисля, че съществува някъде

Редактирано от motek на 25.04.07 12:30.



Тема Re: Колега по неволянови [re: motek]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано25.04.07 17:14



Съществува..."Топлофикация", освен да си продадеш жилището, друг начин няма



По темата - май с новата услуга на МТел (*88-7) прекратяването на договор (едномесечното предизвестие) може и на *88 да става. Остава да придвижиш и моето предложение нов договор и покупка на телефон да става с куриер в дома и съвсем ще забравя къде са ви БЦ-тата

ПП: Ето ти още един пример на дебилно остойностяване на услуга - цената на услугата "събиране на смет и почистване на улици" зависи къде и какъв ти е апартамента, колко голям и колко облагороден...няма никакво значение с колко ти "услужват"



Тема Страшни примеринови [re: Cтepн™]  
Автор motek (ombre)
Публикувано25.04.07 18:20



Хвани единият монополист пък удари другата община



Тук става дума за частно търговско дружество, което работи в конкуретна среда и би трябвало да има по-различно, клиентски ориентирано отношение
Както сам установи с новата услуга на МТел (*88-7) някои работят точно в насока на максимално улеснение и пестене на времето на своите клиенти

ПП: Предложението ти е въпрос на време да стане реалност



Тема Re: Страшни примеринови [re: motek]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано25.04.07 18:43



Точно...само че в обратна посока.
Частното дружество зависи само от пазара и може да си реши каквото си иска, например да ти приеме молбата само, ако почерпиш съответния служител с кафе, при "частника" решава пазара...много хора не харесват вашето условие "едномесечно предизвестие", но така сте си решили, така сте ни предложили договор, така сме го приели. Който не иска - не го приема и не подписва. Но няма сила, освен пазара (клиентите) да ви наложи да го махнете и то индиректно.

Докато "държавата/общината" и монополиста буквално ти поставят условията и няма мърдане; при тях няма клиентски ориентирано отношение по дефиниция...нали, приемаме че искаме да живеем в 21 век и да имаме у нас си ток и вода. Днес чаках 2 (ДВА) часа в една душегубка в централата на Е.ОФФ за да прехвърля партидата на електромера от мое име на това на жена ми, т.е. двамата чакахме щото искат двата подписа. Това са 4 часа=1/2 раб. човекоден за нещо, което може да стане по телефона за 2 минути...да не мечтая, че може да стане с една форма за попълване на сайта им.


И след това по новините току виж чуя как градския ми измислил нова е-услуга за пестене времето на хората при контакти с администрацията.
Айде спирам се, че едно от малкото неща, които ме карат да побеснявам е губивремето от който и да е на който и да е...като видя как нещо може да се свърши дистанционно за минути, но трябва да им ходиш на крака, да висиш с часове и да им се молиш...например да си платиш данъците, дето хранят сичкото чиновник...добре, че НАП откри мин. година, че са измислили Интернет

ПП: По-добре ми говори за нещо приятно - L9...Кога?...при вас?



Тема Re: Страшни примеринови [re: motek]  
Автор deadreckoning (г-н Двутактов)
Публикувано26.04.07 14:06



Че то и за М-тел би трябвало да се отнася това:
частно търговско дружество, което работи в конкуретна среда и би трябвало да има по-различно, клиентски ориентирано отношение
Ама нещо много-много не се забелязва!?!




My next?

Тема Re: Страшни примеринови [re: Cтepн™]  
Автор deadreckoning (г-н Двутактов)
Публикувано26.04.07 14:09



Абе аз за градския ни не знам, на мен по-скоро ми е любоптно как баща му се оказа изведнъж много ценен кадър за уч......, след като градския стана министър.



За чий ти е тая L9-ка? Я виж това отдолу!


My next?

Редактирано от deadreckoning на 26.04.07 14:12.



Тема Re: Страшни примеринови [re: Cтepн™]  
Автор motek (ombre)
Публикувано26.04.07 14:27



ПП: Ако разбера нещо.......ти си знаеш





Тема Re: Страшни примеринови [re: deadreckoning]  
Автор motek (ombre)
Публикувано26.04.07 14:29



Твоята несподелена любов се нарича Маркетинг а в случая говорим за Обслужване на клиенти





Тема Re: Страшни примеринови [re: deadreckoning]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано26.04.07 16:54



какво е това "отдолу", че не виждам?

Редактирано от Cтepн™ на 26.04.07 16:56.



Тема Това отдолу е ...нови [re: Cтepн™]  
Автор deadreckoning (г-н Двутактов)
Публикувано27.04.07 09:59



Motorola Z8:





My next?

