Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:36 17.05.24 
Автомобили
   >> Тунинг
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема боядисване на спирачкитенови  
АвторДEЛЛ (Нерегистриран)
Публикувано08.03.05 22:22



Решил съм да сложа лети джанти и искам да боядисам предните спирачки и отзад аз съм с барабан (да ме извините за кривите термини дано се досещате за какво иде реч). Бихте ли ми казали как да направия тази хамагогия. Аз ще пръскам с боя от флакон дано да е достата4но. Отзад 100% има ръжда на барабаните. Та посъветвайте ме с какво да сваля ръждата и преди да боядисвам дали трябва да се напръска с някакав химикал, за да не хваща ръжда барабана и в последствие да се обели боята



Тема Re: боядисване на спирачкитенови [re: ДEЛЛ]  
Автор Ascona83 (бедствие !!!)
Публикувано09.03.05 08:36



Не става с боя от флакон колега, там градусите са доста и ако не е високотемпературна боя ще поседи час два и като слезеш от колата ще видиш че боята я няма

Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!


Тема Re: боядисване на спирачкитенови [re: Ascona83]  
Автор VoodoRush (Изумен)
Публикувано09.03.05 10:17



Нещо ДИР-а се е бъгнал и не ми дава да го постна това като директен отговор на ДЕЛЛ,та тука ще го лепна
----------------------------------------
Аз скоро ще го имам същия проблем,но при мене джантите са трудност,та имам време да поразмисля. Аз съм с 4 дискови спирачки,но слижих разпробити дискове със слотове от блек даймънд и метални маркучин на Гудридж. Всичко това е скрито обаче под стоманени джанти с капаци :(
Това което ми дойде на акъла е да сваля супортите,да изолирам с нещо (някакви тапи) цилиндрите и отворите на хидравличната течност и да ги дам на пясъкоструй за почистване. После за всеки случай - обработка с преобразувател на ръжда и последна фаза - боядисване. Имам тука една боя (аз не ща шарени супорти - искам си ги в цвят металик) дето е нещо средно между сиво и леко с матални частици вътре. Издържа на високи температури,киселини и каквото се сетиш още. Някъде около 25 кинта беше кутията (българска е - дават я за боядисване на химически цехове) и най-ценното е,че хваща директно върху ръжда. Бях я купил преди 2 години като ми слагаха климатика защото онези калпазани монтажниците бяха пропуснали да ми боядисат стойката (тя не беше от стандартните) а винкелите имаха малко ръждица. Стана вече 2 години е с това покритие тая стойка и ръжда не е избила от никъде.
Междувременно гледам,че кутията още дреме отвън на терасата - сега ще ти напиша какво пише на нея.

СТОПКОР
Цинково антикорозионно покритие
Rekordi - since 1931

Система за студено поцинковане на метални конструкции,мостове,кранове,тръбопроводи и други съоръжения,работещи в химическата промишленост или при тежки корозионни условия. Покритието е устойчиво на теператури до 400 градуса (Целзий).

Начин на употреба:
Разрежда се до 7% с разредител АБ-1,производство на РЕКОРДИ ООД,в зависимост от начина на полагане (четка,валяк или спрей). Повърхностите се обезмасляват и почистват чрез песъкоструене (аааа - правилно съм се ориентирал значи) или друг метод за метално почистване (аз да вметна - телена четка). Покритието МОЖЕ да се нанася и върху корозирали повърхности,почистени от люспеста ръжда. Може да се работи и при висока влажност и температури под 0 градуса (последното е проверено - преди 2 години боядисвах при -10). Съхнене - 2часа.

www.reкordi.com
Рекорди ООД
София 1510 ул. Ильо Войвода 13
тел. 945 43 91 ; 945 49 75

Ами това е приятелю - успех.

ПС: забравих да спомена,че това нещо няма гланц - става матово. Ако много държиш на цвят мисля,че можеш да му добавиш малко прахообразна оксидна боя. Нещо сайта им не се отваря - ползвай телефоните...или просто влез в някой магазин за бои и химикали.

Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.


Тема Пич,нови [re: VoodoRush]  
Автор jamie (ентусиаст)
Публикувано09.03.05 22:13



с цинкова боя освен че няма да стои дълго на механизмите ами и ще го отровиш .....
Има си спрейове високотемпературна боя - специално за механизмите на спирачките. Чисти си ги, обезмаслява, пръска и си кара. Не е кой-знае каква философия !



Тема Re: Пич,нови [re: jamie]  
Автор VoodoRush (Изумен)
Публикувано09.03.05 23:22



Що пък да го отрови??
Никъде не пише на кутията да е отровно (освен ако не го объркаш с пчелен мед,но освен по вискозитет - по друго не си мязат). А относно "квалитетните" спрейове,които се предлагат на нашия пазар - съмнявам се да са с по-добра адхезия. Друг е въпроса,че със спрей е много по-лесно и има по-богат избор от цветове.

Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.


Тема Защотонови [re: VoodoRush]  
Автор jamie (ентусиаст)
Публикувано10.03.05 10:56



цинка изгаря при сравнително невисоки температури и отделените газове са силно отровни. Колкото до адхезията - затова му препоръчвам да поработи малко. Аз също ползвам цинкови бои понякога - адхезията далеч не им е силна страна :-) Да не кажа че са гола вода в това отношение направо.



