|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор | Mидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.04.07 05:03 |
|
Абе аз съм съгланса с всичко това за това ти написах че 2-3 дена селд подписването на договора го и прекратих за периода след изтичането му като текста го копирах тук по горе.
За сега удобството ми е че го пратих с обратна распизка която получих => след година и нещо няма да изпадам в тъпа ситиация и изтече ли и последния месец няма да им платя нищо защото съм си предплатила сумата за месечната такса. Изговореното си остава за тяхна сметка защото вече нямам взаимоотношения с тях. Не могат да ме съдят! Не могат да се опрадават и че не са били уведомени след като са ми подписали обратната расписка!
| |
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: PeterP@n]
|
|
Автор | MИдичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.04.07 05:15 |
|
Е добре де хужаво и тука с някой неща съм съгласна. Аз за тпва дпста мислих преди да сключа договор с тях. Принциопно си прав че договорите които обвързват с години са ужаснти от гледна точна на правата на потребителите. За това съм съгласна че трябва да си ги търсим. Подай жалба в комисията за защита на потребилтеля за да разбереш от там какво ще ти отговорят!
Прав си и за това което казваш че как се доказва че не си им пратил весници в писмото.
Аз за сега съм доволна онбаче от Вивател!
| |
Тема
|
Re: Прекратяване на договор
[re: Mидичkaтa]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 25.04.07 10:07 |
|
Изговореното си остава за тяхна сметка...
Не знам как е при Вивател, но кагато баща ми си закри БТК-телефона, имаше възможност да говори по него още дълго време след като спря да го плаща.
| |
|
Все едно чета моите премеждия С тази разлика, че аз пуснах моето писмо " препоръчано ". Сега ме накара да се замисля, че по този начин мога само да докажа, че съм им изпратил писмо, но не и какво му е съдържанието
По дебилна процедура по прекратяване на договрни взаимоотношения не мисля, че съществува някъде
Редактирано от motek на 25.04.07 12:30.
| |
Тема
|
Re: Колега по неволя
[re: motek]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 25.04.07 17:14 |
|
Съществува..."Топлофикация", освен да си продадеш жилището, друг начин няма
По темата - май с новата услуга на МТел (*88-7) прекратяването на договор (едномесечното предизвестие) може и на *88 да става. Остава да придвижиш и моето предложение нов договор и покупка на телефон да става с куриер в дома и съвсем ще забравя къде са ви БЦ-тата
ПП: Ето ти още един пример на дебилно остойностяване на услуга - цената на услугата "събиране на смет и почистване на улици" зависи къде и какъв ти е апартамента, колко голям и колко облагороден...няма никакво значение с колко ти "услужват"
| |
Тема
|
Страшни примери
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 25.04.07 18:20 |
|
Хвани единият монополист пък удари другата община
Тук става дума за частно търговско дружество, което работи в конкуретна среда и би трябвало да има по-различно, клиентски ориентирано отношение
Както сам установи с новата услуга на МТел (*88-7) някои работят точно в насока на максимално улеснение и пестене на времето на своите клиенти
ПП: Предложението ти е въпрос на време да стане реалност
| |
Тема
|
Re: Страшни примери
[re: motek]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 25.04.07 18:43 |
|
Точно...само че в обратна посока.
Частното дружество зависи само от пазара и може да си реши каквото си иска, например да ти приеме молбата само, ако почерпиш съответния служител с кафе, при "частника" решава пазара...много хора не харесват вашето условие "едномесечно предизвестие", но така сте си решили, така сте ни предложили договор, така сме го приели. Който не иска - не го приема и не подписва. Но няма сила, освен пазара (клиентите) да ви наложи да го махнете и то индиректно.
Докато "държавата/общината" и монополиста буквално ти поставят условията и няма мърдане; при тях няма клиентски ориентирано отношение по дефиниция...нали, приемаме че искаме да живеем в 21 век и да имаме у нас си ток и вода. Днес чаках 2 (ДВА) часа в една душегубка в централата на Е.ОФФ за да прехвърля партидата на електромера от мое име на това на жена ми, т.е. двамата чакахме щото искат двата подписа. Това са 4 часа=1/2 раб. човекоден за нещо, което може да стане по телефона за 2 минути...да не мечтая, че може да стане с една форма за попълване на сайта им.
И след това по новините току виж чуя как градския ми измислил нова е-услуга за пестене времето на хората при контакти с администрацията.
Айде спирам се, че едно от малкото неща, които ме карат да побеснявам е губивремето от който и да е на който и да е...като видя как нещо може да се свърши дистанционно за минути, но трябва да им ходиш на крака, да висиш с часове и да им се молиш...например да си платиш данъците, дето хранят сичкото чиновник...добре, че НАП откри мин. година, че са измислили Интернет
ПП: По-добре ми говори за нещо приятно - L9...Кога?...при вас?
| |
|
Че то и за М-тел би трябвало да се отнася това:
частно търговско дружество, което работи в конкуретна среда и би трябвало да има по-различно, клиентски ориентирано отношение
Ама нещо много-много не се забелязва!?!
My next?
| |
|
Абе аз за градския ни не знам, на мен по-скоро ми е любоптно как баща му се оказа изведнъж много ценен кадър за уч......, след като градския стана министър.
За чий ти е тая L9-ка? Я виж това отдолу!
My next?Редактирано от deadreckoning на 26.04.07 14:12.
| |
Тема
|
Re: Страшни примери
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
motek (ombre) |
Публикувано | 26.04.07 14:27 |
|
ПП: Ако разбера нещо.......ти си знаеш
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
|
|
|