Тема Re: Това отдолу е ...нови [re: deadreckoning]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано27.04.07 14:04



По-скоро не. Макар, че ако МТел ги пуснат и двете ще помисля пак.
Засега L9-ката ми е по на сърце. На този етап 3Г не ми е нужно (аз ТВ на 21" вече трудно гледам без усилвателите, камо ли на това екранче); за нуждите на мейлклиента и GPRS е предостатъчен, а сливъра има и Ръбче. А и факта, че Z8 е със Симбиан...
Иначе верно е много оригинален дизайн, има малко по-голям и по-"цветен"

дисплей и повече мозък (то с моята трансфлаш и 10 МВ вътрешни ми стигат), но пък нема ФМ.
Интересно, че в MobileBulgaria и за двете пишат, че нямат гласови команди, а само набиране, ама може и да бъркат...то из подобни сайтове и за сегашния ми пише, че няма гласови команди, а си има и че поддържа трансфлаш до 512 МВ, а в момента съм с 1 ГБ



Тема Re: Колега по неволянови [re: motek]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано01.05.07 21:20



А бе има някакъв начин да им пратиш например нотариална покана за прекратяване на договора.
Ама сигурно ще струва поне 20 кинта - така де плащаш на нотариус да им занесе поканата - или нещо подобно.
Тогава поне - мърданье нема - ама ич.
Поне за това че са известени.

Bеer? Mоre?




Тема Като те чета та се сетих за един вицнови [re: Cтepн™]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано01.05.07 21:23



Ало топлофикация ли е?
Не - електроснабдяване
А - и на вас да ви еба майката.

Bеer? Mоre?




Тема Има и безплатен начиннови [re: bira_more]  
Автор PeterP@n (Master)
Публикувано03.05.07 11:48



Има и безплатен начин, без поща, без нотариуси - жалба до Комисията за защита на потребителите, с копие от молбата за прекратяване на договора (става и по елетронна поща). Аз така си подадох моята молба, явно от комисията са им занесли молбата ми, защото получих уведомително писмо, в което пише, цитирам:

"... След като разгледахме Вашата молба за Прекратяване на договора, мога да потвърдя, че сме съгласни да прекратим договор от дата 04 Май 2007 г. След тази дата Вие няма да дължите никакви месечни такси..."

Подписано е от някой си Грант Г. Гайп, Директор Обслужване на клиенти

Можело значи, ама защо с лошо бре...



Редактирано от PeterP@n на 03.05.07 11:50.



Тема Re: Аз още нямам отговорнови [re: PeterP@n]  
Автор motek (ombre)
Публикувано03.05.07 11:57



Май ще трябва да мина по твоят път





Тема Компанията продължава със самоуправство...нови [re: Cмexypko]  
Автор PeterP@n (Master)
Публикувано10.05.07 13:03



След като ми изпратиха писмо, в което ми съобщяват, че договорът ще ми бъде прекратен към 04.05.2007 и че ще дължа една финална фактура, о наглост - получих финалната фактура, в която е включен абонамент за периода 01-31.05.2007! Каква наглост какво чудо, искат абонамент за период, в който аз вече не съм абонат! Тук вече се обръщам и към адвоката си и завеждам съдебен иск. С това чашата преля окончателно!!!
На 087123 не ми вдигна никой в продължение на 60 минути, обаждането ми било важно за тях... Май не обаждането ми, а парите ми са важни за тях, кожодери и мошеници, които крадат откровено!

Редактирано от PeterP@n на 10.05.07 13:05.



Тема Re: Компанията продължава със самоуправство...нови [re: PeterP@n]  
Автор DTMF (пристрастен)
Публикувано10.05.07 22:40



МИсля че опрощаваха първата такса след първата платена фактура, може би затова да се плаща още една фактура след края .



Тема Re: Компанията продължава със самоуправство...нови [re: DTMF]  
Автор Cпoмeниии (член)
Публикувано10.05.07 22:50



"опрощаваха " не значи отлагаха плащането на....



Тема Re: Компанията продължава със самоуправство...нови [re: DTMF]  
АвторMидичkaтa (Нерегистриран)
Публикувано11.05.07 07:38



Не не опрощаваа първата такса а таксата за включване! Обявили са я като цена на стартов пакет.
И това е за някой абонаменти програми.
Аз обаче силно се съмнявам дали това което пише Петър ПАн е истина защото аз също прекрати договора ми още почти веднага след сключването му и нямам писма с такова съдържание. Освен това след като нямат оговорни отношения не виждам как с писмо го уведомяват едностранно за нещо.
Историята ми намирисва.