Тема Re: Защотонови [re: jamie]  
Автор VoodoRush (Изумен)
Публикувано10.03.05 19:26



Колега,
400 градуса са си 400 градуса - не ми се виждат ниска температура.
Нямам идея тези високотемпературни бои на колко им е флаш-поинта,но не вярвам да е много по-висок.
Горенето като химичен процес представлява бурна оксидация. В резултат се получава цинков окис,който вярваш или не е полезен. Даже се съдържа в почти всички козметични кремове,понеже има анти алергенен ефект.
От друга страна се замисли колко точно е вреден цинка,при положение че цялата водопроводна мрежа е изградена от поцинковани тръбопроводи. За капак го има и във всички видове витамино-минерални комплекси. Сега...че температурата му на топене е малко над 400 градуса,докато на желязото ако не греша беше около 1500 е друг въпрос.
За адхезивността не споря - твърде гъста субстанция е и има твърде много прахообразни частици (неразтворими)...макар,че ако се нанася с пистолет под по-високо налягане би трябвало да е добре.

Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.


Тема Глупаконови [re: VoodoRush]  
Автор jamie (ентусиаст)
Публикувано10.03.05 19:54



даваш не само вредни но и опасни съвети на хората. Прочети си надписите по кутията с цинков грунд - дали го препоръчват да се диша докато се изгаря подобно покритие ! Не си правя майтап като казвам че е опасен за здравето - само ИДИОТ може да излезе с контратезата че цинка бил полезен щото го имало в минерални комплекси. То там и желязо има - я ходи да се нагълташ с ръжда да ти мине грипа а ? Имаш ли представа че заварки по поцинковани части не се правят именно заради тези изпарения - винаги се почистват механично тези покрития и после се заваряват.
ПП: Козметичните кремове НЕ СЕ ядат. Отделно е въпроса каква концентрация цинкови соли има в тях (по-скоро следи от соли). Цинковия грунд в между 93 и 99% цинк - като започне да смърди ефекта ще е доста по-интересен от излекувана екзема - помисли по това (макар да виждам че ти е ТРУДНО).



Тема Умнико,нови [re: jamie]  
Автор VoodoRush (Изумен)
Публикувано11.03.05 10:10



вземи си прочети мненията до момента,че май забрави от къде тръгна спора!
Вземи си прочети надписите на спрея с високотепературната боя и виж дали някъде пише и с нея да се правят инхалации!
Нищо не е полезно в прекомерни дози - ти откри америка! И кислорода е вреден в големи концентрации - може да ти предизвика оток на мозъчната кора и допълнително да оглупееш. При заварките има 2 фактора - първо на първо като почне да изгаря цинка освен че ще се отдели цинков окис - същият ще ти предизвика едно "пръскане" на материала и вертоятно - шупли. Второ - един заварчик за цял ден наистина може да погълне прекомерна доза цинков оксид. Тука вече навлизаме в зоната "охрана на труда",а това е една друга бира - колегата не е заварчик,нито бояджия.
Тука говорехме за спирачки. Те (да ти напомня) са от външната страна на купето. Също така да ти напомня - едни обикновени накладки при 400 градуса вече за задимяли. Не вярвам колегата да кара с феродо рейсинг накладки. Отделно от това - за достигнат супортите 400 градуса и нагоре имаш ли идея каква ще е тепературата на контакните повърхности??
Мерси за напомнянето за козметичните кремове - и аз не ги мажа на филия хляб. Цинковите съединения в някои кремове (медицински по-скоро отколкото козметични) достигат до над 25% и кутиите тежат като груба шлайф паста.
Ама не виждам това какво общо има - дори и полезни в дадени концентрации цинковите съединения нямат никакво отношение към тази боя. Тя е за БОЯДИСВАНЕ. Не на хора,а на детайли. Ти очакваш човека да си боядиса първо ръцете за проба ли? Или да лакира на жена си ноктите с нея??
Както и да е...няма смисъл да се спори с тебе. Освен да преиначаваш думите ми друго не правиш.
Не помня да съм съветвал някой да инхалира цинков окис...ама гледам,че ти така си го възприел.
Нищо - както ти е удобно...

Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.


Тема АБЕ ОВЧАР !нови [re: VoodoRush]  
Автор jamie (ентусиаст)
Публикувано11.03.05 10:17



Престани с глупостите - ще се отрови някой и ще те намери да ти пръсне тиквата бе !
Високотемпературните бои не се разлагат и няма изпарения при температури при които цинка вече е фира. Няма такова нещо като "полезна доза цинкови пари" - да ти кажа аз. Иди питай кой-да е заварчик - ти си очевидно тъп, заблуден и неграмотен. Иди си ЗАВРИ цинковия спей В ГЪЗА и си вдигни 400 градуса - НЕ МЕ ЕБЕ. Ти си ДЪРВЕНА ГЛАВА, но не мога да разбера защо не го правиш на ТВОЯТА КОЛА а даваш опасни съвети на другите ???
За пореден път казвам - това е ВРЕДНО и ОПАСНО за здравето. Ти ходи си философствай при свинете на село - таман ще се чувстваш като у дома си....




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.