Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:54 09.07.25 
Автомобили
   >> Тунинг
*Кратък преглед

Тема чип тунинг на 1,4 TDI-PD 75 конянови  
Автор Majesty (Дивак Сладък)
Публикувано19.01.07 18:54



Привет,
Интересува ме някой правил ли е чип тунинг на 1,4 TDI-PD 75 коня. Имам Шкода с такъв двигател и се чудя дали да си сложа чип. На няколко сайта гледах , че мощноста става към 100 коня. Някой да е пробвал да сподели? Интересува ме и ориентировъчна цена на чип-а.
Поздрави!!

Обичам пички с къси полички


Тема Re: чип тунинг на 1,4 TDI-PD 75 конянови [re: Majesty]  
АвторSteev (Нерегистриран)
Публикувано23.01.07 20:21



Еииии,т'ва искам да го видя.
Е от де тия додоха 25 кътъра ????



Тема Re: чип тунинг на 1,4 TDI-PD 75 коня [re: Steev]  
Авторxekтop (Нерегистриран)
Публикувано22.03.07 09:53



http://www.fasttuning.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=27



Възможно е. При дизелите вдигането на конете е повече от колкото при бензините.
можете да сравните тук на таз страница



Тема Re: чип тунинг на 1,4 TDI-PD 75 конянови [re: xekтop]  
АвторSteev (Нерегистриран)
Публикувано22.03.07 21:38



Повече ме валнува не какво пише,а какво е на практика.
И още повече да се побликува не само краиния резултат,а малко по-подробна информация,за работата на въпросния чип.

И ако не друго,но колко от живота на мотора си отива по този начин????

В завода производител има инжинери,които се хранят от това,че смятат двигателите добре.
Едва ли обаче в някои ъглов гараж имат повече информация.
Или поне основните изчисления,и един анализ на сплавите,та да се знае какво може да се прави.

И ако се помисли малко,какво може да се промени с подмяната на един ел. елемент,отговора няма да се хареса много,на повечето от вас.


А колкото до дизела,както всъщност и за всеки друг двигател,ако не бараш друго,то трябва да смениш горивото,или да започнеш да изгаряш по повече,за един работен такт.Иначе няма от къде да извадиш повече енергия.
Ако не смениш горивото с по-калорично,значи трябва да гориш повече,и тук честа да бъде изтормизена се пада на горивната помпа.Именно нея оправлява този 'чип',при това по доста неправилен начин.

Може и да бъркам,но ако някои има по-добро обяснение на това как става магията (щото си е магия) да каже,щото явно съм тъп.

П.С>макар,че последните години все с това се занимавам,може и да съм пропуснал нещо в техническата революция за разработките на перпетуум-мобиле (щото с същото гориво а по-мощно си е направо "вечния двигател" в масов вариант.


STEEV_R@abv.bg




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.