Тема Re: Компанията продължава със самоуправство...нови [re: Mидичkaтa]  
Автор PeterP@n (Master)
Публикувано11.05.07 23:54



Ако ти понамирисва нещо - ами къпи се по-често!



Тема Re:Алелуянови [re: PeterP@n]  
Автор motek (ombre)
Публикувано31.05.07 23:23



Сагата( развод ми дай и повече не ме мъчи

) приключи и за мен.



Тема Re:Алелуянови [re: motek]  
Автор cyg (<>)
Публикувано01.06.07 10:10



А аз се чудя къде се изгуби

.



Тема Re:Хи-хинови [re: cyg]  
Автор motek (ombre)
Публикувано01.06.07 10:32



Ти какво си помисли?


Иначе, няма обаждане или обратно уведомление по пощата( любимият им начин за кореспонденция) а просто ти спират достъпа до мрежата без да разбереш



Тема Re:Хи-хинови [re: motek]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано01.06.07 22:18



Е как така не разбираш?
Хем нямаш достъп - хем не разбираш че нямаш достъп?
Демек - нямаш достъп ама могат да те търсят и да търсиш?

Bеer? Mоre?




Тема Re:За разлика от другите два операторанови [re: bira_more]  
Автор motek (ombre)
Публикувано01.06.07 23:05



процедурата при Вивател за прекратяване на договорни взаимоотношения е....хъм......по-различна. Трябва да си напишеш едно " Предизвестие ", с което ги уведомяваш, че не желаш повече да си им абонат. Задължително посочваш телефон и адрес за обратна връзка( инфото е от 087123 ) и го пращаш по пощата. И се започва едно чакане да се свържат с теб, за да те уведомят кога ще ти спрат достъпа до мрежта си. За разлика от PeterP@n на мен никой не ми се обади в продължение на повече от месец. Вчера установих, че ми е спрян достъпа до мрежата, което явно трябва да приема за отговор на моето "Предизвестие"


Това имах в предвид.



Тема Re:За разлика от другите два операторанови [re: motek]  
Автор123 (Нерегистриран)
Публикувано02.06.07 00:45



Сигурно гледат да намалят разходите си

А както и има много желаещи за прекратяване, ще си спестят една солидна сума от хартия, пликове и разходи за тяхното изпращане



Тема Re:Потвърждавамнови [re: motek]  
Автормишo (Нерегистриран)
Публикувано07.10.07 08:40



мотек стига си защитавал фирмата си.не е ли престьпление автоматично да подновявате договор.ати и да карате клиента да преподписва такьв при смяна на абонамент.това го няма при вива и мисля и глобул.наистина и аз не одобрявам начина на прекратяване при вива.



Тема Re:Хи-хинови [re: bira_more]  
Авторrapan (Нерегистриран)
Публикувано07.10.07 18:42



старата песен на нов глас а при отказване от мтел какво ронят сълзи ли



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: Cмexypko]  
Автор gordon chamuey (непознат )
Публикувано07.11.07 22:41



а аз попитах дали приемат пощенски гълъби но уви - само леля(чичко) пощальон (гогол би се застрелял само при този абсурд )



Тема Re: Прекратяване на договорнови [re: gordon chamuey]  
Автор freedih (непознат )
Публикувано30.01.08 12:11



Погледнах си една от фактурите.Вивател съвсем не е допотопна компания от каменната ера както някой се опитват да я изкарат.Компанията ми предлага седем (7) удобни начина за плащане на фактурата-Чрез директен дебит, чрез плащане през Интернет, чрез плащане през банкомат, чрез плащане с SMS(предварително е необходима банкова карта и регистрация, плащане с банков превод, в брой или кеш, и телефонни плащания чрез ePay Voice.Всички тези методи са бързи за разлика от единствения метод за прекратяване на договори. Фирмата е некоректна тъй като при подписване на едногодишен договор се държи така все едно не е едногодишен а пожизнен.Излъгали са своите клиенти с 15.12 2007 г.-работната събота и редица други хватки. Клиентите не са запознати с начина на прекратяване на договора, договора се подписва в магазин, а се разваля в София, та разбрах и лично не можеш да си подадеш молбата.Излиза че с едногодишен договор, ако случайно гушнеш букета ще си получаваш месечните фактури и може да искат за десетки години след време от някой наследник.Аман. за ръководството и висшите служители на Вивател дано ги постигне скорошно разорение и да ги мъчи до живот-мошеници и тарикати-аман от тях-Баста от България.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.